Dostawa odzieży roboczej, obuwia, środków czystości, bielizny pościelowej, kołder i poduszek, dozowników łokciowych do mydła i płynów dezynfekcyjnych do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 6/19

Publication date 2019-03-06
End date 2019-05-14 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521682-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia, środków czystości, bielizny pościelowej, kołder i poduszek, dozowników łokciowych do mydła i płynów dezynfekcyjnych do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - na warunkach przedstawionych w załącznikach (pakietach) nr 1-8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (stanowiących jej integralną część).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55f5f826-468f-4139-ab33-1fba417d812e
Biuletyn 521682-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 00028886300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 27/33
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-572
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon +48618491375
Zamawiajacy fax +48618491562
Zamawiajacy email przetargispsk5@wp.pl
Adres strony url https://www.skp.ump.edu.pl/pl/ogłoszenia/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szpital Kliniczny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.skp.ump.edu.pl/pl/ogłoszenia/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.skp.ump.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy składać (lub przesłać) w (do) Kancelarii Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu: 60-572 Poznań, ul. Szpitalna 27/33 (pokój nr 5A)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży roboczej, obuwia, środków czystości, bielizny pościelowej, kołder i poduszek, dozowników łokciowych do mydła i płynów dezynfekcyjnych do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 6/19
Numer referencyjny sygn. postępowania: PN 6/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia, środków czystości, bielizny pościelowej, kołder i poduszek, dozowników łokciowych do mydła i płynów dezynfekcyjnych do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - na warunkach przedstawionych w załącznikach (pakietach) nr 1-8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (stanowiących jej integralną część).
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 376251,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia następujących dokumentów, w oparciu o treść §5 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA ROZWOJU z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w zw. z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia): Pkt 3.1.2. siwz: oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; Pkt 3.1.3. siwz: oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; Pkt 3.1.4. siwz: oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do siwz). Uwaga! Nadmieniamy, iż stosownie do treści art. 24 ust. 11 Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Pkt 3.1.5. siwz: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza żadnego szczegółowego warunku, tym samym nie dokonuje jego opisu i nie żąda żadnych dokumentów w powyższym zakresie
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia (w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego): Dla Pakietu nr 1: - oświadczenie o spełnianiu wymagań normy PN-EN ISO13688: 2013-2012- wymagania ogólne dla odzieży ochronnej. Dla Pakietu nr 2 i 3: - oświadczenie o spełnianiu wymagań normy PN-EN 13795 + A1;2013-06. Dla Pakietu nr 4: - oświadczenie o spełnianiu wymagań norm: • Odzież robocza - PN-EN ISO13688: 2013-2012- wymagania ogólne dla odzieży ochronnej. • Odzież przeciwdeszczowa (poz. 5) - PN-EN 343. • Odzież chroniąca przed zimnem (poz. 4,6,8) - PN-EN 342. Dla Pakietu nr 5: - oświadczenie o spełnianiu wymagań norm: • Dla poz. 1-6 - PN-EN 20347. • Dla poz. 7-8: PN-EN ISO 20345; PN-EN ISO 20346 ; PN-EN ISO 20347. Dla Pakietu nr 6: - karty charakterystyki lub karty produktu dla asortymentu z poz. nr: 1, 2, 4, 7-13, 15-32. Dla Pakietu nr 7: - Dla poz. nr 18 - oświadczenie o posiadaniu atestu PZH lub innego dokumentu potwierdzającego, że produkt jest bezpieczny podczas stosowania u małych dzieci i niemowląt.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: 1. Sporządzony/e przez Wykonawcę - według wzoru stanowiącego Załącznik/i nr 1-8 do siwz formularz/e ofertowy/e, (złożony/e w formie oryginału), 2.Aktualny dokument KRS lub CEIDG - służący do weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy (Zamawiający zaleca dołączenie ww. dokumentu do oferty), 3.Oświadczenie, o którym mowa w punkcie VIA ppkt 1.1. niniejszej siwz. INNE DOKUMENTY STANOWIĄCE INTEGRALNĄ CZĘŚĆ OFERTY: Do oferty Wykonawca dołączy również: 1.pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie figuruje we właściwym rejestrze (lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), Uwaga! Wszelkie pełnomocnictwa muszą być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z dnia 14.02.1991 r. Prawo o notariacie; tekst jednolity: Dz.U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późn. zm.). 3.Uwaga! Stosownie do treści art. 91 ust. 3a Pzp, jeżeli Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego (załączając do formularza ofertowego stosowne oświadczenie), czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując w oświadczeniu nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, 4.Uwaga! W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego została szczegółowo określona w treści punktu XI siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Z uwzględnieniem aktualnej treści art. 144 i nast. ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki tych zmian zostały określone we wzorze (projekcie) umowy - załączniku do siwz.
IV 4 4 data 2019-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Ofertę składa się (pod rygorem nieważności) w formie pisemnej (w całości w języku polskim). Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczeń, oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający informuje, że załącznikiem do siwz jest klauzula informacyjna z art. 13 RODO stosowana przez Zamawiającego (w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej) zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej) zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej) zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej) zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej) zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej) zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej) zgodnie z załącznikiem do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów (dla Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej) zgodnie z załącznikiem do siwz.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)