Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy bhp

Publication date 2019-03-07
End date 2019-03-20 00:00:00
Instytucja 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Zgierz
Województwo łódzkie
Branża
  • Specjalna odzież robocza

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522587-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 181300009, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2019 roku, nie noszący śladów jakiegokolwiek wcześniejszego użytkowania. Ponadto musi: być wysokiej jakości, posiadać cechy Producenta, być odpowiednio złożony i spakowany w bezzwrotnych, fabrycznych opakowaniach, przy czym każda sztuka lub komplet winna być spakowana w oddzielnym opakowaniu (folia), posiadać certyfikat CE i spełniać wymagania stawiane przez Polskie Normy, w szczególności na opakowaniach zbiorczych winna znajdować się nazwa i opis towaru w języku polskim.
Towar musi być oznakowany kodem kreskowym EAN-13 lub EAN-8 zgodnie z postanowieniami Decyzji 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014r. poz. 11).
W celu identyfikacji w systemach informatycznych wyrobów oznakowanych kodem kreskowym, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Karty wyrobu, której wzór określa załącznik nr 2 do umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, jako część składową oferty, następujących próbek - modeli ofertowych: koszula robocza flanelowa – rozmiar L – zadanie nr 1, ubranie robocze – rozmiar XL - zadanie nr 1, ubranie robocze ocieplone – rozmiar XL - zadanie nr 1, trzewiki robocze – rozmiar 42 - zadanie nr 1, pantofle specjalne – rozmiar 38 - zadanie nr 2, ubranie płócienne białe – rozmiar L - zadanie nr 2, obuwie medyczne – rozmiar 38 - zadanie nr 3, fartuch biały – rozmiar M - zadanie nr 3.
Zamawiający zastrzega możliwość wyprania i wyprasowania otrzymanych próbek – modeli ofertowych.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu tabel rozmiarowych w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający w ciągu 10 dni roboczych, od dnia dostarczenia przez Wykonawcę tabel rozmiarowych, dostarczy do Wykonawcy szczegółowe informacje dotyczące podziału towaru na poszczególne magazyny oraz wymiarów poszczególnego towaru, opracowane na podstawie dostarczonych tabel rozmiarowych. Na podstawie przesłanych informacji Wykonawca zrealizuje zamówienie.
Towary muszą być dopuszczone do obrotu i posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami oraz muszą być dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego dokonania wymiany dostarczonego towaru w określonym rozmiarze na inny rozmiar (zamiana rozmiarów), w ciągu 6 miesięcy od daty wykonania umowy. W takim przypadku Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na określoną ilość towaru w danym rozmiarze, stawiając jednocześnie do dyspozycji ten sam towar w innym rozmiarze w terminie 14 dni przed wymianą. Dostawa nowego towaru winna nastąpić w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Towar podlegający wymianie ze strony Zamawiającego powinien być nierozpakowany i w stanie z dnia jego dostawy.
Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia musi wynosić 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia gwarancyjnego w dniu odbioru przedmiotu umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a8a8aa2-290a-4807-9eaa-8704e51b1bd4
Biuletyn 522587-N-2019
Zamawiajacy nazwa 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 10106725600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konstantynowska
Zamawiajacy adres numer domu 85
Zamawiajacy miejscowosc Zgierz
Zamawiajacy kod pocztowy 95-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 26 1442098
Zamawiajacy fax 26 1442101
Zamawiajacy email 31wog.zp@ron.mil.pl
Adres strony url www.31wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Obrona
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.31wog.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy bhp
Numer referencyjny 27/ZP/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2019 roku, nie noszący śladów jakiegokolwiek wcześniejszego użytkowania. Ponadto musi: być wysokiej jakości, posiadać cechy Producenta, być odpowiednio złożony i spakowany w bezzwrotnych, fabrycznych opakowaniach, przy czym każda sztuka lub komplet winna być spakowana w oddzielnym opakowaniu (folia), posiadać certyfikat CE i spełniać wymagania stawiane przez Polskie Normy, w szczególności na opakowaniach zbiorczych winna znajdować się nazwa i opis towaru w języku polskim. Towar musi być oznakowany kodem kreskowym EAN-13 lub EAN-8 zgodnie z postanowieniami Decyzji 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014r. poz. 11). W celu identyfikacji w systemach informatycznych wyrobów oznakowanych kodem kreskowym, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Karty wyrobu, której wzór określa załącznik nr 2 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, jako część składową oferty, następujących próbek - modeli ofertowych: koszula robocza flanelowa – rozmiar L – zadanie nr 1, ubranie robocze – rozmiar XL - zadanie nr 1, ubranie robocze ocieplone – rozmiar XL - zadanie nr 1, trzewiki robocze – rozmiar 42 - zadanie nr 1, pantofle specjalne – rozmiar 38 - zadanie nr 2, ubranie płócienne białe – rozmiar L - zadanie nr 2, obuwie medyczne – rozmiar 38 - zadanie nr 3, fartuch biały – rozmiar M - zadanie nr 3. Zamawiający zastrzega możliwość wyprania i wyprasowania otrzymanych próbek – modeli ofertowych. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu tabel rozmiarowych w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający w ciągu 10 dni roboczych, od dnia dostarczenia przez Wykonawcę tabel rozmiarowych, dostarczy do Wykonawcy szczegółowe informacje dotyczące podziału towaru na poszczególne magazyny oraz wymiarów poszczególnego towaru, opracowane na podstawie dostarczonych tabel rozmiarowych. Na podstawie przesłanych informacji Wykonawca zrealizuje zamówienie. Towary muszą być dopuszczone do obrotu i posiadać atesty, jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami oraz muszą być dostarczone w odpowiednich dla danego asortymentu opakowaniach jednostkowych i zbiorczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dwukrotnego dokonania wymiany dostarczonego towaru w określonym rozmiarze na inny rozmiar (zamiana rozmiarów), w ciągu 6 miesięcy od daty wykonania umowy. W takim przypadku Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na określoną ilość towaru w danym rozmiarze, stawiając jednocześnie do dyspozycji ten sam towar w innym rozmiarze w terminie 14 dni przed wymianą. Dostawa nowego towaru winna nastąpić w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. Towar podlegający wymianie ze strony Zamawiającego powinien być nierozpakowany i w stanie z dnia jego dostawy. Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia musi wynosić 2 lata od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia gwarancyjnego w dniu odbioru przedmiotu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Inne dokumenty niewymienione W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Odzież ochronna i robocza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy bhp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 7) Wykonawca, składa próbki, będące jednym z elementów oferty, celem oceny ofert, których weryfikacja umożliwi przyznanie punktów w ramach kryteriów opisanych w Rozdziale XIV niniejszej SIWZ: koszula robocza flanelowa – rozmiar L – zadanie nr 1, ubranie robocze – rozmiar XL - zadanie nr 1, ubranie robocze ocieplone – rozmiar XL - zadanie nr 1, trzewiki robocze – rozmiar 42 - zadanie nr 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Odzież ochronna dla personelu kucharskiego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18130000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy bhp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, jako część składową oferty, następujących próbek - modeli ofertowych: pantofle specjalne – rozmiar 38 - zadanie nr 2, ubranie płócienne białe – rozmiar L - zadanie nr 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Odzież ochronna medyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik krotki opis Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników wojska i żołnierzy zawodowych pełniących służbę na stanowiskach specjalistycznych, na których wymagane jest wyposażenie w odzież ochronną lub roboczą z uwagi na przepisy bhp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj, ilość zamawianego asortymentu określa formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, jako część składową oferty, następujących próbek - modeli ofertowych: obuwie medyczne – rozmiar 38 - zadanie nr 3, fartuch biały – rozmiar M - zadanie nr 3
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)