Dostawa karmy dla psów i kotów dla Centrum Medycyny Doświadczalnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

Publication date 2019-03-08
End date 2019-03-18 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Karma dla zwierząt domowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522939-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 157130009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa karmy dla psów i kotów dla Centrum Medycyny Doświadczalnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3fbcff7d-21bb-458d-bc07-068fcf6fd104
Biuletyn 522939-N-2019
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 00028903500000
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email dzp@sum.edu.pl
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sum.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sum.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Kancelaria Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, Kancelaria Główna p. nr 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa karmy dla psów i kotów dla Centrum Medycyny Doświadczalnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Numer referencyjny RZP/PN/126/3/18/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa karmy dla psów i kotów dla Centrum Medycyny Doświadczalnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Cpv glowny przedmiot 15713000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu sporządzone wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu sporządzone wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.sum.edu.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. a)zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron lub poprzez jego przedłużenie w przypadku niewykorzystania umowy do pełnej wartości lub ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne, niezawinione przez Strony przyczyny w tym również spowodowane przez tzw. Siłę wyższą, np. pożar, zalanie, itp.; b)zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania Stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych i innych; c)zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców; d)zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą; e)obniżenie ilości, zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.
IV 4 4 data 2019-03-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)