Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 1 MW wraz z wiatrakiem o mocy 15 - 20 kW o pionowej osi obrotu na terenie Zakładu Produkcyjnego w Kobiernikach.

Publication date 2019-03-08
End date 2019-03-26 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Linie energetyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 518516-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 313210002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy zainstalowanej 996,0kWp wraz z wiatrakiem o mocy do 20 kW o pionowej osi obrotu obejmujący swoim zakresem montaż i konfigurację elektrowni fotowoltaicznej na działkach nr 42/11, 42/12, 43/3, 43/4, 44/1 obręb Kobierniki, 5/2, 66 obręb PGR Srebrna, wraz infrastrukturą towarzyszącą.
Zakres obejmuje:
Roboty ziemne, w tym przygotowanie podłoża,
Montaż konstrukcji pod panele fotowoltaiczne wraz z posadowieniem,
Montaż paneli fotowoltaicznych monokrystalicznych o mocy 300Wp,
Montaż stacji inwerterowo-transformatorowej,
Montaż turbiny wiatrowej o mocy 20,0kW generatora prądu trójfazowego napędzanego bezpośrednio wałem wirnika, układu sterującego pracą elektrowni, obciążenia zastępczego w postaci rezystora, inwertera przekształcającego wytworzoną energię energię o parametrach wymaganych w sieci energetycznej o napięciu 230Vwraz konstrukcją wsporczą - wieżą podporową z posadowieniem,
Montaż rozdzielnic DC nN,
Montaż wewnętrznej linii zasilającej SN,
Montaż połączeń kablowych nN DC i AC,
Montaż układów pomiarowych,
Montaż układu monitoringu pracy instalacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a73d674-7022-43f1-8dee-24ba05223201
Biuletyn 518516-N-2019
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 61039523600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przemysłowa
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 243 675 355
Zamawiajacy fax 243 650 450
Zamawiajacy email a.kajkowska@pgoplock.pl
Adres strony url www.pgoplock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zmówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną Działania 4.1 „Odnawialne źródła energii (OZE)” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pgoplock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pgoplock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Przedsiębiorstwo Gospodarowania Odpadami w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Przemysłowa 17, 09-400 Płock, pok. 209 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy 1 MW wraz z wiatrakiem o mocy 15 - 20 kW o pionowej osi obrotu na terenie Zakładu Produkcyjnego w Kobiernikach.
Numer referencyjny ZP.2/2019
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy zainstalowanej 996,0kWp wraz z wiatrakiem o mocy do 20 kW o pionowej osi obrotu obejmujący swoim zakresem montaż i konfigurację elektrowni fotowoltaicznej na działkach nr 42/11, 42/12, 43/3, 43/4, 44/1 obręb Kobierniki, 5/2, 66 obręb PGR Srebrna, wraz infrastrukturą towarzyszącą. Zakres obejmuje: Roboty ziemne, w tym przygotowanie podłoża, Montaż konstrukcji pod panele fotowoltaiczne wraz z posadowieniem, Montaż paneli fotowoltaicznych monokrystalicznych o mocy 300Wp, Montaż stacji inwerterowo-transformatorowej, Montaż turbiny wiatrowej o mocy 20,0kW generatora prądu trójfazowego napędzanego bezpośrednio wałem wirnika, układu sterującego pracą elektrowni, obciążenia zastępczego w postaci rezystora, inwertera przekształcającego wytworzoną energię energię o parametrach wymaganych w sieci energetycznej o napięciu 230Vwraz konstrukcją wsporczą - wieżą podporową z posadowieniem, Montaż rozdzielnic DC nN, Montaż wewnętrznej linii zasilającej SN, Montaż połączeń kablowych nN DC i AC, Montaż układów pomiarowych, Montaż układu monitoringu pracy instalacji.
Cpv glowny przedmiot 31321000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-08-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby: Wykonawca posiadał środki finansowe i/ lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga: a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na wybudowaniu farmy fotowoltaicznej o mocy co najmniej 0,3 MW. b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia co najmniej: - jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń* oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową lub robotami budowlanymi w tym, co najmniej jedną inwestycją polegająca na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy co najmniej 0,3 MW; lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń*, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi lub kierowaniu budową, w tym co najmniej jedną inwestycją polegającą na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy co najmniej 0,3 MW; - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności innej niż kierownik budowy instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń* oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym, co najmniej jedną inwestycją polegająca na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy co najmniej 0,3 MW lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń*, posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym co najmniej jedną inwestycją polegająca na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy co najmniej 0,3 MW; - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, bez ograniczeń* oraz posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, w tym, co najmniej jedną inwestycją polegająca na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy co najmniej 0,3 MW. *Uwaga: Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r., poz. 1725).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie: średni kursu w stosunku do walut obcych ogłoszony przez Narodowy Bank Polski, obowiązujący na dzień, w którym zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Certyfikat potwierdzający zgodność modułu PV z normą PN-EN 61215 lub z normą równoważną, wydany przez właściwą akredytowaną jednostkę certyfikującą; b) Karta techniczna oferowanego panelu fotowoltaicznego potwierdzająca spełnianie przez to urządzenie parametrów zawartych w projekcie budowlanym. c) Dokumenty dotyczące podkonstrukcji nośnej pod panele fotowoltaiczne – aktualna Krajowa Ocena Techniczna (KOT), wydana przez akredytowaną i notyfikowaną jednostkę np. Instytut Techniki Budowlanej, udzielona dla grupy wyrobów o kodzie 20, która odnosi się do „Konstrukcyjne wyroby metalowe i wyroby pomocnicze” lub równoważny dokument. d) Karta techniczna oferowanej turbiny wiatrowej potwierdzająca spełnianie przez to urządzenie parametrów zawartych w projekcie budowlanym.
Inne dokumenty niewymienione 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 4) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wymagane (jeżeli dotyczy)
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 75.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, związanej ze zmianą sposobu świadczenia Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1)odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających np. z technologii robót, co skutkować będzie obniżeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy, 2)zmian technologicznych lub technicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a)niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń, wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b)możliwością zastosowania materiałów lub urządzeń o równym lub lepszym standardzie niż przyjęte w projekcie, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, c)możliwością zastosowania technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji, kosztów wykonywanych prac lub kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu umowy, d)koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazanie w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu umowy, e)wystąpieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunków geologicznych skutkujących brakiem możliwości zrealizowania Przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, f)wystąpieniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunków terenowych, a w szczególności istnienia nie zainwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych obiektów budowlanych, g)koniecznością zrealizowania Przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, h)koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji, i)koniecznością wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie, skutkujących zwiększeniem: bezpieczeństwa realizacji robót, bezpieczeństwa użytkowania, funkcjonalności obiektu budowlanego lub zmniejszeniem kosztów realizacji inwestycji, usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego; j)koniecznością uwzględnienia wydanych w toku realizacji robót dodatkowych zaleceń właściwych służb i inspekcji. 2. Przy modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy, Strony wyodrębniają: 1)roboty zamienne, przez które rozumie się roboty, które Wykonawca wykona w zamian za roboty zawarte w pierwotnej dokumentacji projektowej; 2)roboty zaniechane, przez które rozumie się roboty objęte pierwotną dokumentacją projektową, a których wykonanie stało się zbędne; 3.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w Umowie następujących istotnych zmian: 1)wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu umowy w przypadku: a)ustawowej zmiany podatku VAT oraz w przypadku określonym w § 16, b)wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, wyłącznie po przeprowadzeniu procedury opisanej w § 21 niniejszej Umowy. 2)terminu wykonania Przedmiotu umowy w przypadku: a)wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych wyłącznie po przeprowadzeniu procedury opisanej w § 21 niniejszej Umowy. b)zmiany umowy dokonanej zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6 c)zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, d)zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców, e)działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie Przedmiotu umowy w terminie, w tym wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych o łącznym czasie trwania powyżej 15 dni roboczych, f)pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, g)opóźnienia się Zamawiającego w realizacji jego obowiązków określonych w Umowie lub koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3)treści § 12 ust. 2 dotyczących wpisania lub zmiany zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca dokona prawidłowego zgłoszenia lub zmiany podwykonawców w zakresie zgodnym ze SIWZ, umową,
IV 4 4 data 2019-03-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Doświadczenie zawodowe Kierownika budowy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Sprawność ogniw fotowoltaicznych w warunkach STC „SPR"
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości udzielonej przez producenta modułów fotowoltaicznych
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Gwarancja na roboty budowlane
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)