GuidZP400 |
fdd37343-bd39-4d94-a827-49a7b3e976ec
|
Biuletyn |
522948-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku
|
Regon |
19030601300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kartuska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42466
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-104
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 098 284
|
Zamawiajacy fax |
583 021 782
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@zozmswia.gda.pl
|
Adres strony url |
www.zozmswia.gda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SP ZOZ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zozmswiagda.ezamawiajacy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Kartuska 4/6, 80-104 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż.
|
Numer referencyjny |
15/2019/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców.
Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia – przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu
dokument potwierdzający oznaczenie wyrobu znakiem CE oraz stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych
raport z badań producenta (nie starszy niż z 2017) potwierdzający parametry techniczne rękawic (AQL, długość i grubość rękawic, zawartość protein, siła zrywu) badane zgodnie z normą EN 455 (lub równoważną) – dotyczy zad. 19 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9
Karta Techniczna Produktu – dotyczy zad. 19 poz. 7, 11, 12, 13
|
IV 4 4 data |
2019-03-20T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|