Dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż.

Publication date 2019-03-08
End date 2019-03-20 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522948-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fdd37343-bd39-4d94-a827-49a7b3e976ec
Biuletyn 522948-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Gdańsku
Regon 19030601300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kartuska
Zamawiajacy adres numer domu 42466
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-104
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 098 284
Zamawiajacy fax 583 021 782
Zamawiajacy email zamowienia@zozmswia.gda.pl
Adres strony url www.zozmswia.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zozmswiagda.ezamawiajacy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kartuska 4/6, 80-104 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż.
Numer referencyjny 15/2019/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego jedn. uż. w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia – przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu dokument potwierdzający oznaczenie wyrobu znakiem CE oraz stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zaoferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na zasadach określonych ustawą o wyrobach medycznych raport z badań producenta (nie starszy niż z 2017) potwierdzający parametry techniczne rękawic (AQL, długość i grubość rękawic, zawartość protein, siła zrywu) badane zgodnie z normą EN 455 (lub równoważną) – dotyczy zad. 19 poz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9 Karta Techniczna Produktu – dotyczy zad. 19 poz. 7, 11, 12, 13
IV 4 4 data 2019-03-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)