Dostawa i montaż mebli gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie”

Publication date 2019-03-13
End date 2019-03-25 00:00:00
Instytucja Województwo Mazowieckie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524735-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie. Asortyment mebli wraz z liczbą zamawianych sztuk określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w dalszej części ogłoszenia zwanej w skrócie specyfikacja. Asortyment:
1.Biurko podstawowe 7 sztuk;
2.Biurko pomocnicze z szafką 7 sztuk;
3.Regał -7 sztuk;
4.Witryna -7 sztuk;
5.Regał- 7 sztuk;
6.Szafa garderobiana -7 sztuk;
7.Stół konferencyjny -7 sztuk;
8.Końcówka -21 sztuk;
9.Regał na chłodziarkę-7 sztuk
10.Biurko pracownicze -2 sztuki;
11.Biurko pracownicze -2 sztuki;
12.Biurko pomocnicze -4 sztuki;
13.Kontener-8 sztuk;
14.Szafa aktowa -4sztuki;
15.Szafa aktowa -4sztuki;
16.Szafka niska z drzwiami przesuwanymi-4 sztuki;
17.Stolik okrągły -4 sztuki;
18.Krzesło konferencyjne-8 sztuk;
19.Krzesło konferencyjne-42 sztuki;
20.Krzesło obrotowe-10 sztuk;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7fdd61d0-288b-4e7c-9d87-20214566d854
Biuletyn 524735-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Mazowieckie
Regon 15528910000000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 59 79 100,
Zamawiajacy fax 22 59 79 043
Zamawiajacy email zamowienia@mazovia.pl,
Adres strony url www.mazovia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.mazovia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.mazovia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie”
Numer referencyjny OR-AG-I.ZP.D.272.23.2019.AP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie. Asortyment mebli wraz z liczbą zamawianych sztuk określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w dalszej części ogłoszenia zwanej w skrócie specyfikacja. Asortyment: 1.Biurko podstawowe 7 sztuk; 2.Biurko pomocnicze z szafką 7 sztuk; 3.Regał -7 sztuk; 4.Witryna -7 sztuk; 5.Regał- 7 sztuk; 6.Szafa garderobiana -7 sztuk; 7.Stół konferencyjny -7 sztuk; 8.Końcówka -21 sztuk; 9.Regał na chłodziarkę-7 sztuk 10.Biurko pracownicze -2 sztuki; 11.Biurko pracownicze -2 sztuki; 12.Biurko pomocnicze -4 sztuki; 13.Kontener-8 sztuk; 14.Szafa aktowa -4sztuki; 15.Szafa aktowa -4sztuki; 16.Szafka niska z drzwiami przesuwanymi-4 sztuki; 17.Stolik okrągły -4 sztuki; 18.Krzesło konferencyjne-8 sztuk; 19.Krzesło konferencyjne-42 sztuki; 20.Krzesło obrotowe-10 sztuk;
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 142231,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 40
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12- 23 oraz ust. 5 p.z.p. wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).3.Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt 12 -23 oraz ust. 5 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego przedłoży: 1) Dla krzeseł obrotowych: -protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z normą PN-EN 1335-1 lub normą równoważną oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. (Dz. U. Nr 148, poz. 973) dla krzeseł obrotowych, -świadectwo zgodności z normą EN 1335-1, EN 1335-2 oraz EN 1335-3 lub normami równoważnymi, -kartę katalogową, zawierającej co najmniej model krzesła, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego krzesła, wymiary oraz szczegóły techniczne krzesła pozwalające zweryfikować czy proponowany model spełnia wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2) Dla krzeseł konferencyjnych: -oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań normy: PN-EN 16139:2013-07 wytrzymałość, trwałość i bezpieczeństwo - Wymagania dla siedzisk użytkowanych poza zamieszkaniem lub równoważnej, -kartę katalogową, zawierającą co najmniej model krzesła, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego krzesła, wymiary oraz szczegóły techniczne krzesła pozwalające zweryfikować czy proponowany model spełnia wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3) Dla mebli gabinetowych: -oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że do produkcji mebli użyto płyty wiórowej o klasie higieniczności E1 oraz lakieru posiadającego atest Polskiego Zakładu Higieny.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2019-03-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny wskazanej w ofercie.2. Skrót p.z.p. oznacza ustawę z 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986ze zm.) 3. Skrót specyfikacja oznacza Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie Zamawiającego www.zamowienia.mazovia.pl

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)