Dostawa i montaż mebli gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie”

Data publikacji 2019-03-13
Data zakończenia 2019-03-25 00:00:00
Instytucja Województwo Mazowieckie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524735-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie. Asortyment mebli wraz z liczbą zamawianych sztuk określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w dalszej części ogłoszenia zwanej w skrócie specyfikacja. Asortyment:
1.Biurko podstawowe 7 sztuk;
2.Biurko pomocnicze z szafką 7 sztuk;
3.Regał -7 sztuk;
4.Witryna -7 sztuk;
5.Regał- 7 sztuk;
6.Szafa garderobiana -7 sztuk;
7.Stół konferencyjny -7 sztuk;
8.Końcówka -21 sztuk;
9.Regał na chłodziarkę-7 sztuk
10.Biurko pracownicze -2 sztuki;
11.Biurko pracownicze -2 sztuki;
12.Biurko pomocnicze -4 sztuki;
13.Kontener-8 sztuk;
14.Szafa aktowa -4sztuki;
15.Szafa aktowa -4sztuki;
16.Szafka niska z drzwiami przesuwanymi-4 sztuki;
17.Stolik okrągły -4 sztuki;
18.Krzesło konferencyjne-8 sztuk;
19.Krzesło konferencyjne-42 sztuki;
20.Krzesło obrotowe-10 sztuk;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7fdd61d0-288b-4e7c-9d87-20214566d854
Biuletyn 524735-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Mazowieckie
Regon 15528910000000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 59 79 100,
Zamawiajacy fax 22 59 79 043
Zamawiajacy email zamowienia@mazovia.pl,
Adres strony url www.mazovia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.mazovia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.mazovia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie”
Numer referencyjny OR-AG-I.ZP.D.272.23.2019.AP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie. Asortyment mebli wraz z liczbą zamawianych sztuk określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w dalszej części ogłoszenia zwanej w skrócie specyfikacja. Asortyment: 1.Biurko podstawowe 7 sztuk; 2.Biurko pomocnicze z szafką 7 sztuk; 3.Regał -7 sztuk; 4.Witryna -7 sztuk; 5.Regał- 7 sztuk; 6.Szafa garderobiana -7 sztuk; 7.Stół konferencyjny -7 sztuk; 8.Końcówka -21 sztuk; 9.Regał na chłodziarkę-7 sztuk 10.Biurko pracownicze -2 sztuki; 11.Biurko pracownicze -2 sztuki; 12.Biurko pomocnicze -4 sztuki; 13.Kontener-8 sztuk; 14.Szafa aktowa -4sztuki; 15.Szafa aktowa -4sztuki; 16.Szafka niska z drzwiami przesuwanymi-4 sztuki; 17.Stolik okrągły -4 sztuki; 18.Krzesło konferencyjne-8 sztuk; 19.Krzesło konferencyjne-42 sztuki; 20.Krzesło obrotowe-10 sztuk;
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 142231,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 40
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12- 23 oraz ust. 5 p.z.p. wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).3.Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt 12 -23 oraz ust. 5 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego przedłoży: 1) Dla krzeseł obrotowych: -protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z normą PN-EN 1335-1 lub normą równoważną oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. (Dz. U. Nr 148, poz. 973) dla krzeseł obrotowych, -świadectwo zgodności z normą EN 1335-1, EN 1335-2 oraz EN 1335-3 lub normami równoważnymi, -kartę katalogową, zawierającej co najmniej model krzesła, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego krzesła, wymiary oraz szczegóły techniczne krzesła pozwalające zweryfikować czy proponowany model spełnia wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2) Dla krzeseł konferencyjnych: -oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań normy: PN-EN 16139:2013-07 wytrzymałość, trwałość i bezpieczeństwo - Wymagania dla siedzisk użytkowanych poza zamieszkaniem lub równoważnej, -kartę katalogową, zawierającą co najmniej model krzesła, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego krzesła, wymiary oraz szczegóły techniczne krzesła pozwalające zweryfikować czy proponowany model spełnia wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3) Dla mebli gabinetowych: -oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że do produkcji mebli użyto płyty wiórowej o klasie higieniczności E1 oraz lakieru posiadającego atest Polskiego Zakładu Higieny.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV 4 4 data 2019-03-25T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny wskazanej w ofercie.2. Skrót p.z.p. oznacza ustawę z 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986ze zm.) 3. Skrót specyfikacja oznacza Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie Zamawiającego www.zamowienia.mazovia.pl

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)