GuidZP400 |
7fdd61d0-288b-4e7c-9d87-20214566d854
|
Biuletyn |
524735-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Mazowieckie
|
Regon |
15528910000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-719
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 59 79 100,
|
Zamawiajacy fax |
22 59 79 043
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@mazovia.pl,
|
Adres strony url |
www.mazovia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zamowienia.mazovia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.mazovia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie”
|
Numer referencyjny |
OR-AG-I.ZP.D.272.23.2019.AP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli gabinetowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie. Asortyment mebli wraz z liczbą zamawianych sztuk określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w dalszej części ogłoszenia zwanej w skrócie specyfikacja. Asortyment:
1.Biurko podstawowe 7 sztuk;
2.Biurko pomocnicze z szafką 7 sztuk;
3.Regał -7 sztuk;
4.Witryna -7 sztuk;
5.Regał- 7 sztuk;
6.Szafa garderobiana -7 sztuk;
7.Stół konferencyjny -7 sztuk;
8.Końcówka -21 sztuk;
9.Regał na chłodziarkę-7 sztuk
10.Biurko pracownicze -2 sztuki;
11.Biurko pracownicze -2 sztuki;
12.Biurko pomocnicze -4 sztuki;
13.Kontener-8 sztuk;
14.Szafa aktowa -4sztuki;
15.Szafa aktowa -4sztuki;
16.Szafka niska z drzwiami przesuwanymi-4 sztuki;
17.Stolik okrągły -4 sztuki;
18.Krzesło konferencyjne-8 sztuk;
19.Krzesło konferencyjne-42 sztuki;
20.Krzesło obrotowe-10 sztuk;
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
142231,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
40
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12- 23 oraz ust. 5 p.z.p. wykonawca składa:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych;
2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).3.Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt 12 -23 oraz ust. 5 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego przedłoży:
1) Dla krzeseł obrotowych:
-protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z normą PN-EN 1335-1 lub normą równoważną oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. (Dz. U. Nr 148, poz. 973) dla krzeseł obrotowych,
-świadectwo zgodności z normą EN 1335-1, EN 1335-2 oraz EN 1335-3 lub normami równoważnymi,
-kartę katalogową, zawierającej co najmniej model krzesła, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego krzesła, wymiary oraz szczegóły techniczne krzesła pozwalające zweryfikować czy proponowany model spełnia wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2) Dla krzeseł konferencyjnych:
-oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wymagań normy: PN-EN 16139:2013-07 wytrzymałość, trwałość i bezpieczeństwo - Wymagania dla siedzisk użytkowanych poza zamieszkaniem lub równoważnej,
-kartę katalogową, zawierającą co najmniej model krzesła, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego krzesła, wymiary oraz szczegóły techniczne krzesła pozwalające zweryfikować czy proponowany model spełnia wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3) Dla mebli gabinetowych:
-oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że do produkcji mebli użyto płyty wiórowej o klasie higieniczności E1 oraz lakieru posiadającego atest Polskiego Zakładu Higieny.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
IV 4 4 data |
2019-03-25T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny wskazanej w ofercie.2. Skrót p.z.p. oznacza ustawę z 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986ze zm.) 3. Skrót specyfikacja oznacza Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie Zamawiającego www.zamowienia.mazovia.pl
|