GuidZP400 |
f1bc974c-faa1-4935-b427-7fde087cc896
|
Biuletyn |
524639-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Bystrzyca Kłodzka
|
Regon |
89071795800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Henryka Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bystrzyca Kłodzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
748 117 600
|
Zamawiajacy fax |
748 111 588
|
Zamawiajacy email |
dagmara.janiak@bystrzycaklodzka.pl
|
Adres strony url |
www.bystrzycaklodzka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 6 Infrastruktura spójności społecznej, Działania 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych Obszarów.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Bystrzyca Kłodzka, ul. H. Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Klienta).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia do nowego lokalu Centrum Informacji Turystycznej, Plac Wolności 17, Bystrzyca Kłodzka.
|
Numer referencyjny |
WTiKF.271.1.2019. ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu aranżacji wnętrz, zaprojektowanie, wykonanie, dostawa oraz montaż do nowej siedziby Centrum Informacji Turystycznej mebli biurowych i wyposażenia. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, wykona i dostarczy meble oraz elementy ogólnego wyposażenia i zainstaluje w nowym lokalu Zamawiającego - w Centrum Informacji Turystycznej przy Placu Wolności 17 w Bystrzycy Kłodzkiej.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonali należycie co najmniej jedną dostawę mebli biurowych, o wartości minimum 35 000 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, kwot i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt V.1. SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz z innymi wykonawcami ubiegającymi się o zamówienie; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wprowadzenie zmian umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy.
2. Zmiany treści umowy mogą wynikać w szczególności z następujących okoliczności:
1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy – w takim przypadku zmianie mogą ulec te zapisy umowy, dla których zmiana regulacji prawnych jest relatywna i w zakresie niezbędnym do dostosowania treści umowy do zmienionych regulacji prawnych,
2) zmiany stawki podatku od towarów i usług na towary stanowiące przedmiot niniejszej umowy, w takim przypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy w ten sposób, iż zostanie ona powiększona/zmniejszona o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy i kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według nowej stawki obowiązującej po wprowadzeniu zmiany w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. Przedmiotowe postanowienie ma zastosowanie do tej części wynagrodzenia brutto Wykonawcy, do którego będzie miała zastosowanie zmieniona stawka podatku VAT. W każdym przypadku podstawą wyliczenia kwoty podatku od towarów i usług będzie kwota wynagrodzenia netto Wykonawcy, która nie ulegnie zmianie na skutek zmiany stawki podatku VAT.,
3) zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy,
4) konieczności zmiany terminów dostaw wynikających z zaawansowania prac budowlanych/ wykończeniowych w Centrum Informacji Turystycznej w Bystrzycy Kłodzkiej, Plac Wolności 17,
5) zmiany podmiotów, o których mowa § 4 i § 5 umowy.
3. Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 2 pkt 2 umowy mogą prowadzić do zwiększenia wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy.
4. Zmiany postanowień umownych, o których mowa w ust. 2 pkt 1, 3, 4 i 5 nie mogą prowadzić do zwiększenia wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-03-29T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|