Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia do nowego lokalu Centrum Informacji Turystycznej, Plac Wolności 17, Bystrzyca Kłodzka.

Data publikacji 2019-03-13
Data zakończenia 2019-03-29 00:00:00
Instytucja Gmina Bystrzyca Kłodzka
Miejscowość Bystrzyca Kłodzka
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524639-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu aranżacji wnętrz, zaprojektowanie, wykonanie, dostawa oraz montaż do nowej siedziby Centrum Informacji Turystycznej mebli biurowych i wyposażenia. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, wykona i dostarczy meble oraz elementy ogólnego wyposażenia i zainstaluje w nowym lokalu Zamawiającego - w Centrum Informacji Turystycznej przy Placu Wolności 17 w Bystrzycy Kłodzkiej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1bc974c-faa1-4935-b427-7fde087cc896
Biuletyn 524639-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Bystrzyca Kłodzka
Regon 89071795800000
Zamawiajacy adres ulica Henryka Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Bystrzyca Kłodzka
Zamawiajacy kod pocztowy 57-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 117 600
Zamawiajacy fax 748 111 588
Zamawiajacy email dagmara.janiak@bystrzycaklodzka.pl
Adres strony url www.bystrzycaklodzka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 6 Infrastruktura spójności społecznej, Działania 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych Obszarów.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Bystrzyca Kłodzka, ul. H. Sienkiewicza 6, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Klienta).
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia do nowego lokalu Centrum Informacji Turystycznej, Plac Wolności 17, Bystrzyca Kłodzka.
Numer referencyjny WTiKF.271.1.2019. ZP
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu aranżacji wnętrz, zaprojektowanie, wykonanie, dostawa oraz montaż do nowej siedziby Centrum Informacji Turystycznej mebli biurowych i wyposażenia. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, wykona i dostarczy meble oraz elementy ogólnego wyposażenia i zainstaluje w nowym lokalu Zamawiającego - w Centrum Informacji Turystycznej przy Placu Wolności 17 w Bystrzycy Kłodzkiej.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonali należycie co najmniej jedną dostawę mebli biurowych, o wartości minimum 35 000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, kwot i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w pkt V.1. SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz z innymi wykonawcami ubiegającymi się o zamówienie; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wprowadzenie zmian umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy. 2. Zmiany treści umowy mogą wynikać w szczególności z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy – w takim przypadku zmianie mogą ulec te zapisy umowy, dla których zmiana regulacji prawnych jest relatywna i w zakresie niezbędnym do dostosowania treści umowy do zmienionych regulacji prawnych, 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług na towary stanowiące przedmiot niniejszej umowy, w takim przypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy w ten sposób, iż zostanie ona powiększona/zmniejszona o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy i kwotą podatku od towarów i usług obliczoną według nowej stawki obowiązującej po wprowadzeniu zmiany w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. Przedmiotowe postanowienie ma zastosowanie do tej części wynagrodzenia brutto Wykonawcy, do którego będzie miała zastosowanie zmieniona stawka podatku VAT. W każdym przypadku podstawą wyliczenia kwoty podatku od towarów i usług będzie kwota wynagrodzenia netto Wykonawcy, która nie ulegnie zmianie na skutek zmiany stawki podatku VAT., 3) zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, 4) konieczności zmiany terminów dostaw wynikających z zaawansowania prac budowlanych/ wykończeniowych w Centrum Informacji Turystycznej w Bystrzycy Kłodzkiej, Plac Wolności 17, 5) zmiany podmiotów, o których mowa § 4 i § 5 umowy. 3. Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 2 pkt 2 umowy mogą prowadzić do zwiększenia wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy. 4. Zmiany postanowień umownych, o których mowa w ust. 2 pkt 1, 3, 4 i 5 nie mogą prowadzić do zwiększenia wysokości wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 9 ust. 1 umowy.
IV 4 4 data 2019-03-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)