Dostawa papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim

Publication date 2019-03-14
End date 2019-03-27 00:00:00
Instytucja Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524716-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim w poniżej przedstawionych ilościach i asortymencie szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy). SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.arimr.gov.pl, zakładka Przetargi/Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone przez ARiMR bez platformy zakupowej/OR06-Małopolski. 2.Użyty w opisie przedmiotu zamówienia termin „opakowanie” oraz podana liczba sztuk, które opakowanie to obejmuje służy jedynie prawidłowemu wyliczeniu ceny. Przy dostawie Zamawiający nie wymaga, aby liczba sztuk w opakowaniu odpowiadała dokładnie liczbie określonej w opisie przedmiotu zamówienia,
a jedynie by liczba sztuk odpowiadała ich sumie całkowitej wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania nazewnictwa lub nr pozycji asortymentu wskazanego w rozdz. II SIWZ opisu przedmiotu zamówienia przy wystawianiu faktur. 4.Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały spełniały wymagania techniczne określone
w tabeli zawartej w rozdz. II SIWZ oraz były, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty dostawy, posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, były oznaczone etykietami lub opisem umożliwiającym ich identyfikację. 5.Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na każdy z dostarczanych materiałów, chyba że produkt objęty jest dłuższą gwarancją producenta, wówczas obowiązujący jest okres gwarancji udzielonej przez producenta. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany wadliwych artykułów, wolnych od wad na zasadach określonych w umowie. 6.Zamawiający wymaga, aby dostawa asortymentu określonego w przedmiocie zamówienia dokonywana była w sposób umożliwiający natychmiastowe sprawdzenie stanu ilościowego i jakościowego, w szczególności poprzez zapewnienie właściwego opakowania. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty karty produktu lub innej oficjalnej informacji producenta dostarczonego papieru zawierającej wszystkie dane jakościowe, co produkt określony w tabeli zawartej w rozdz. II SIWZ. 7.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia (wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia) asortymentu w ilościach tam określonych wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego we wskazanych lokalizacjach. W przypadku lokalizacji Kraków ul. Promienistych 1 dostawa dotyczy wniesienia materiałów na piętro 1, 2, 5 (winda) oraz poziom -2(magazyn). 8.Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały zostały przez Wykonawcę wniesione do pomieszczeń magazynowych lub innych wskazanych przez Zamawiającego w/w lokalizacjach. Zamawiający odmówi odbioru dostawy w sytuacji, gdy Wykonawca nie zapewni wniesienia materiałów do wskazanych pomieszczeń. 9.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 78a3e21e-00a9-495f-96a2-bde207b11355
Biuletyn 524716-N-2019
Zamawiajacy nazwa Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Regon 10613083000000
Zamawiajacy adres ulica Promienistych
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-481
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 298 010,
Zamawiajacy fax 124 211 311
Zamawiajacy email malopolski@arimr.gov.pl,
Adres strony url www.arimr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja wykonawcza
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.arimr.gov.pl, zakładka Przetargi/Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone przez ARiMR bez platformy zakupowej/OR06-Małopolski
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Małopolski Oddział Regionalny ARiMR, ul. Promienistych 1, 31-481 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim
Numer referencyjny BOR06.2610.02.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim w poniżej przedstawionych ilościach i asortymencie szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy). SIWZ wraz z załącznikami dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.arimr.gov.pl, zakładka Przetargi/Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone przez ARiMR bez platformy zakupowej/OR06-Małopolski. 2.Użyty w opisie przedmiotu zamówienia termin „opakowanie” oraz podana liczba sztuk, które opakowanie to obejmuje służy jedynie prawidłowemu wyliczeniu ceny. Przy dostawie Zamawiający nie wymaga, aby liczba sztuk w opakowaniu odpowiadała dokładnie liczbie określonej w opisie przedmiotu zamówienia, a jedynie by liczba sztuk odpowiadała ich sumie całkowitej wynikającej z opisu przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca jest zobowiązany do stosowania nazewnictwa lub nr pozycji asortymentu wskazanego w rozdz. II SIWZ opisu przedmiotu zamówienia przy wystawianiu faktur. 4.Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały spełniały wymagania techniczne określone w tabeli zawartej w rozdz. II SIWZ oraz były, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty dostawy, posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, były oznaczone etykietami lub opisem umożliwiającym ich identyfikację. 5.Zamawiający wymaga udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na każdy z dostarczanych materiałów, chyba że produkt objęty jest dłuższą gwarancją producenta, wówczas obowiązujący jest okres gwarancji udzielonej przez producenta. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany wadliwych artykułów, wolnych od wad na zasadach określonych w umowie. 6.Zamawiający wymaga, aby dostawa asortymentu określonego w przedmiocie zamówienia dokonywana była w sposób umożliwiający natychmiastowe sprawdzenie stanu ilościowego i jakościowego, w szczególności poprzez zapewnienie właściwego opakowania. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty karty produktu lub innej oficjalnej informacji producenta dostarczonego papieru zawierającej wszystkie dane jakościowe, co produkt określony w tabeli zawartej w rozdz. II SIWZ. 7.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia (wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia) asortymentu w ilościach tam określonych wraz z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego we wskazanych lokalizacjach. W przypadku lokalizacji Kraków ul. Promienistych 1 dostawa dotyczy wniesienia materiałów na piętro 1, 2, 5 (winda) oraz poziom -2(magazyn). 8.Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały zostały przez Wykonawcę wniesione do pomieszczeń magazynowych lub innych wskazanych przez Zamawiającego w/w lokalizacjach. Zamawiający odmówi odbioru dostawy w sytuacji, gdy Wykonawca nie zapewni wniesienia materiałów do wskazanych pomieszczeń. 9.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w formie jednorazowej dostawy do powyżej wymienionych lokalizacji w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia niniejszej umowy, (pon. – pt., w godzinach pracy Zamawiającego 7:30 – 15:00). Zamawiający dopuszcza w terminie wskazanym powyżej dostawę przedmiotu umowy partiami.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, a dotyczące jego doświadczenia tj. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę materiałów biurowych o wartości minimum 70 000 PLN brutto (dotyczy jednego kontraktu).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie wymagał następujących dokumentów: a) oświadczenia wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ) o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; b) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy PZP. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 2 b) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, dokument miał dotyczyć złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt. 3 a) dotyczące terminu wydania dokumentów lub oświadczeń stosuje się odpowiednio. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.arimr.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której stanowi art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWIZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie wymagał złożenia (sporządzonego wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, zamawiający może dopuścić złożenie przez wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej),
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Umowa Nr Zawarta w dniu ..… …………….2019 r. w Krakowie pomiędzy: Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzibą w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 70, reprezentowaną przez: Adama Ślusarczyka - Dyrektora Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, Wiesławę Kosałkę – Kierownika Biura Finansowo- Księgowego Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR zwaną w dalszej części umowy „Zamawiającym” a …………………………... z siedzibą w ………………………. wpisaną/ym do Rejestru Przedsiębiorców, pod numerem …………………. zgodnie z odpisem aktualnym z tegoż rejestru z dnia …………………….. stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej umowy, reprezentowaną/ym przez ………………………, zwaną w dalszej części umowy „Wykonawcą” zawartą w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2018, poz. 1986 ze zm. ), o następującej treści: § 1 Przedmiot Umowy 1. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży oraz dostarczenia a Zamawiający do odebrania i zapłaty ceny za papier w ilości i rodzaju zgodnie z ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 2 do niniejszej umowy. 2. Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedzib Biur Powiatowych Zamawiającego, a następnie przez Wykonawcę wniesiony do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie zapewni wniesienia przedmiotu umowy do przedmiotowych pomieszczeń. 3. Zestawienie ilości papieru, który ma zostać dostarczony wraz z adresami poszczególnych Biur Powiatowych Zamawiającego w województwie małopolskim stanowi Załącznik nr 3 do niniejszej umowy. 4. Przedmiot umowy zostanie dostarczony w sposób umożliwiający natychmiastowe sprawdzenie stanu ilościowego i jakościowego, w szczególności poprzez zapewnienie właściwego opakowania. § 2 Określenie ceny przedmiotu 1. Łączną cenę przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 strony ustalają na kwotę netto ………………. (słownie złotych: ………………………………….) plus należny podatek od towarów i usług w kwocie ………………… zł (słownie złotych: …………………………………………..). 2. Na łączną cenę przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 składa się cena jednostkowa netto papieru ustalona w Załączniku Nr 2 pomnożone przez określone przez Zamawiającego ilości plus należny podatek od towarów i usług. § 3 Warunki odbioru 1. Przedmiot umowy zostanie dostarczony w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia niniejszej umowy, (pon. – pt., w godzinach pracy Zamawiającego 7:30 – 15:00). Zamawiający dopuszcza w terminie wskazanym w ust 1 dostawę przedmiotu umowy partiami. 2. Wydanie dostarczonego przedmiotu umowy zostanie potwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez obie strony. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszanie niezgodności w dostarczonym towarze w terminie 2 tygodni od daty dostawy. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru zgodnego z umową w terminie 7 dni roboczych pod rygorem naliczenia kar o których mowa w § 6 umowy. § 4 Płatności 1. Strony ustalają, że zapłata za przedmiot umowy nastąpi na podstawie faktury wystawionej po dostarczeniu papieru. Podstawę do wystawienia faktury stanowi podpisany przez obie strony protokół odbioru, o którym mowa w § 3 ust 2. 2. Faktura, o której mowa w ust. 1 będzie obejmować dostarczoną ilość po cenach jednostkowych netto powiększonych o należny podatek od towarów i usług ustalonych w Załączniku Nr 2 do umowy. 3. Zapłata nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy, o numerze …………………..................................., w terminie do 21 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Za dzień spełnienia świadczenia przez Zamawiającego przyjmuje się dzień obciążenia jego rachunku bankowego. 4. Błędnie wystawiona faktura lub brak podpisanego bez zastrzeżeń protokołu odbioru, brak załączników do protokołu - spowoduje naliczenie ponownego 21-dniowego terminu płatności od momentu dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury lub poprawionego albo brakującego protokołu stanowiącego podstawę do uiszczenia zapłaty. 5. Faktura będzie wystawiona na: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, REGON: 010613083, NIP: 526-19-33-940, zaś doręczona na adres: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Promienistych 1, 31-481 - Kraków. § 5 Gwarancja / Usuwanie wad przedmiotu umowy 1. Wykonawca udzieli zamawiającemu 12- miesięcznej gwarancji na dostarczony papier. 2. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego papieru i dostarczenia wolnych od wad w terminie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia reklamacji. 3. Zamawiający może zgłaszać wady papieru (w tym niezgodność dostarczonego papieru ze specyfikacją) w terminie 2 tygodni od dnia ich stwierdzenia, zachowując uprawnienie wskazane w ust. 2. § 6 Kary umowne 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach: a) z tytułu nie dostarczenia przedmiotu umowy w terminie ustalonym w § 3 ust. 1, w wysokości 2 % wartości brutto asortymentu, którego dotyczy opóźnienie, za każdy dzień roboczy opóźnienia. b) w przypadku nie usunięcia niezgodności w dostarczonym towarze oraz nie dokonania wymiany wadliwego papieru (niezgodnego ze specyfikacją) na wolne od wad w terminie 7 dni od daty pisemnego zgłoszenia reklamacji, w wysokości 2% wartości brutto brakującego lub wadliwego asortymentu, za każdy dzień roboczy opóźnienia. 2. Zamawiający może odstąpić od umowy w całości lub części w przypadku przekroczenia przez Wykonawcę terminów, o których mowa w § 3 ust 1 i § 5 ust 2 powyżej 10 dni roboczych (opóźnienie) w terminie 14 dni kalendarzowych od wystąpienia przyczyny odstąpienia. W przypadku przedmiotowego odstąpienia od umowy Zamawiającemu przysługuje prawo żądania zapłaty kary umownej w wysokości 30% wartości niewykonanego przedmiotu umowy netto. 3. Kary umowne płatne są w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego lub mogą zostać potrącone z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 4. Jeżeli wysokość szkody przekroczy wysokość kwot uzyskanych kar umownych, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. § 7 Rozstrzygnięcie 1. Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacja postanowień niniejszej umowy, strony będą starały się rozstrzygnąć w drodze negocjacji i porozumienia. 2. W razie braku porozumienia spory będą podlegać rozstrzygnięciu przez Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego. § 8 Odstąpienie od umowy 1. Zamawiający ma prawo odstąpić od całości umowy lub jej części w przypadku wystąpienia okoliczności i zdarzeń, których Zamawiający nie przewidywał i których skutkom nie mógł zapobiec (vis major). Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 3. W razie wystąpienia przypadku, o którym mowa w ust 1 lub 2 Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. § 9 Postanowienia końcowe Strony dopuszczają możliwość zmian niniejszej umowy z zastrzeżeniem uwarunkowań, o których mowa w art. 144 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 10 1. Wykonawca zobowiązuje się do nie zatrudniania w wykonaniu niniejszej umowy w charakterze pracowników i podwykonawców osób zatrudnionych u Zamawiającego, pod rygorem zapłaty kary umownej w wysokości 15% łącznej ceny przedmiotu umowy netto, o której mowa w § 2 ust 1 i odstąpienia przez Zamawiającego od umowy, na zasadach określonych w § 8 ust.1 umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w poufności wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego, które nabył w związku z realizacją niniejszej umowy, poza przypadkami wyraźnego przyzwolenia Zamawiającego lub sytuacji, gdy ujawnienie takich informacji następuje z mocy przepisów prawa. 3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji umowy w sposób, który zapobiegać będzie występowaniu incydentów zagrażających bezpieczeństwu informacji wrażliwych znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego. 4. Za incydent zagrażający bezpieczeństwu informacji wrażliwych uważane jest w szczególności: wejście do pomieszczeń stref ograniczonego dostępu bez zgody Zamawiającego lub bez nadzoru ze strony pracowników Zamawiającego, ujawnienie, wyniesienie, uszkodzenie lub zniszczenie dokumentów zawierających dane wrażliwe, uszkodzenie, wyniesienie lub zniszczenie elementów infrastruktury technicznej, urządzeń lub innego mienia ruchomego stanowiącego własność Zamawiającego lub osób trzecich. 5. W przypadku wystąpienia jakiegokolwiek incydentu związanego z naruszeniem bezpieczeństwa informacji wrażliwych lub dotyczącego mienia Zamawiającego, w okolicznościach, o których mowa w ust 2-4, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 000 zł za każde takie zdarzenie. 6. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową znajdują zastosowanie odpowiednie przepisy: Kodeksu Cywilnego, Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz wydane na tej podstawie przepisy od dnia ich wejścia w życie. § 11 Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 12 Umowa może być rozwiązana w każdym czasie za porozumieniem stron. § 13 Umowa sporządzona w czterech jednobrzmiących egzemplarzach jeden dla Wykonawcy i trzy dla Zamawiającego. Wykonawca Zamawiający
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:  działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności,  wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach,  niezależnych od wykonawcy okoliczności, które uniemożliwiają dostawę całości lub części asortymentu w terminie wskazanym przez Zamawiającego,  zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe,  zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,  omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,  mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,  jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,  innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV 4 4 data 2019-03-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oferty należy składać w siedzibie Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, 31-481 Kraków, ul. Promienistych 1

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)