| GuidZP400 |
bbdc0bdd-5259-4d93-b8db-c01ecd1fd6f6
|
| Biuletyn |
528998-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
AMW REWITA Sp. z o.o.
|
| Regon |
14299025400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. św. J. Odrowąża
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
03-310
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 2709550
|
| Zamawiajacy fax |
22 2702143
|
| Zamawiajacy email |
zp@rewita.pl
|
| Adres strony url |
www.rewita.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
AMW Rewita Sp. z o.o. Oddział Rewita Jurata 84-150 Hel. ul. Helska 2
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych – pokoi hotelowych znajdujących w AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Jurata.
|
| Numer referencyjny |
RWT/OJRT/272-PZP/2/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Doraźne świadczenie usług kompleksowego sprzątania pokoi hotelowych (na czysto) w Oddziale Rewita Jurata, ul. Helska 2, 84-150 Hel
Wykonawca w ramach realizacji usługi zobowiązany jest uwzględnić wszystkie koszty, jakie składają się na realizację treści umowy w ramach zaproponowanej ceny jednostkowej między innymi np. koszt zakupu środków i materiałów utrzymania czystości, koszty osobowe i administracyjne zatrudnionego personelu, kosztów zakupu narzędzi do realizacji usługi itp
|
| Cpv glowny przedmiot |
39222100-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2)oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności- wzór załącznik nr 9 do SIWZ.
3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- wzór załącznik nr 8 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oraz oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) wypełniony formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenia wymienione w rozdziale VII. 1-4 niniejszej SIWZ.
4)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy w przypadku:
1) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
2) zmiany przepisów, na podstawie których ustala się stawkę podatku VAT;
3) zmiany podwykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca realizuje przedmiot Umowy przez podwykonawców.
|
| IV 4 4 data |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 data |
2019-03-30T00:00:00+01:00
|