Usługa utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych – pokoi hotelowych znajdujących w AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Jurata.

Publication date 2019-03-22
End date 2019-04-01 00:00:00
Instytucja AMW REWITA Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528998-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 392221005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Doraźne świadczenie usług kompleksowego sprzątania pokoi hotelowych (na czysto) w Oddziale Rewita Jurata, ul. Helska 2, 84-150 Hel
Wykonawca w ramach realizacji usługi zobowiązany jest uwzględnić wszystkie koszty, jakie składają się na realizację treści umowy w ramach zaproponowanej ceny jednostkowej między innymi np. koszt zakupu środków i materiałów utrzymania czystości, koszty osobowe i administracyjne zatrudnionego personelu, kosztów zakupu narzędzi do realizacji usługi itp

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bbdc0bdd-5259-4d93-b8db-c01ecd1fd6f6
Biuletyn 528998-N-2019
Zamawiajacy nazwa AMW REWITA Sp. z o.o.
Regon 14299025400000
Zamawiajacy adres ulica ul. św. J. Odrowąża
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-310
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 2709550
Zamawiajacy fax 22 2702143
Zamawiajacy email zp@rewita.pl
Adres strony url www.rewita.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW Rewita Sp. z o.o. Oddział Rewita Jurata 84-150 Hel. ul. Helska 2
Nazwa nadana zamowieniu Usługa utrzymania czystości pomieszczeń wewnętrznych – pokoi hotelowych znajdujących w AMW REWITA Sp. z o.o. Oddział Rewita Jurata.
Numer referencyjny RWT/OJRT/272-PZP/2/2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Doraźne świadczenie usług kompleksowego sprzątania pokoi hotelowych (na czysto) w Oddziale Rewita Jurata, ul. Helska 2, 84-150 Hel Wykonawca w ramach realizacji usługi zobowiązany jest uwzględnić wszystkie koszty, jakie składają się na realizację treści umowy w ramach zaproponowanej ceny jednostkowej między innymi np. koszt zakupu środków i materiałów utrzymania czystości, koszty osobowe i administracyjne zatrudnionego personelu, kosztów zakupu narzędzi do realizacji usługi itp
Cpv glowny przedmiot 39222100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności- wzór załącznik nr 9 do SIWZ. 3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- wzór załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oraz oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) wypełniony formularz ofertowo-cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VII. 1-4 niniejszej SIWZ. 4)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści Umowy w przypadku: 1) zmian wynikających z siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 2) zmiany przepisów, na podstawie których ustala się stawkę podatku VAT; 3) zmiany podwykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca realizuje przedmiot Umowy przez podwykonawców.
IV 4 4 data 2019-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 data 2019-03-30T00:00:00+01:00

Criterion

Kryteria łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)