Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni TIK dla szkół podstawowych Gminy Miejskiej Lubin

Publication date 2019-03-22
End date 2019-04-01 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Systemy aktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528984-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 429620007, 391325001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do pracowni TIK w ramach doposażenia pracowni w szkołach podstawowych na terenie miasta Lubina.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie miała miejsce do następujących placówek oświatowych na terenie miasta Lubina:
Szkoła Podstawowa Nr 3
Szkoła Podstawowa Nr 5,
Szkoła Podstawowa Nr 7,
Szkoła Podstawowa Nr 8,
Szkoła Podstawowa Nr 9,
Szkoła Podstawowa Nr 10,
Szkoła Podstawowa Nr 12,
Szkoła Podstawowa Nr 14,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5e24758e-446a-4566-928c-7f6cd5ecdd1e
Biuletyn 528984-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Lubin - Urząd Miejski w Lubinie
Regon 39064753500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Lubin
Zamawiajacy kod pocztowy 59-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 7468129, 7468277
Zamawiajacy fax 767 468 287
Zamawiajacy email bzp@um.lubin.pl
Adres strony url www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiotowe postępowanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 tytuł projektu ”Nowoczesne i twórcze Szkoły Podstawowe w Lubinie"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Lubinie, ul.Kilińskiego 10,
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni TIK dla szkół podstawowych Gminy Miejskiej Lubin
Numer referencyjny BZP.271.1.16.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do pracowni TIK w ramach doposażenia pracowni w szkołach podstawowych na terenie miasta Lubina.Dostawa przedmiotu zamówienia będzie miała miejsce do następujących placówek oświatowych na terenie miasta Lubina: Szkoła Podstawowa Nr 3 Szkoła Podstawowa Nr 5, Szkoła Podstawowa Nr 7, Szkoła Podstawowa Nr 8, Szkoła Podstawowa Nr 9, Szkoła Podstawowa Nr 10, Szkoła Podstawowa Nr 12, Szkoła Podstawowa Nr 14,
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1/Zamawiający przewiduje skrócenie terminu realizacji zamówienia przedmiotowego zamówienia zgodnie z możliwością opisaną w Rozdziale XV SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.Wykonawca posiada zdolność zawodową. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże wykonanie, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwa zadania polegające na dostawie sprzętu komputerowego do pracowni szkolnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu A/ Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – zgodnie z Załącznikiem do SIWZ. B/ Dowody (referencje bądź inne dokumenty) wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, określające, że wyszczególnione w Załączniku dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1/ Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia - (jeżeli dotyczy) 2/ Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP.
Czy wadium 1
Wadium 1.Oferta złożona do przedmiotowego postępowania musi być zabezpieczona wadium w kwocie Zadanie Nr 1 - 11.000,00 PLN. Zadanie Nr 2 - 300,00 PLN. Zadanie Nr 3 - 1.000,00 PLN. 2.Wadium musi zostać wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i obejmować będzie cały okres związania ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w przypadku zaistnienia następujących okoliczności przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu tj.: a/ zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na roboty objęte umową w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu umowy wynagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie o zmianę stawki, b/ zmiany danych lub przekształcenia stron umowy, c/ zmiana przedmiotu dostawy na wypadek niedostępności towaru na rynku lub zaprzestania jego produkcji w okresie od daty otwarcia ofert do dnia realizacji umowy Wyżej wymienione zmiany mogą skutkować m.in.: zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy, terminu realizacji zamówienia. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV 4 4 data 2019-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów przenośnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do pracowni TIK w ramach doposażenia pracowni w szkołach podstawowych na terenie miasta Lubina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń peryferyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42962000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do pracowni TIK w ramach doposażenia pracowni w szkołach podstawowych na terenie miasta Lubina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wózków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39132500-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych wózków do przewozu, przechowywania i ładowania komputerów przenośnych, do pracowni TIK w ramach doposażenia pracowni w szkołach podstawowych na terenie miasta Lubina. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria okres realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)