„Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby do Starostwa Powiatowego w Częstochowie ”

Publication date 2019-03-22
End date 2019-04-01 00:00:00
Instytucja Powiat Częstochowski
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528651-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego tj. do Starostwa Powiatowego w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa:
1) Komputer – 11 szt.;
2) Monitor – 11 szt.;
3) Pakiet oprogramowania biurowego – 7 szt.;
4) Laptop – 1 szt.;
5) Urządzenie wielofunkcyjne mono – 3 szt.;
6) Urządzenie wielofunkcyjne kolor – 4 szt.;
7) Drukarka A3 kolor z podajnikiem – 1 szt.;
8) Drukarka A4 mono – 2 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 facd6d1e-812e-4493-9baf-a6a5b9a6600d
Biuletyn 528651-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Częstochowski
Regon 15218083700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana III Sobieskiego
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 034 3229100, 3229126
Zamawiajacy fax 343 229 111
Zamawiajacy email przetargi@czestochowa.powiat.pl
Adres strony url www.czestochowa.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa (pok. 3)
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby do Starostwa Powiatowego w Częstochowie ”
Numer referencyjny OK.272.14.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego tj. do Starostwa Powiatowego w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa: 1) Komputer – 11 szt.; 2) Monitor – 11 szt.; 3) Pakiet oprogramowania biurowego – 7 szt.; 4) Laptop – 1 szt.; 5) Urządzenie wielofunkcyjne mono – 3 szt.; 6) Urządzenie wielofunkcyjne kolor – 4 szt.; 7) Drukarka A3 kolor z podajnikiem – 1 szt.; 8) Drukarka A4 mono – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych zawarty jest w Szczegółowej specyfikacji technicznej stanowiącej - załącznik do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2. 2) Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów w przypadku gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej - Załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie 2) Wypełniony wykaz oferowanego sprzętu komputerowego – załącznik do oferty. 3) Wypełnioną szczegółową specyfikację oferowanego sprzętu. 4) wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania i spełniania warunków postępowania; 5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy). 6) dowód wpłaty wadium
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, w stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy i gdy spełnienie świadczenia, z uwagi na tę zmianę stawki VAT, byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron stratą, zmiana taka może dotyczyć jedynie tej części wynagrodzenia, która dotyczy usług wykonywanych w trakcie obowiązywania nowej stawki VAT, 3) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy sprzętu (np. wycofanie sprzętu z produkcji), zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ i Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie innego sprzętu. 4) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty.
IV 4 4 data 2019-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)