Dostawa materiałów promocyjnych w związku z projektem "Laboratorium Małego Inżyniera" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr projektu POWR.03.01.00-00-T071/18

Publication date 2019-03-22
End date 2019-04-01 00:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528617-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych: w ilości 2400 pakietów startowych składających się z 12 szt. artykułów, w związku z projektem „Laboratorium Małego Inżyniera” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr projektu POWR.03.01.00-00-T071/18.
W skład każdego pakietu startowego wchodzi:
1) brelok w kształcie kasku w kolorze żółtym z latarką
2) miarka z poziomicą, notesem i ołówkiem
3) torba papierowa A3 granatowa
4) notes A5 w granatowej oprawie
5) ołówek granatowy z gumką
6) komplet 12 kredek w naturalnym kartonowym pudełku
7) drewniany ołówek z gumką „zwierzątko” niebieski delfin
8) zestaw szkolny niebieski
9) zakreślacz kolor neon żółty
10) kartki samoprzylepne zestaw
11) looney drewniana linijka w kształcie kota 15 cm
12) frisbee o składanej konstrukcji w kolorze niebieskim
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przykładowe zdjęcia zamawianych artykułów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Warunki realizacji zamówienia, zawiera również projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4220a19f-1bf6-4253-8c6a-cae51aeee581
Biuletyn 528617-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Regon 00000156003300
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 628 26 56; 628 22 20
Zamawiajacy fax 12 6282072
Zamawiajacy email zampub@pk.edu.pl
Adres strony url www.pk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt "Laboratorium Małego Inżyniera" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr projektu POWR.03.01.00-00-T071/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j., Dz. U. z 2017 r., poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych w związku z projektem "Laboratorium Małego Inżyniera" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr projektu POWR.03.01.00-00-T071/18
Numer referencyjny KA-2/047/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych: w ilości 2400 pakietów startowych składających się z 12 szt. artykułów, w związku z projektem „Laboratorium Małego Inżyniera” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr projektu POWR.03.01.00-00-T071/18. W skład każdego pakietu startowego wchodzi: 1) brelok w kształcie kasku w kolorze żółtym z latarką 2) miarka z poziomicą, notesem i ołówkiem 3) torba papierowa A3 granatowa 4) notes A5 w granatowej oprawie 5) ołówek granatowy z gumką 6) komplet 12 kredek w naturalnym kartonowym pudełku 7) drewniany ołówek z gumką „zwierzątko” niebieski delfin 8) zestaw szkolny niebieski 9) zakreślacz kolor neon żółty 10) kartki samoprzylepne zestaw 11) looney drewniana linijka w kształcie kota 15 cm 12) frisbee o składanej konstrukcji w kolorze niebieskim Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przykładowe zdjęcia zamawianych artykułów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia, zawiera również projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 48780,49
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-12-02T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach w terminach: I partia: do 15 kwietnia 2019 r. - 600 szt., II partia: do 2 grudnia 2019 r. - 1800 szt.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ, 2)Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2 do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” – załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 3. Zmiany nie mogą naruszać postanowień, zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 4. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy, z zachowaniem cen określonych w ofercie, w przypadku zmiany: 1) terminu realizacji umowy: - jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, - w przypadku niemożliwości zawarcia umowy przez Strony przed planowaną datą dostawy pierwszej partii materiałów promocyjnych. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy, będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 5. Warunkiem dokonania zmiany w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany. 6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-04-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)