| GuidZP400 |
4220a19f-1bf6-4253-8c6a-cae51aeee581
|
| Biuletyn |
528617-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
|
| Regon |
00000156003300
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31-155
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
12 628 26 56; 628 22 20
|
| Zamawiajacy fax |
12 6282072
|
| Zamawiajacy email |
zampub@pk.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.pk.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt "Laboratorium Małego Inżyniera" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr projektu POWR.03.01.00-00-T071/18
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pk.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j., Dz. U. z 2017 r., poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych w związku z projektem "Laboratorium Małego Inżyniera" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr projektu POWR.03.01.00-00-T071/18
|
| Numer referencyjny |
KA-2/047/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych: w ilości 2400 pakietów startowych składających się z 12 szt. artykułów, w związku z projektem „Laboratorium Małego Inżyniera” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego nr projektu POWR.03.01.00-00-T071/18.
W skład każdego pakietu startowego wchodzi:
1) brelok w kształcie kasku w kolorze żółtym z latarką
2) miarka z poziomicą, notesem i ołówkiem
3) torba papierowa A3 granatowa
4) notes A5 w granatowej oprawie
5) ołówek granatowy z gumką
6) komplet 12 kredek w naturalnym kartonowym pudełku
7) drewniany ołówek z gumką „zwierzątko” niebieski delfin
8) zestaw szkolny niebieski
9) zakreślacz kolor neon żółty
10) kartki samoprzylepne zestaw
11) looney drewniana linijka w kształcie kota 15 cm
12) frisbee o składanej konstrukcji w kolorze niebieskim
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i przykładowe zdjęcia zamawianych artykułów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Warunki realizacji zamówienia, zawiera również projekt umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
48780,49
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2019-12-02T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: zamówienie będzie realizowane w dwóch etapach w terminach: I partia: do 15 kwietnia 2019 r. - 600 szt., II partia: do 2 grudnia 2019 r. - 1800 szt.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ, 2)Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” – załącznik nr 2 do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” – załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. Zmiany nie mogą naruszać postanowień, zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
4. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy, z zachowaniem cen określonych w ofercie, w przypadku zmiany:
1) terminu realizacji umowy:
- jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie,
- w przypadku niemożliwości zawarcia umowy przez Strony przed planowaną datą dostawy pierwszej partii materiałów promocyjnych.
Okres przedłużenia terminu realizacji umowy, będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
5. Warunkiem dokonania zmiany w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany.
6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2019-04-01T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|