Dostawa materialów opatrunkowych

Publication date 2019-03-22
End date 2019-04-02 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
Miejscowość Chęciny
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528699-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Rafała w Czerwonej Górze. Zamówienie podzielone jest na 36 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0fe532d4-c8aa-4d4f-a2c8-067268c4bd06
Biuletyn 528699-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
Regon 29621300000000
Zamawiajacy adres ulica Czerwona Góra
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Chęciny
Zamawiajacy kod pocztowy 26-060
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 465 240
Zamawiajacy fax 413465567
Zamawiajacy email dzamp@poczta.onet.pl
Adres strony url www.bip.czerwonagora.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.czerwonagora.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.czerwonagora.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała nw Czerwonej Górze - Sekretariat Dyrektora, ul. Czerwona Góra 10, 26-060 Chęciny
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materialów opatrunkowych
Numer referencyjny ZP-457-2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Rafała w Czerwonej Górze. Zamówienie podzielone jest na 36 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy). 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (forma dokumentu- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) 3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Próbki wyrobów gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone etykietami zawierającymi wszystkie niezbędne dla wyrobu medycznego dane, oznaczone których pozycji w ofercie dotyczą (dot. zadania nr 1,2,3,4,5,6,7,11,12,16,17,18,19,20,22,23,24,35,36 w ilości określonej w formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SIWZ) 2. Karty charakterystyki, karty katalogowe lub inny opis zaoferowanego asortymentu i wyjaśnienia kodów handlowych, umożliwiające sprawdzenie tożsamości oferty z zapisami SIWZ (dot. zadania nr 1,2,3,6,7,11,12,16,21,22,23,24,35,36), 3. Wpis do rejestru wyrobów medycznych (jeśli pierwsze wprowadzenie miało miejsce na terytorium RP - dot. zadania od 1 do 36), 4. Deklarację zgodności CE dotyczy wyrobów klas: I niesterylna, 5. Certyfikat CE dotyczy wyrobów klas: I sterylna i IIA, 6. Świadectwo producenta – dot. materiałów gazowych w zadaniu nr 2, 11, 12, 16. 7. Oświadczenie producenta zaoferowanego asortymentu lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaoferowane materiały eksploatacyjne są w pełni kompatybilne z pompą do podciśnieniowej terapii leczenia ran RENASYS EZ Plus dotyczy zadania nr 35 8. Oświadczenie producenta zaoferowanego asortymentu lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaoferowane materiały eksploatacyjne są w pełni kompatybilne z pompą do podciśnieniowej terapii leczenia ran CONFORT NPWT C 300 dotyczy zadania nr 36 9. Oświadczenie o posiadaniu (wraz z koniecznością okazania na każde wezwanie zamawiającego) dokumentów potwierdzających, że przedmiot zamówienia odpowiada zapisom ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz. U z 2019, poz. 499 z późn. zm) i ustawy z dnia 20.05.2010 r. o Wyrobach Medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn. zm.).
Czy wadium 1
Wadium Zadanie nr 1 - 160,00 zł Zadanie nr 2 - 600,00 zł Zadanie nr 3 – 500,00 zł Zadanie nr 4 - 190,00 zł Zadanie nr 6 - 50,00 zł Zadanie nr 7 - 300,00 zł Zadanie nr 11 - 700,00 zł Zadanie nr 16 – 400,00 zł Zadanie nr 17 - 180,00 zł Zadanie nr 18 – 70,00 zł Zadanie nr 19 - 50,00 zł Zadanie nr 20 - 70,00 zł Zadanie nr 22 - 120,00 zł Zadanie nr 23 - 100,00 zł Zadanie nr 32 - 50,00 zł Zadanie nr 33 – 100,00 zł Zadanie nr 35 - 200,00 zł W zadaniu nr 5, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 21, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 34, 36 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Strony umowy dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany przepisów podatkowych regulujących wysokość stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem, że ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian. 2. Wartość określona w umowie dla wszystkich zadań może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego, Zamawiający nie ma obowiązku dokonania zamówienia pozostałej części towaru niezrealizowanej w okresie trwania umowy z uwagi na zmniejszone zapotrzebowanie. 3. Strony umowy dopuszczają możliwość zmian w postanowieniach umowy, w przypadku zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu określonych w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych lub ich obniżeniu z zachowaniem całkowitej wartości umowy. 4. W przypadku prowadzenia promocji w stosunku do innych odbiorców asortymentu objętego umową, Wykonawca zobowiązany jest objąć promocją produkty z przedmiotowej umowy. Dopuszcza się możliwość dostarczenia asortymentu po cenie niższej od wskazanej w umowie. 5. Zamawiający dopuszcza różnice ilościowe zamawianego asortymentu w trakcie realizacji umowy, jak również zastrzega możliwość niezrealizowania niektórych pozycji asortymentowych w przypadku nie wystąpienia okoliczności uzasadniających niezbędność ich zastosowania. 6. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu; - sposobu konfekcjonowania; - liczby opakowań (przy jednoczesnym odpowiednim przeliczeniu wielkości opakowania). 7. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne.
IV 4 4 data 2019-04-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert 02.04.2019 r. godzina 10:30 - Sekcja Zamówień Publicznych

Criterion

Kryteria Termin zapłaty faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)