PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCIOWYCH, ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH, NACZYŃ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, SPRZĘTU DO SPRZĄTANIA I WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK

Publication date 2019-03-25
End date 2019-04-04 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 529214-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystościowych, środków higienicznych, naczyń jednorazowego użytku, sprzętu do sprzątania i wyposażenia łazienek oraz środków czystościowych do zmywarki tunelowej wraz z użyczeniem centralnego systemu dozowania i dozowników pogrupowanych w Pakietach ponumerowanych od 1 do 10 nazwanych jak niżej, szczegółowo opisanych w załączniku 2A (formularzu ofertowo-cenowym), który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji.
Część Numery i nazwy Pakietów
1Pakiet 1 - Worki foliowe
2Pakiet 2 – Wyroby różne
3Pakiet 3 - Preparaty służące do higieny osobistej
4Pakiet 4 - Środki czyszczące różne
5Pakiet 5 -Sprzęt do utrzymania czystości
6Pakiet 7 – Płyn do ręcznego mycia butelek do karmienia niemowląt
8Pakiet 8 - Płyn do kąpieli dla noworodków
9Pakiet 9 - Czyściwo włókninowe
10Pakiet 10 – Kosze pedałowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 93f1db2d-da17-49c0-9a5a-6db1a4f8d493
Biuletyn 529214-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Regon 39099944100000
Zamawiajacy adres ulica J. Iwaszkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (076) 721 11 26,
Zamawiajacy fax (076) 721 11 27
Zamawiajacy email zam.publiczne@szpital.legnica.pl,
Adres strony url www.szpital.legnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.legnica.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.legnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ul. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica. Kancelaria Szpitala
Nazwa nadana zamowieniu PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCIOWYCH, ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH, NACZYŃ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, SPRZĘTU DO SPRZĄTANIA I WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK
Numer referencyjny WSzSL/DZ-22/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystościowych, środków higienicznych, naczyń jednorazowego użytku, sprzętu do sprzątania i wyposażenia łazienek oraz środków czystościowych do zmywarki tunelowej wraz z użyczeniem centralnego systemu dozowania i dozowników pogrupowanych w Pakietach ponumerowanych od 1 do 10 nazwanych jak niżej, szczegółowo opisanych w załączniku 2A (formularzu ofertowo-cenowym), który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Część Numery i nazwy Pakietów 1Pakiet 1 - Worki foliowe 2Pakiet 2 – Wyroby różne 3Pakiet 3 - Preparaty służące do higieny osobistej 4Pakiet 4 - Środki czyszczące różne 5Pakiet 5 -Sprzęt do utrzymania czystości 6Pakiet 7 – Płyn do ręcznego mycia butelek do karmienia niemowląt 8Pakiet 8 - Płyn do kąpieli dla noworodków 9Pakiet 9 - Czyściwo włókninowe 10Pakiet 10 – Kosze pedałowe
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 4.1. Dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia tj.: wydane/opublikowane przez producentów sprzętu - ulotki informacyjne, foldery lub części folderów, kart technicznych, katalogów lub części katalogów, etc., w których opisane/wskazane są kluczowe cechy, parametry, właściwości, itp. oferowanego przedmiotu zamówienia (UWAGA: materiały należy opisać numerem Pakietu i pozycji w Pakiecie); 4.2. Karty Charakterystyki oferowanych produktów – dotyczy przedmiotu zamówienia opisanego w: Pakiecie 2 pozycja 1, Pakiecie 4 pozycji od 1 do 13 oraz Pakiecie 7; 4.3. Atest Państwowego Zakładu Higieny dla oferownego produktu w zakresie: Pakietu 1 pozycja 9, 10 oraz pozycja 11; Pakietu 2 pozycji 8; Pakietu 6 (wszystkich pozycji) oraz Pakietu 9.
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący Załącznik nr 2 do siwz wraz z Załącznikiem nr 2A - Formularzem asortymentowo-cenowym): 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do Siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie. Uwaga: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, gdyż ich nie postawił.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową jego odpowiednikiem, w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wstrzymania lub wycofania asortymentu decyzją właściwego organu, c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, d) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż: a) odpowiednik znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach, co asortyment objęty umową i będzie posiadał cechy nie gorsze niż produkt zastępowany, b) w przypadkach wskazanych w ust. 1 pkt. a)-c) cena odpowiednika będzie nie wyższa niż cena zastępowanego asortymentu, c) w przypadku wskazanym ust. 1 pkt. d) niższej od ceny zastępowanego asortymentu. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia i zawartości opakowania handlowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest wraz z propozycją zmiany doręczyć Zamawiającemu aktualne certyfikaty i deklaracje zgodności dla nowo proponowanego asortymentu. 5.Umowa może ulec zmianie w przypadku: zmian bądź wprowadzenia cen urzędowych asortymentu objętego przedmiotem umowy także w rozumieniu ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, 6.Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), w przypadku wystąpienia mniejszej ilości przypadków chorobowych leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 9 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 7.Zmiany, o których mowa w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. [8.Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę 9. Zmiany, o których mowa w ust. 8 pkt 1-3 będą powodowały zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o wartość równą kosztom, które Wykonawca poniesie lub zaoszczędzi w związku ze zmianą regulacji prawnych wskazaną w ust. 8 niniejszego paragrafu na zasadach opisanych w ust. 10 poniżej. 10. W przypadku zmiany, o której mowa: 1) w ust. 8 pkt 1) zmiana VAT następować będzie automatycznie w przypadku zmiany przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych przepisów w tym zakresie, 2) w ust. 8 pkt 2) oraz pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy w odniesieniu do wykonania zamówienia określonego niniejszą umową jaka będzie bezpośrednim wynikiem wejścia w życie tych zmian; przy czym w sytuacji zmian, o których mowa w ust. 8 pkt 2) i/lub 3) mogących powodować wzrost kosztu wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy wzrost wynagrodzenia Wykonawcy z tym związany może nastąpić wyłącznie w sytuacji udowodnienia i odpowiedniego udokumentowania przez Wykonawcę zarówno samego wzrostu tych kosztów jak również ich wysokości. Zmiana wysokości wynagrodzenia możliwa będzie wyłącznie w przypadku złożenia przez Wykonawcę stosownego wniosku i udowodnienia zawartych w nim twierdzeń, nie później niż w terminie 30 dni liczonych od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających daną zmianę, przy czym zmieniona wysokość wynagrodzenia w razie uznania przez Zamawiającego zasadności złożonego przez Wykonawcę wniosku obowiązywać będzie od dnia jego złożenia, jednak nie wcześniej niż od daty wejścia w życie przepisów wyprowadzających te zmiany. W takiej sytuacji Wykonawca wystawi fakturę korygującą z 60-dniowym terminem zapłaty. 11. W przypadku, jeżeli Wykonawca złoży i udokumentuje wniosek po upływie 30-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 10 pkt 2, zmiana wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia udokumentowanego wniosku.] Zapisy ustępów 8-10 dotyczą przypadku przedłużenia okresu obowiązywania umowy.
IV 4 4 data 2019-04-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 - Worki foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Dodatkowe kody cpv: 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru 19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe 33741100-7 Środek do mycia rąk 39891240-0 Preparaty czyszczące 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – Wyroby różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,99
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Dodatkowe CPV 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru 19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe 33741100-7 Środek do mycia rąk 39891240-0 Preparaty czyszczące 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - Preparaty służące do higieny osobistej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru 19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe 33741100-7 Środek do mycia rąk 39891240-0 Preparaty czyszczące 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - Środki czyszczące różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru 19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe 33741100-7 Środek do mycia rąk 39891240-0 Preparaty czyszczące 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 -Sprzęt do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru 19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe 33741100-7 Środek do mycia rąk 39891240-0 Preparaty czyszczące 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6- Artykuły jednorazowego użytku przeznaczone do kontaktu z żywnością
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru 19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe 33741100-7 Środek do mycia rąk 39891240-0 Preparaty czyszczące 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 – Płyn do ręcznego mycia butelek do karmienia niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru 19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe 33741100-7 Środek do mycia rąk 39891240-0 Preparaty czyszczące 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - Płyn do kąpieli dla noworodków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru 19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe 33741100-7 Środek do mycia rąk 39891240-0 Preparaty czyszczące 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 9 - Czyściwo włókninowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru 19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe 33741100-7 Środek do mycia rąk 39891240-0 Preparaty czyszczące 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 10 – Kosze pedałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych 33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru 19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe 33741100-7 Środek do mycia rąk 39891240-0 Preparaty czyszczące 39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe 44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania dostaw
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)