GuidZP400 |
93f1db2d-da17-49c0-9a5a-6db1a4f8d493
|
Biuletyn |
529214-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
|
Regon |
39099944100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
J. Iwaszkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(076) 721 11 26,
|
Zamawiajacy fax |
(076) 721 11 27
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@szpital.legnica.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital.legnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.legnica.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.legnica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ul. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica. Kancelaria Szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCIOWYCH, ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH, NACZYŃ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, SPRZĘTU DO SPRZĄTANIA I WYPOSAŻENIA ŁAZIENEK
|
Numer referencyjny |
WSzSL/DZ-22/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystościowych, środków higienicznych, naczyń jednorazowego użytku, sprzętu do sprzątania i wyposażenia łazienek oraz środków czystościowych do zmywarki tunelowej wraz z użyczeniem centralnego systemu dozowania i dozowników pogrupowanych w Pakietach ponumerowanych od 1 do 10 nazwanych jak niżej, szczegółowo opisanych w załączniku 2A (formularzu ofertowo-cenowym), który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji.
Część Numery i nazwy Pakietów
1Pakiet 1 - Worki foliowe
2Pakiet 2 – Wyroby różne
3Pakiet 3 - Preparaty służące do higieny osobistej
4Pakiet 4 - Środki czyszczące różne
5Pakiet 5 -Sprzęt do utrzymania czystości
6Pakiet 7 – Płyn do ręcznego mycia butelek do karmienia niemowląt
8Pakiet 8 - Płyn do kąpieli dla noworodków
9Pakiet 9 - Czyściwo włókninowe
10Pakiet 10 – Kosze pedałowe
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
4.1. Dokumenty dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia tj.: wydane/opublikowane przez producentów sprzętu - ulotki informacyjne, foldery lub części folderów, kart technicznych, katalogów lub części katalogów, etc., w których opisane/wskazane są kluczowe cechy, parametry, właściwości, itp. oferowanego przedmiotu zamówienia (UWAGA: materiały należy opisać numerem Pakietu i pozycji w Pakiecie);
4.2. Karty Charakterystyki oferowanych produktów – dotyczy przedmiotu zamówienia opisanego w: Pakiecie 2 pozycja 1, Pakiecie 4 pozycji od 1 do 13 oraz Pakiecie 7;
4.3. Atest Państwowego Zakładu Higieny dla oferownego produktu w zakresie: Pakietu 1 pozycja 9, 10 oraz pozycja 11; Pakietu 2 pozycji 8; Pakietu 6 (wszystkich pozycji) oraz Pakietu 9.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący Załącznik nr 2 do siwz wraz z Załącznikiem nr 2A - Formularzem asortymentowo-cenowym):
1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do Siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.2. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie.
Uwaga: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, gdyż ich nie postawił.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową jego odpowiednikiem, w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową,
b) wstrzymania lub wycofania asortymentu decyzją właściwego organu,
c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
d) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego.
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż:
a) odpowiednik znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach, co asortyment objęty umową i będzie posiadał cechy nie gorsze niż produkt zastępowany,
b) w przypadkach wskazanych w ust. 1 pkt. a)-c) cena odpowiednika będzie nie wyższa niż cena zastępowanego asortymentu,
c) w przypadku wskazanym ust. 1 pkt. d) niższej od ceny zastępowanego asortymentu.
3. Zmiany umowy mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia i zawartości opakowania handlowego.
4. Wykonawca zobowiązany jest wraz z propozycją zmiany doręczyć Zamawiającemu aktualne certyfikaty i deklaracje zgodności dla nowo proponowanego asortymentu.
5.Umowa może ulec zmianie w przypadku: zmian bądź wprowadzenia cen urzędowych asortymentu objętego przedmiotem umowy także w rozumieniu ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych,
6.Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), w przypadku wystąpienia mniejszej ilości przypadków chorobowych leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 9 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia.
7.Zmiany, o których mowa w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
[8.Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę
9. Zmiany, o których mowa w ust. 8 pkt 1-3 będą powodowały zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o wartość równą kosztom, które Wykonawca poniesie lub zaoszczędzi w związku ze zmianą regulacji prawnych wskazaną w ust. 8 niniejszego paragrafu na zasadach opisanych w ust. 10 poniżej.
10. W przypadku zmiany, o której mowa:
1) w ust. 8 pkt 1) zmiana VAT następować będzie automatycznie w przypadku zmiany przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych przepisów w tym zakresie,
2) w ust. 8 pkt 2) oraz pkt 3) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy w odniesieniu do wykonania zamówienia określonego niniejszą umową jaka będzie bezpośrednim wynikiem wejścia w życie tych zmian; przy czym w sytuacji zmian, o których mowa w ust. 8 pkt 2) i/lub 3) mogących powodować wzrost kosztu wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy wzrost wynagrodzenia Wykonawcy z tym związany może nastąpić wyłącznie w sytuacji udowodnienia i odpowiedniego udokumentowania przez Wykonawcę zarówno samego wzrostu tych kosztów jak również ich wysokości. Zmiana wysokości wynagrodzenia możliwa będzie wyłącznie w przypadku złożenia przez Wykonawcę stosownego wniosku i udowodnienia zawartych w nim twierdzeń, nie później niż w terminie 30 dni liczonych od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających daną zmianę, przy czym zmieniona wysokość wynagrodzenia w razie uznania przez Zamawiającego zasadności złożonego przez Wykonawcę wniosku obowiązywać będzie od dnia jego złożenia, jednak nie wcześniej niż od daty wejścia w życie przepisów wyprowadzających te zmiany. W takiej sytuacji Wykonawca wystawi fakturę korygującą z 60-dniowym terminem zapłaty.
11. W przypadku, jeżeli Wykonawca złoży i udokumentuje wniosek po upływie 30-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 10 pkt 2, zmiana wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia udokumentowanego wniosku.] Zapisy ustępów 8-10 dotyczą przypadku przedłużenia okresu obowiązywania umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - Worki foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dodatkowe kody cpv:
19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych
33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru
19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe
33741100-7 Środek do mycia rąk
39891240-0 Preparaty czyszczące
39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 – Wyroby różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,99
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dodatkowe CPV
19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych
33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru
19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe
33741100-7 Środek do mycia rąk
39891240-0 Preparaty czyszczące
39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Preparaty służące do higieny osobistej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych
33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru
19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe
33741100-7 Środek do mycia rąk
39891240-0 Preparaty czyszczące
39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - Środki czyszczące różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych
33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru
19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe
33741100-7 Środek do mycia rąk
39891240-0 Preparaty czyszczące
39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 -Sprzęt do utrzymania czystości
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych
33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru
19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe
33741100-7 Środek do mycia rąk
39891240-0 Preparaty czyszczące
39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6- Artykuły jednorazowego użytku przeznaczone do kontaktu z żywnością
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych
33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru
19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe
33741100-7 Środek do mycia rąk
39891240-0 Preparaty czyszczące
39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 – Płyn do ręcznego mycia butelek do karmienia niemowląt
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych
33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru
19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe
33741100-7 Środek do mycia rąk
39891240-0 Preparaty czyszczące
39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - Płyn do kąpieli dla noworodków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych
33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru
19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe
33741100-7 Środek do mycia rąk
39891240-0 Preparaty czyszczące
39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 - Czyściwo włókninowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych
33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru
19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe
33741100-7 Środek do mycia rąk
39891240-0 Preparaty czyszczące
39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10 – Kosze pedałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
19520000-7 Produkty z tworzyw sztucznych
33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru
19640000-4 Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
24955000-3 Chemiczne preparaty toaletowe
33741100-7 Środek do mycia rąk
39891240-0 Preparaty czyszczące
39224300-1 Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe
44410000-7 Artykuły łazienkowe i kuchenne
|
| |