| GuidZP400 |
e20c2501-e7b8-409f-a3e7-2f39c084d1d3
|
| Biuletyn |
529930-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
|
| Regon |
35156417900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Skarbowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31-121
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
126 876 330
|
| Zamawiajacy fax |
126 876 331
|
| Zamawiajacy email |
zp@dietl.krakow.pl
|
| Adres strony url |
www.dietl.krakow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dietl.krakow.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 307 (Kancelaria), III piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa worków foliowych oraz pojemników na odpady medyczne
|
| Numer referencyjny |
SZP/4/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych oraz pojemników na odpady medyczne w podziale na 2 pakiety, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
193000,00
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający żąda:
- potwierdzenia, że w pakiecie 1:
- poz. 1-11 grubość folii wynosi minimum 0,05 mm, a w poz. 12-15 minimum 0,06 mm;
- potwierdzenia, że worki do żywności z poz. 15 i 16, folia spożywcza z poz. 17 oraz folia aluminiowa poz. 18 posiadają certyfikaty dopuszczające do kontaktu z żywnością (PZH);
- potwierdzenia, że w pakiecie 2 pojemniki jednorazowego użycia posiadają odpowiednie parametry (są wykonane z materiałów odpornych na działanie wilgoci, odporne na przekłucie, pęknięcie bądź przecięcie, a każdy pojemnik powinien posiadać widoczne oznakowanie z możliwością naniesienia: daty otwarcia i daty zamknięcia oraz z naniesionym międzynarodowym znakiem ostrzegawczym i instrukcją obsługi pojemnika);
- opisu oferowanego przedmiotu zamówienia lub specyfikacji technicznej w postaci np. katalogu, folderu, itp. – dla każdej pozycji z pakietu.
- w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem Zamawiający żąda dosłania do oferty po 1 sztuce próbek do każdej pozycji z pakietu 1 i 2. Zwrot próbek następuje na wniosek i koszt dostawcy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ,
- formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ;
- wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3A do SIWZ;
- wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3B do SIWZ;
- wypełnione oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ – w ciągu trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP;
- Zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ – o ile dotyczy;
-Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na elektronicznych nośnikach danych (np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi części oferty – w postępowaniu wiążąca jest treść oferty złożona w formie pisemnej. Załączone na elektronicznych nośnikach danych informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku:
1) zmian dot. zamawianych produktów,
2) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu),
3) zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentu wyszczególnionego w załączniku do umowy, przy zachowaniu zaoferowanych przez dostawcę cen jednostkowych
i sumarycznej ceny brutto umowy,
4) zastosowania oferty promocyjnej w stosunku do towaru z umowy/ ew. zamiennika,
5) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu),
6) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
7) zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadkach określonych w §3 ust. 5.
2. Zmiany proponowane powyżej nie wymagają formy pisemnego aneksu – z zastrzeżeniem przypadków wyraźnie wskazanych, w których aneks jest wymagany.
3.W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy ceny netto pozostały niezmienione. Zmiany cen brutto wynikające z ewentualnych zmian stawek podatku VAT, będą wymagały wprowadzenia, poprzez zawarcie stosownego aneksu do niniejszej umowy.
4.W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa w § 3 ust. 4 pkt 1) -2) (wynagrodzenie
i ubezpieczenie) ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie. Zmiany cen brutto wynikające z ewentualnych zmian wynagrodzeni i ubezpieczenia osób mających wpływ na realizację niniejszej umowy, będą wymagały wprowadzenia, poprzez zawarcie stosownego aneksu do niniejszej umowy.
5. Ponadto, dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie trybie zgodnym z zapisami art. 144 Prawa zamówień publicznych.
6. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji,
w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej.
|
| IV 4 4 data |
2019-04-03T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:15
|
| IV 4 4 jezyki |
polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 Produkty z tworzyw sztucznych, worki na odpady
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych oraz pojemników na odpady medyczne w podziale na 2 pakiety, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 Pojemniki na odpady medyczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych oraz pojemników na odpady medyczne w podziale na 2 pakiety, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
|
| | |