Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

Publication date 2019-03-28
End date 2019-04-05 00:00:00
Instytucja Województwo Opolskie
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530914-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 :

Długopis metalowy – 1 000 sztuk
Długopis plastikowy – 2 500 sztuk
Ołówek zwierzątko – 1 000 sztuk
Ołówek z nadrukiem logo – 2 000 sztuk
Teczka plastikowa – 500 sztuk
Frisbee – 500 sztuk
Smycze – 1000 sztuk
Podkładka na biurko – 200 sztuk
Podkładka pod kubek – 500 sztuk
Osłonki przeciw-słoneczne samochodowe - 200 sztuk (100 kpl. po 2 szt.)
Worek odblaskowy - 600 sztuk
Puzzle wielko-formatowe - 2 komplety
Kostka reklamowa - 9 sztuk

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23205d82-f9d8-44c7-bcfc-aeaaf05f2490
Biuletyn 530914-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Opolskie
Regon 53141242100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 775 416 400
Zamawiajacy fax 775 416 403
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@opolskie.pl
Adres strony url https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 12, 45-082 Opole, piętro II, pok. 203; https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/;
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/; https://bip.opolskie.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Departament Organizacyjno – Administracyjny Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego 45-081 Opole ul. Piastowska 12 (IIp. - pok. 203 - Referat Administracyjny i Zamówień Publicznych)
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny DOA-IV.272.9.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 : Długopis metalowy – 1 000 sztuk Długopis plastikowy – 2 500 sztuk Ołówek zwierzątko – 1 000 sztuk Ołówek z nadrukiem logo – 2 000 sztuk Teczka plastikowa – 500 sztuk Frisbee – 500 sztuk Smycze – 1000 sztuk Podkładka na biurko – 200 sztuk Podkładka pod kubek – 500 sztuk Osłonki przeciw-słoneczne samochodowe - 200 sztuk (100 kpl. po 2 szt.) Worek odblaskowy - 600 sztuk Puzzle wielko-formatowe - 2 komplety Kostka reklamowa - 9 sztuk
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 36
Informacje na temat katalogow TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA do 36 dni roboczych od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów gadżetów przez Zamawiającego, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (obowiązuje forma składania – oryginał).
Inne dokumenty niewymienione WYPEŁNIONY DRUK OFERTOWY sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Uwaga: W druku ofertowym należy uzupełnić: Oświadczenie wykonawcy dot. zatrudnienia do realizacji zamówienia w zakresie wykonania i dostawy gadżetów promocyjnych na potrzeby wdrażania RPO WO 2014-2020 co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej przez cały okres trwania umowy oraz podać Termin realizacji w dniach roboczych.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst §8 IPU 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy: 1) W przypadku zmiany poglądowych wzorów oznakowania, Zamawiający przekaże Wykonawcy zaktualizowane logo do stosowania. Zmiana ta nie wymaga aneksowania umowy, wystarczające jest przekazanie Wykonawcy zaktualizowanego logotypu/ ciągu znaków, 2) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania, 3) gdy konieczna będzie zmiana sposobu realizacji umowy ze względów technologicznych, organizacyjnych, osobowych (w tym m.in. zmniejszenie liczby szkoleń, spotkań lub konferencji, zmniejszenie zakresu/ilości gadżetów przekazywanych uczestnikom) Zamawiający może zmniejszyć przedmiot umowy max. o 10 % jego wartości brutto, 4) gdy zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, 5) Zamawiający podczas realizacji umowy dopuszcza możliwość zmiany osoby niepełnosprawnej realizującej przedmiot zamówienia, w następujących przypadkach: 1. w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez Wykonawcę, przed terminem faktycznego obioru przedmiotu umowy, 2. śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, 3. niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy (w szczególności gdy Zamawiający uzna, że nie wykonuje swoich obowiązków należycie, terminowo lub zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, ze względu na brak dyspozycyjności, możliwości nawiązania kontaktu, zaniedbania, niski poziom usług), 4. jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W ww. przypadkach Wykonawca, zobowiązany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej.
IV 4 4 data 2019-04-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Kryterium społeczne – zatrudnienie osób niepełnosprawnych do realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)