GuidZP400 |
3b0e67bf-2aba-40d1-ac53-1135d4bf8aa3
|
Biuletyn |
531939-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
|
Regon |
00028903500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poniatowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-055
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2083547
|
Zamawiajacy fax |
32 2083568
|
Zamawiajacy email |
dzp@sum.edu.pl
|
Adres strony url |
www.sum.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
Nie
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Nie
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
NIE
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sum.edu.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
NIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wpływ do Kancelarii Zamawiajacego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poniatowskiego 15, Katowice 40-055
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Zakup artykułów papierniczych na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego”
|
Numer referencyjny |
RZP/PN/11/I/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup artykułów papierniczych na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania w zakresie asortymentu oraz ilości określonych w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załączniki 2 do SIWZ.
Kod zgodny ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
30197644-2 papier kserograficzny; 30197630 – papier do drukowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Komisja nie definiuje szczególnych warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Komisja nie definiuje szczególnych warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Komisja nie definiuje szczególnych warunków
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca razem z ofertą przedłoży:
a. „Kartę katalogową produktu” zawierających opis produktu - dotyczy pkt 1 Specyfikacji asortymentowo-cenowej;
b. „próbki” - dotyczy pkt 1 Specyfikacji asortymentowo-cenowej
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 4 000 zł.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018, poz. 110 z późn. zmian.). Środki pieniężne należy wpłacić na konto: ING Bank Śląski S.A. o/Katowice nr 40 1050 1214 1000 0007 0000 9103 z adnotacją: „Wadium – nr postępowania: RZP/PN/11/I/19”.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane np. przez tzw. siłę wyższą.
2) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego,
w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców.
3) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów
i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą,
4) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w takim przypadku zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu Stron umowy.
5) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. Zmiana nastąpić może przy zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych.
6) Przesłanki określone w art. 144 ustawy Pzp.
7) W sytuacji zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę w przypadku:
a) zmniejszenia lub zwiększenia stawki podatku od towarów i usług w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą;
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|