"Zakup artykułów papierniczych na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego”

Publication date 2019-04-01
End date 2019-04-09 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531939-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup artykułów papierniczych na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania w zakresie asortymentu oraz ilości określonych w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załączniki 2 do SIWZ.
Kod zgodny ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
30197644-2 papier kserograficzny; 30197630 – papier do drukowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3b0e67bf-2aba-40d1-ac53-1135d4bf8aa3
Biuletyn 531939-N-2019
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 00028903500000
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email dzp@sum.edu.pl
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Nie
Informacje dodatkowe zamawiajacy Nie
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Dostep dokumentow zamowienia NIE
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sum.edu.pl
Dostep do dokumentow ograniczony NIE
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wpływ do Kancelarii Zamawiajacego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poniatowskiego 15, Katowice 40-055
Komunikacja elektroniczna wymaga nie
Nazwa nadana zamowieniu "Zakup artykułów papierniczych na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego”
Numer referencyjny RZP/PN/11/I/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup artykułów papierniczych na okres 24 miesięcy na potrzeby jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania w zakresie asortymentu oraz ilości określonych w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załączniki 2 do SIWZ. Kod zgodny ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 30197644-2 papier kserograficzny; 30197630 – papier do drukowania.
Cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Komisja nie definiuje szczególnych warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Komisja nie definiuje szczególnych warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Komisja nie definiuje szczególnych warunków
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca razem z ofertą przedłoży: a. „Kartę katalogową produktu” zawierających opis produktu - dotyczy pkt 1 Specyfikacji asortymentowo-cenowej; b. „próbki” - dotyczy pkt 1 Specyfikacji asortymentowo-cenowej
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 4 000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018, poz. 110 z późn. zmian.). Środki pieniężne należy wpłacić na konto: ING Bank Śląski S.A. o/Katowice nr 40 1050 1214 1000 0007 0000 9103 z adnotacją: „Wadium – nr postępowania: RZP/PN/11/I/19”.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane np. przez tzw. siłę wyższą. 2) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. 3) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą, 4) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w takim przypadku zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu Stron umowy. 5) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. Zmiana nastąpić może przy zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych. 6) Przesłanki określone w art. 144 ustawy Pzp. 7) W sytuacji zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę w przypadku: a) zmniejszenia lub zwiększenia stawki podatku od towarów i usług w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2019-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wymiany towaru od zgłoszenia reklamowanego produktu
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)