Zakup oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku

Publication date 2019-04-01
End date 2019-04-09 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 531895-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na 2 części:
Część 1: filtry, inne
Część 2: Elektrody do kardiowersji i defibrylacji do LifePak, inne

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e352669f-7062-4359-bec7-ac79ae184daf
Biuletyn 531895-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
Regon 51133293300000
Zamawiajacy adres ulica Wincentego Pstrowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 28B
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-602
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 537 38 11,
Zamawiajacy fax 89 537 38 10
Zamawiajacy email zamowienia@wspr.olsztyn.pl,
Adres strony url pogotowie.olsztyn.sisco.info
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia pogotowie.olsztyn.sisco.info
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja pogotowie.olsztyn.sisco.info
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie, ul. 5 Wileńskiej Brygady AK 28B, 10-602 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Zakup oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Numer referencyjny SAP.221-6.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na 2 części: Część 1: filtry, inne Część 2: Elektrody do kardiowersji i defibrylacji do LifePak, inne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow dla części nr 1 i 2: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2020 lub do wyczerpania wartości umowy, jeżeli nastąpi to wcześniej.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia ww. dokumentu (aktualnego na dzień jego złożenia) w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni. 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (Załącznik nr 3 do IDW). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu - zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów
Inne dokumenty niewymienione Załącznik 1 - Formularz oferty; Załącznik 2 - Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu; Załącznik 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; Załącznik 4 - Formularz cenowy; Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i pozostałych wymaganych przez Zamawiającego dokumentów oraz do składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w Rozdziale VII pkt. 7.2. ppkt. 1) Pełnomocnictwo jest składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik ma obowiązek złożyć wraz z pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotu udzielającego pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i będą wiążące po ich zatwierdzeniu przez obie strony z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy następujących aneksów: • zmiany personaliów osób reprezentujących Wykonawcę lub Zamawiającego, • zmian siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, • zmiany personaliów osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, • zmiany w przypadku wycofania z produkcji którejkolwiek pozycji z zamawianego asortymentu, (Wykonawca za zgodą zamawiającego dostarczy podobny lub lepszy produkt zamienny, w cenie równej do ceny wycofanego produktu), • zmiany ze względu na wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, • zmiana stawki podatku od towarów i usług, • przedłużenia okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanej wartości brutto umowy w terminie wykraczającym poza okres obowiązywania niniejszej umowy, na wniosek Zamawiającego lub za jego zgodą. • Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia między poszczególnymi pozycjami kalkulacji cenowej do wysokości łącznej wartości brutto umowy. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez obie Strony.
IV 4 4 data 2019-04-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:15
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa filtry, inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zakup oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku: filtry i inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Elektrody do kardiowersji i defibrylacji do LifePak, inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis zakup oraz dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku: elektrody do kardiowersji i defibrylacji do LifePak, inne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Dziale nr II SIWZ, zaś sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (Dział nr III SIWZ).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)