Dostawa preparatów do higieny

Publication date 2019-04-02
End date 2019-04-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Bielsk Podlaski
Województwo podlaskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532666-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 398312400, 398312101, 398320003, 392243403
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa preparatów do higieny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e90a049a-ac07-43b7-9f2e-0ec845fabd6d
Biuletyn 532666-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 50584924000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kleszczelowska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bielsk Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 17-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 8332760, 8332763
Zamawiajacy fax 858 332 760
Zamawiajacy email zamowienia@spzoz-bielsk.pl
Adres strony url http://www.spzoz-bielsk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.spzoz-bielsk.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spzoz-bielsk.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma papierowa, pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego, 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kleszczelowska 1, punkt informacyjno-kancelaryjny pok. nr B.008
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa preparatów do higieny
Numer referencyjny ZP.261.06.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa preparatów do higieny.
Cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia 2. Załącznik nr 5 - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1. Załącznik nr 6 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Aktualne Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznych - dla każdej pozycji według załącznika asortymentowego należy dołączyć do oferty w wersji papierowej i elektronicznej. W przypadku braku takiego dokumentu należy dołączyć stosowne oświadczenie. Ilustrowane foldery producenta - Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia (odpowiednio do złożonych pakietów) – polskojęzyczne materiały informacyjne typu ulotki, katalogi, karty katalogowe itp. z których jednoznacznie będzie wynikało, że zaoferowany asortyment spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego (jego walory medyczne, jakościowe, ilościowe, atesty, aprobaty, zgodnie z przepisami dopuszczenia do obrotu i stosowania w Służbie Zdrowia w Polsce), parametry określone w załączniku asortymentowym. Dokumenty należy oznaczyć numerem zadania i pozycji, którego dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Załącznik nr 2 - Formularz asortymentowy Załącznik nr 3 - Wzór umowy Pełnomocnictwo
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy następujące zmiany: 1) zmianę numerów katalogowych oferowanych produktów, wynikającą ze zmian modyfikacyjnych np. dotyczących zmiany miejsca ich wytwarzania, przy zachowaniu parametrów produktu spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen określonych w ofercie przetargowej, 2) w przypadku zmiany podatku VAT wprowadzonej przez odpowiednie organa państwowe z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę przy czym cena netto pozostaje bez zmian, 3) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 4) zastąpienie asortymentu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: 5) zaprzestania wytwarzania wyrobu objętego umową. Zmiana będzie dopuszczalną pod warunkiem, iż odpowiednik będzie posiadał parametry co najmniej takie same znajdujący te same zastosowanie co objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena wyrobu objętego umową, 6) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, 7) odstąpienia od zamówienia dotyczacego niektórych wyrobów , w przypadku zaprzestania stosowania ich w jednostkach organizacyjnych Szpitala, 8) zmian danych podmiotowych strony – zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru, 9) w przypadku okresowych promocji lub rabatów na wyroby objęte umową przetargową. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania warunków promocyjnych , 10) w zakresie dotyczącym osób odpowiedzialnych za realizację umowy, nr konta.
IV 4 4 data 2019-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio zostały pozyskane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa preparatów do utrzymania higieny szpitalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do utrzymania higieny
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa preparatów do utrzymania higieny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do utrzymania higieny
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa preparatów do zmywarek automatycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831210-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do zmywarek automatycznych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów do higieny szpitalnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39832000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Artykuły do higieny szpitalnej
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa preparatów do higieny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39832000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do higieny
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa mydła do rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mydło do rąk
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa koszy pedałowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224340-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kosze pedałowe
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa preparatów do higieny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do higieny
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa wózków do sprzątani
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wózki do sprzątania
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa papieru toaletowy wraz z dzierżawą dozowników
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Papier toaletowy wraz z dzierżawą dozowników
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa dozowników do mydła lub środka dezynfekującego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dozowniki do mydła lub środka dezynfekującego
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)