„Rozbudowa systemu monitoringu obszaru centrum” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.

Publication date 2019-04-04
End date 2019-04-19 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Puck
Miejscowość Puck
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533542-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa systemu monitoringu obszaru centrum” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ).
Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany do zatrudniania na podstawie umowy o pracę [tj. regularne wykonywanie pracy osobiście w ustalonym miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego nadzorem (zgodnie z art. 22 § 1 kodeksu pracy)] osób wykonujących czynności, określone w pkt 3, w trakcie realizacji zamówienia, na czas trwania tych czynności:
1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: oświadczenie Wykonawcy o zatrudnianiu na umowę o pracę osób wykonujących czynności wymienione w pkt 3. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby;
2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie zanonimizowanej (z wyjątkiem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu) dokumentacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 3, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu;
3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności wykonywane przez pracowników fizycznych w ramach zamówienia.
Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej oraz zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia z wolnej ręki polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie wykonania „Rozbudowy systemu monitoringu obszaru centrum” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, a ich wartość łączna nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.
2) Zakres robót budowlanych podobnych jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: „Rozbudowa systemu monitoringu obszaru centrum” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę robót budowlanych.
Równoważność:
1) W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (który stanowi projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopisuje wyrazy „lub równoważny”, w przypadku gdy takie określenie tam nie występuje. Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
2) Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 2 Ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy.
3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, właściwości funkcjonalne i jakościowe, ponadto aby posiadały wymagane, odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewniały zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 Ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały, urządzenia i rozwiązania.
4) Wykonawca winien ponadto dołączyć do oferty zbiorcze zestawienie, wraz ze szczegółowym opisem, tych zaproponowanych materiałów, urządzeń oraz rozwiązań równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do materiałów, urządzeń i innych rozwiązań opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (w którym zawiera się specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), ze wskazaniem nazwy, strony których dotyczy oraz załączyć odpowiednio wymagane atesty, certyfikaty lub dopuszczenia.
5) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
6) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego.
7) Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął materiały, urządzenia zaproponowane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
8) Parametrami technicznymi są wielkości liczbowe wyznaczające charakterystyczne wielkości różnych urządzeń i materiałów, zaś parametrami użytkowymi i technicznym są wszelkie wielkości (wyrażane w jednostkach miary, wagi etc.) elementów użytkowych (np. nawierzchni) i technicznych (np. ciężaru konstrukcji).
9) Poprzez:
- właściwości funkcjonalne należy rozumieć cechy oznaczające, że materiał, urządzenie i rozwiązanie techniczne będą spełniały prawidłowo swoje funkcje, tzn. zapewnią zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ.
- właściwości jakościowe należy rozumieć zgodnie z postanowieniami SIWZ dla zaproponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań technicznych właściwości takie jak np.: funkcjonalność, rodzaj, gatunek, cechy fizyczne (np.: gęstość, szczelność, wilgotność, mrozoodporność, odporność na starzenie, itp.), cechy mechaniczne (np.: wytrzymałość, odporność na uderzenia, itp.), cechy chemiczne (odporność na ścieranie), itp.
Podwykonawstwo.
1) Wszystkie umowy zawarte pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami lub dalszymi Podwykonawcami muszą zawierać w szczególności:
a) zakres prac powierzonych do wykonania Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, a w przypadku podwykonawstwa robót budowlanych również załączenie części dokumentacji projektowej dotyczącej zlecanej części;
b) wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
c) termin zapłaty wynagrodzenia nie dłuższy niż 30 dni, od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej dostawy, usługi lub roboty budowlanej oraz nie można uzależniać uzyskania przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę płatności od zapłaty Wykonawcy przez Zamawiającego wynagrodzenia obejmującego zakres robót wykonywanych przed Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę;
d) termin realizacji nie dłuższy niż przewidziany we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ);
e) wartość wynagrodzenia, odpowiedzialność finansowa Zamawiającego określona zostaje tylko do wysokości wartości wskazanej w § 7 ust. 2 wzoru umowy;
f) sposób rozliczenia i płatności, który nie może zawierać postanowień dotyczących sposobu rozliczeń za wykonany zakres uniemożliwiających rozliczenie tego zakresu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na podstawie wzoru umowy;
g) zapisy dotyczące rozwiązania umowy o podwykonawstwo w przypadku rozwiązania zawartej umowy z Zamawiającym;
h) sposób odbioru wykonanych robót budowlanych, zrealizowanych dostaw i wykonanych usług w odniesieniu do odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego określonego w § 6 wzoru umowy;
i) postanowienia zgodne z treścią przepisów wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ);
2) Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo lub sprzeciwu do poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do jej zmian w terminie 14 dni uważa się za akceptację projektu umowy lub poświadczonej kopii umowy przez Zamawiającego;
3) Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, oraz jej zmian w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1480b170-49ca-4473-9d08-ee7b4dddcdb2
Biuletyn 533542-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Puck
Regon 19167543900000
Zamawiajacy adres ulica ul. 1 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Puck
Zamawiajacy kod pocztowy 84-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 6730500, 6730534
Zamawiajacy fax 586 730 533
Zamawiajacy email przetargi@miasto.puck.pl
Adres strony url bip.miastopuck.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.miastopuck.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.miastopuck.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Obsługi Klienta (BOK) pokój nr 2, Gmina Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck
Nazwa nadana zamowieniu „Rozbudowa systemu monitoringu obszaru centrum” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny RGKiM.271.5.2019.AR
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa systemu monitoringu obszaru centrum” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 6 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ). Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany do zatrudniania na podstawie umowy o pracę [tj. regularne wykonywanie pracy osobiście w ustalonym miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego nadzorem (zgodnie z art. 22 § 1 kodeksu pracy)] osób wykonujących czynności, określone w pkt 3, w trakcie realizacji zamówienia, na czas trwania tych czynności: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: oświadczenie Wykonawcy o zatrudnianiu na umowę o pracę osób wykonujących czynności wymienione w pkt 3. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby; 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie zanonimizowanej (z wyjątkiem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy, rodzaju umowy o pracę oraz wymiaru etatu) dokumentacji zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 3, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu; 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności wykonywane przez pracowników fizycznych w ramach zamówienia. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej oraz zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia z wolnej ręki polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie wykonania „Rozbudowy systemu monitoringu obszaru centrum” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, a ich wartość łączna nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. 2) Zakres robót budowlanych podobnych jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: „Rozbudowa systemu monitoringu obszaru centrum” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę robót budowlanych. Równoważność: 1) W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (który stanowi projekt wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopisuje wyrazy „lub równoważny”, w przypadku gdy takie określenie tam nie występuje. Wskazanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 2) Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 2 Ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. 3) Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie materiałów, urządzeń i rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne, właściwości funkcjonalne i jakościowe, ponadto aby posiadały wymagane, odpowiednie atesty, certyfikaty lub dopuszczenia oraz zapewniały zrealizowanie zamówienia zgodnie z oczekiwaniami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy, stosownie do treści art. 30 ust. 5 Ustawy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te materiały, urządzenia i rozwiązania. 4) Wykonawca winien ponadto dołączyć do oferty zbiorcze zestawienie, wraz ze szczegółowym opisem, tych zaproponowanych materiałów, urządzeń oraz rozwiązań równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do materiałów, urządzeń i innych rozwiązań opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (w którym zawiera się specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych), ze wskazaniem nazwy, strony których dotyczy oraz załączyć odpowiednio wymagane atesty, certyfikaty lub dopuszczenia. 5) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 6) Obowiązkiem Wykonawcy jest wykazanie, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i inne elementy są równoważne w stosunku do opisanych przez Zamawiającego. 7) Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął materiały, urządzenia zaproponowane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 8) Parametrami technicznymi są wielkości liczbowe wyznaczające charakterystyczne wielkości różnych urządzeń i materiałów, zaś parametrami użytkowymi i technicznym są wszelkie wielkości (wyrażane w jednostkach miary, wagi etc.) elementów użytkowych (np. nawierzchni) i technicznych (np. ciężaru konstrukcji). 9) Poprzez: - właściwości funkcjonalne należy rozumieć cechy oznaczające, że materiał, urządzenie i rozwiązanie techniczne będą spełniały prawidłowo swoje funkcje, tzn. zapewnią zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami SIWZ. - właściwości jakościowe należy rozumieć zgodnie z postanowieniami SIWZ dla zaproponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań technicznych właściwości takie jak np.: funkcjonalność, rodzaj, gatunek, cechy fizyczne (np.: gęstość, szczelność, wilgotność, mrozoodporność, odporność na starzenie, itp.), cechy mechaniczne (np.: wytrzymałość, odporność na uderzenia, itp.), cechy chemiczne (odporność na ścieranie), itp. Podwykonawstwo. 1) Wszystkie umowy zawarte pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami lub dalszymi Podwykonawcami muszą zawierać w szczególności: a) zakres prac powierzonych do wykonania Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, a w przypadku podwykonawstwa robót budowlanych również załączenie części dokumentacji projektowej dotyczącej zlecanej części; b) wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; c) termin zapłaty wynagrodzenia nie dłuższy niż 30 dni, od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej dostawy, usługi lub roboty budowlanej oraz nie można uzależniać uzyskania przez Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę płatności od zapłaty Wykonawcy przez Zamawiającego wynagrodzenia obejmującego zakres robót wykonywanych przed Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę; d) termin realizacji nie dłuższy niż przewidziany we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ); e) wartość wynagrodzenia, odpowiedzialność finansowa Zamawiającego określona zostaje tylko do wysokości wartości wskazanej w § 7 ust. 2 wzoru umowy; f) sposób rozliczenia i płatności, który nie może zawierać postanowień dotyczących sposobu rozliczeń za wykonany zakres uniemożliwiających rozliczenie tego zakresu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na podstawie wzoru umowy; g) zapisy dotyczące rozwiązania umowy o podwykonawstwo w przypadku rozwiązania zawartej umowy z Zamawiającym; h) sposób odbioru wykonanych robót budowlanych, zrealizowanych dostaw i wykonanych usług w odniesieniu do odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego określonego w § 6 wzoru umowy; i) postanowienia zgodne z treścią przepisów wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ); 2) Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo lub sprzeciwu do poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do jej zmian w terminie 14 dni uważa się za akceptację projektu umowy lub poświadczonej kopii umowy przez Zamawiającego; 3) Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, oraz jej zmian w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia z wolnej ręki polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie wykonania „Rozbudowy systemu monitoringu obszaru centrum” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, a ich wartość łączna nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. 2) Zakres robót budowlanych podobnych jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: „Rozbudowa systemu monitoringu obszaru centrum” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Data zakonczenia 2019-07-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Uszczegółowia się zapisy sekcji II.8) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany i przekazany Zamawiającemu w terminie do dnia 31 lipca 2019 r. Za datę zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przyjmuje się datę zakończenia wszystkich robót, zgłoszenia ich zakończenia Zamawiającemu oraz przekazania Zamawiającemu kompletnych operatów kolaudacyjnych (2 egzemplarze) z pisemnym wnioskiem o dokonanie odbioru końcowego robót.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: − Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 300.000,00 zł.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe UWAGA! W przypadku Wykonawców, którzy wykażą kwotę posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość według średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się pierwszy publikowany średni kurs NBP waluty po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że: − wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dowodami, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy wykonane zostały zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone), polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji systemu monitoringu o wartości co najmniej 330.000,00 zł. brutto każde. − skieruje jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe UWAGA! Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (2016 r.,poz. 65). UWAGA! W przypadku wykonawców, którzy wykazują wartość robót w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych NBP nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się pierwszy publikowany średni kurs NBP waluty po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 ustawy: w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 ustawy: w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (załącznik nr 8 do SIWZ); − w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wykazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. − w razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz robót budowlanych lub dowody potwierdzające czy roboty zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonywane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 9 do SIWZ); c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, - Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postepowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 niniejszej SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych); 5) dowód wniesienia wadium. 6) zobowiązanie do udostępnienia zasobów według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ ( jeżeli dotyczy). Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 13.000,00 zł. słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100 Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zaleca się przekazać Zamawiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę, natomiast potwierdzoną kopię tego dokumentu zaleca się załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (do banku: Millennium S.A., nr konta: 22 1160 2202 0000 0001 6285 3611), w tytule przelewu należy wpisać „wadium – Monitoring” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.110). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia Gwaranta (poręczyciela), o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemnym wezwaniu do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie; 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne dla stron postanowienia oraz określenie warunków wprowadzenia zmian zostały opisane we wzorze. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Puck, ul. 1-go Maja 13, 84-100 Puck, nr tel. 58 673 05 00;  inspektorem ochrony danych osobowych w Gmina Miasta Puck jest Pani Tamara Lipska, kontakt: e-mail: iodo@miastopuck.pl, telefon 58 673 05 14/ *;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Rozbudowa systemu monitoringu obszaru centrum” w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja Centrum Pucka” współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020; nr sprawy RGKiM.271.5.2019.AR prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póżn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Informuję ponadto iż na podstawie przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne, a dane podane w złożonej ofercie mogą zostać upublicznione na stronie internetowej: − Biuletynu Informacji Publicznej: bip.miastopuck.pl − Biuletynu zamówień publicznych: https://bzp.uzp.gov.pl/ − Bazy konkurencyjności:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Dla podmiotów, których dane zostaną umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych administratorem jest Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa. Dla podmiotów, których dane zostaną umieszczone w Bazie Konkurencyjności administratorem jest Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa.

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)