nadzór autorski nad posiadanymi modułami Systemu i serwis oprogramowania medycznego HIS (wraz z systemem administracyjnym), zwanego dalej Systemem.

Publication date 2019-04-04
End date 2019-04-12 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533722-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

nadzór autorski nad posiadanymi modułami Systemu i serwis oprogramowania medycznego HIS (wraz z systemem administracyjnym), zwanego dalej Systemem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0357e70d-af62-488d-bbb4-241d0e315d50
Biuletyn 533722-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Regon 29429500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grabiszyńska
Zamawiajacy adres numer domu 105
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-439
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 3349520, 410
Zamawiajacy email tpodsiadlo@o2.pl
Adres strony url www.dcchp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dcchp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 105
Nazwa nadana zamowieniu nadzór autorski nad posiadanymi modułami Systemu i serwis oprogramowania medycznego HIS (wraz z systemem administracyjnym), zwanego dalej Systemem.
Numer referencyjny BZP.3810.26.2019.JK
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu nadzór autorski nad posiadanymi modułami Systemu i serwis oprogramowania medycznego HIS (wraz z systemem administracyjnym), zwanego dalej Systemem.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) aktualizacją danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy, 2) zmianą osób realizujących przedmiot umowy, 3) zmianą terminów realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, 4) ze zwiększeniem puli roboczodni serwisowych w sytuacji gdy Zamawiający zgłosi takie zapotrzebowanie - w przypadku wyczerpania się puli roboczodni serwisowych określonych Umową, wyłącznie przy jednoczesnej zmianie wynagrodzenia za świadczenie usług serwisu przy uwzględnieniu zastosowanych w niniejszej Umowie stawek za jeden roboczodzień serwisowy, 5) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, 6) przyczyn wynikających ze statutowej działalności szpitala, 7) przyczyn wynikających ze zmian aktualnie obowiązujących przepisów prawa, zmiany zezwoleń itp. 8) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 9) Zmiana podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawcę. 10) zmiany formy prawnej Zamawiającego, 11) w przypadku zamówień uzupełniających.
IV 4 4 data 2019-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)