Dostawy materiałów budowlanych

Publication date 2019-04-05
End date 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Zamki, klucze i zawiasy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534342-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 445314005, 441114005, 148100002, 392242103, 445315109, 442125004, 445200001, 445230002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 8 zadań:
Zadanie nr 1 – Dostawy produktów chemicznych, foli i materiałów malarskich;
Zadanie nr 2 – Dostawy farb;
Zadanie nr 3 - Dostawy lakierów i klejów;
Zadanie nr 4 - Dostawy pomocniczych materiałów malarskich;
Zadanie nr 5 – Dostawy wkrętów i gwoździ;
Zadanie nr 6 – Dostawy elementów do budowy ścianek gipsowo-kartonowych;
Zadanie nr 7 – Dostawy zamków i okuć budowlanych.
Zadanie nr 8 – Dostawy materiałów stolarskich i okuć meblowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania) będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6 dokumentacji postępowania.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego
w Załączniku nr 3 do SIWZ (odpowiedni do zadania) oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania.
6. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5a46337c-bf82-4806-b214-0e7b93d4bdc2
Biuletyn 534342-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 01212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 6038608
Zamawiajacy fax (22) 603 76 42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres strony url www.policja waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia sporządza sie pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów budowlanych
Numer referencyjny WZP- 2172/19/106/IR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów budowlanych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 8 zadań: Zadanie nr 1 – Dostawy produktów chemicznych, foli i materiałów malarskich; Zadanie nr 2 – Dostawy farb; Zadanie nr 3 - Dostawy lakierów i klejów; Zadanie nr 4 - Dostawy pomocniczych materiałów malarskich; Zadanie nr 5 – Dostawy wkrętów i gwoździ; Zadanie nr 6 – Dostawy elementów do budowy ścianek gipsowo-kartonowych; Zadanie nr 7 – Dostawy zamków i okuć budowlanych. Zadanie nr 8 – Dostawy materiałów stolarskich i okuć meblowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania (odpowiedni do zadania) będący jednocześnie Formularzem Cenowym. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany (w okresie obowiązywania umowy) ilości zamawianego asortymentu w każdym rodzaju maksymalnie +/- 40%, przy czym łączna wartość zamówień nie przekroczy kwoty umowy, o której mowa w Rozdziale XVII § 6 dokumentacji postępowania. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment był nowy, zgodny co do opisu zawartego w Załączniku nr 3 do SIWZ (odpowiedni do zadania) oraz wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem, umieszczony w oryginalnych opakowaniach gwarantujących zabezpieczenie jego elementów przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania. 6. Zamawiający wymaga, aby dostarczany asortyment posiadał aktualne aprobaty techniczne/ deklaracje zgodności/ atesty PZH – odpowiednio do rodzaju asortymentu.
Cpv glowny przedmiot 44531400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy PZP (wzór-załącznik do informacji zamieszczonej na stronie internetowej). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie: a) Stawki podatku VAT wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia/formularza cenowego (załącznik nr 3 do dokumentacji postępowania, b) producenta asortymentu – w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku asortymentu danego producenta spowodowanej wycofaniem ze sprzedaży. c) inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów. 2. Strony dopuszczają waloryzację cen jednostkowych netto w PLN, o których mowa w Rozdz. XVII dokumentacji postępowania § 1 ust.4: a. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2018 poz. 2177); b. w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu. 3. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i obowiązywać będą od daty wskazanej w podpisanym przez Strony aneksie, z wyłączeniem zmian osób odpowiedzialnych za realizację umowy wskazanych w Rozdz. XVII dokumentacji postępowania § 4.
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy produktów chemicznych, foli i materiałów malarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44531400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania - Zadanie nr 1 będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy farb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44111400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania - Zadanie nr 2 będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy lakierów i klejów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 14810000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania - Zadanie nr 3 będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawy pomocniczych materiałów malarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224210-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 dokumentacji postępowania - Zadanie nr 4 będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawy wkrętów i gwoździ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44531510-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania - Zadanie nr 5 będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawy elementów do budowy ścianek gipsowo-kartonowych;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44212500-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania - Zadanie nr 6 będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawy zamków i okuć budowlanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44520000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania - Zadanie nr 7 będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawy materiałów stolarskich i okuć meblowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44523000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego szacunkowe ilości zawiera Załącznik Nr 3 do dokumentacji postępowania - Zadanie nr 8 będący jednocześnie Formularzem Cenowym.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto w PLN (C0)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy (T)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Okres gwarancji (G)
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)