Dostawa środków czystości - mydła, pasta BHP

Publication date 2019-04-05
End date 2019-04-16 00:00:00
Instytucja Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Miejscowość Wieliczka
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534021-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 398000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części:
Część I zamówienia – środki myjące - mydła (mydło w płynie, mydło
w pianie)
Część II zamówienia – mydło BHP
Część III zamówienia – pasty BHP

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d9ce90b5-2e79-4749-bb93-aef0cc675fda
Biuletyn 534021-N-2019
Zamawiajacy nazwa Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
Regon 00004168300000
Zamawiajacy adres ulica Park Kingi
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wieliczka
Zamawiajacy kod pocztowy 32-020
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 278 71 11, 12 278 71 03,
Zamawiajacy fax 122 787 110
Zamawiajacy email maciej.trabka@kopalnia.pl,
Adres strony url www.kopalniawieliczka.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna – Górnictwo
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kopalniawieliczka.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kopalnia Soli „Wieliczka” S.A., 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości - mydła, pasta BHP
Numer referencyjny KSW/2019/EZM/44
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I zamówienia – środki myjące - mydła (mydło w płynie, mydło w pianie) Część II zamówienia – mydło BHP Część III zamówienia – pasty BHP
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy: 1) od dnia 06.05.2019r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 12 miesięcy – dotyczy części I zamówienia 2) od dnia 01.07.2019r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 12 miesięcy – dotyczy części II zamówienia 3) od dnia 24.07.2019r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 12 miesięcy – dotyczy części III zamówienia. 2. Umowa zostanie zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
Okreslenie warunkow - wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I i/lub część II i/lub część III zamówienia);
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I i/lub część II i/lub część III zamówienia)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy środków myjących – mydło w płynie, mydło w pianie o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem jej wielkości, przedmiotu, daty wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia, b) udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mydeł BHP (kostka) o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem jej wielkości, przedmiotu, daty wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – dotyczy Wykonawców składających ofertę na część II zamówienia, c) udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy past BHP o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem jej wielkości, przedmiotu, daty wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – dotyczy Wykonawców składających ofertę na część III zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I i/lub II i/lub III zamówienia)
Zakresie warunkow udzialu Wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) Dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I i/lub część II i/lub część III zamówienia - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) dotyczy Wykonawców składających ofertę na część I zamówienia - wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy środków myjących – mydło w płynie, mydło w pianie o wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem jej wielkości, przedmiotu, daty wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej, w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do specyfikacji. 3) dotyczy Wykonawców składających ofertę na część II zamówienia - wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy mydeł BHP (kostka) o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem jej wielkości, przedmiotu, daty wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej, w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 11 do specyfikacji. 4) dotyczy Wykonawców składających ofertę na część III zamówienia - wykazu wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy past BHP o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem jej wielkości, przedmiotu, daty wykonania bądź wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była lub jest wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej, w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawa wskazana w wykazie została wcześniej wykonana. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 12 do specyfikacji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci I. Dotyczy części I zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć opisy i/lub inne materiały (np. karty produktu i/lub karty charakterystyki i/lub inne) dotyczące oferowanych środków myjących wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji produktu opisanego w tabeli w załączniku nr 1 do SIWZ dany opis/materiał dotyczy. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. II. Dotyczy części II zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć opisy i/lub inne materiały (np. karty produktu i/lub karty charakterystyki i/lub inne) dotyczące oferowanego mydła BHP wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji produktu opisanego w tabeli w załączniku nr 2 do SIWZ dany opis/materiał dotyczy. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. III. Dotyczy części III zamówienia: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć opisy i/lub inne materiały (np. karty produktu i/lub karty charakterystyki i/lub inne) dotyczące oferowanych past BHP wyłącznie na wezwanie Zamawiającego, w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 ustawy. Termin do przedstawienia wymaganych dokumentów liczy się od dostarczenia do Wykonawcy wezwania do ich przedstawienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w złożonej ofercie. Wykonawca powinien czytelnie oznaczyć, której pozycji produktu opisanego w tabeli w załączniku nr 3 do SIWZ dany opis/materiał dotyczy. 2. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zostać złożone: 1) w przypadku oświadczeń – w oryginale, 2) w przypadku innych dokumentów - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawcę, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez odrębnego wezwania - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 9 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (dotyczy Wykonawców składających oferty na część I i/lub część II zamówienia i/lub część III zamówienia)
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w odniesieniu do części I, II i III zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst I. Część I zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. II. Część II zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery. III. Część III zamówienia: 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach: 1) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu jego dostarczania, o którym mowa w § 4, o okres konieczny do zakupu przedmiotu umowy o wartości 50 % ceny całkowitej brutto określonej w § 5 ust. 1, możliwość zmiany należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zmniejszenia wartości określonej w załączniku nr 1 do umowy, do zakupu którego zobowiązuje się Zamawiający, 2) niedokonania przez Zamawiającego zakupu przedmiotu umowy w maksymalnej ilości, o której mowa w załączniku nr 1 do umowy, w terminie, o którym mowa w § 4 ust. 1– dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy na dalszy czas oznaczony nie dłuższy niż 6 miesięcy, 3) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy wskazanego w § 4, 4) braku możliwości wykonania umowy w terminie, spowodowanej na skutek działania siły wyższej – dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania niniejszej umowy o okres równy czasowi występowania siły wyższej. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić także w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn wskazanych w niniejszym paragrafie nie powoduje powstania u żadnej ze Stron, roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1 lub 2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej Strony o zmianę umowy. Wystąpienie to powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 5. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV 4 4 data 2019-04-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa środków myjących – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia 06.05.2019r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 12 miesięcy. 2. Umowa zostanie zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
Zalacznik krotki opis 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) środki myjące – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie). Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości środków myjących – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie) określone zostały w tabeli poniżej. Wszystkie zaoferowane produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości środków myjących - mydła (mydło w płynie, mydło w pianie) Lp Nazwa towaru Opis Jedn. miary Dane dotyczące oferowanego produktu (nazwa producenta i nazwa produktu) Ilość Cena jednostkowa netto (zł) VAT (w %) I II III IV V VI VII VIII 1 MYDŁO W PŁYNIE** do dozowników Tork 4520000*, 560000*, 560008* Mydło o poj 1L Mydło w płynie do ciała i włosów, przebadany dermatologicznie i mikrobiologicznie , bezzapachowy ,mydło pasujące do podajnika Tork 452000*, 560000*, 560008* szt 30 2 MYDŁO W PIANIE*** do dozowników bezdotykowych system S3 Tork Aluminium 453000* Mydło w pianie, delikatne o poj. 0,8 L pasujące do dozownika bezdotykowego Tork Aluminium 453000* szt 40 3 MYDŁO W PŁYNIE ANTYBAKTERYJNE Antybakteryjne mydło w płynie, poj. 5l . Nie posiada barwników zapachowych , nie podrażnia skóry, zawiera naturalne pH, powinno zawierać minimum 4 z następujących składników : gliceryne ,pochodne olejku kokosowego, sodium Laureth sulfate , cocamidopropyl betaine, sodium chloride, aqua, propylene glycol, parfum, cocamide dea, citric acid szt 750 4 MYDŁO W PŁYNIE DELIKATNE Delikatne mydło w płynie o poj. 5L. Mydło do mycia rąk i ciała. Posiada neutralne pH oraz przynajmniej jedną z wymienionych witamin A, B5, C, D, E, F . W skład powinny wchodzić min. 5 z następujących składników : betanina, lanolina, gliceryna, , cocamidopropyl betaine, sodium chloride,sodium Laureth sulfate, aqua, Sodium Palm Kernelate, sodium tallowate, sodium cocoate szt 170 5 MYDŁO W PŁYNIE Z DOZOWNIKIEM mydło w płynie do mycia rąk z dozownikiem o poj. 0,45-0,5L, delikatne ,mydło nawilżające posiada przynajmniej jedną z wymienionych witamin A, B5, C,D, E, F , posiadające naturalne pH dla skóry w jego skład powinno wchodzić min. 5 z następujących składników : betanina, lanolina, gliceryna, , cocamidopropyl betaine, sodium chloride,sodium Laureth sulfate, aqua, Sodium Palm Kernelate szt 150 6 MYDŁO ANTYBAKTERYJNE Z POMPKĄ mydło antybakteryjne z pompką, poj. 450-500 ml , bez barwników kompozycji zapachowej , posiada naturalne pH dla skóry w jego skład powinny wchodzić min. 4 z następujących składników glicerynę, sodium Laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, sodium chloride,aqua, propylene glycol, parfum, cocamide dea, citric acid szt 25 WSZYSTKIE PRODUKTY WINNY BYĆ DOPUSZCZONE DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ * Obecnie na wyposażeniu firmy Zamawiającej oraz w użytkowaniu są dozowniki Tork 4520000, Tork 560000, Tork 560008 oraz dozowniki bezdotykowe system S3 Tork Aluminium 453000. ** Produkt wymieniony pod pozycją 1 musi być kompatybilny z użytkowanymi przez Zamawiającego dozownikami Tork 4520000, Tork 560000, Tork 560008. *** Produkt wymieniony pod pozycją 2, musi być kompatybilny z użytkowanymi przez Zamawiającego dozownikami bezdotykowymi system S3 Tork Aluminium 453000. 2. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu środków myjących – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie), określonych w tabeli powyżej, o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość środków myjących – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie), o wartości 50% ceny całkowitej, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 3. Warunki dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać, na zlecenie Zamawiającego, środki myjące – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie), sukcesywnie, partiami(maksymalnie 60 partii), w ciągu okresu trwania umowy. 2) Ilość i rodzaj środków czystości – środki myjące – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie), jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu. 3) Zlecenia dostarczenia środków czystości – środki myjące – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie) składane będą i przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać środki myjące – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie) wymienione w tabeli w pkt. 1 w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. 5) O przygotowaniu zleconego dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 6) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 7) Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków myjących – mydła (mydło w płynie, mydło w pianie) na swój koszt i we własnym zakresie. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mydła BHP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia 01.07.2019r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 12 miesięcy. 2. Umowa zostanie zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
Zalacznik krotki opis 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) mydło BHP. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości mydła BHP określone zostały w tabeli poniżej. Wszystkie zaoferowane produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości mydła BHP Lp Nazwa towaru Opis Jedn. miary Dane dotyczące oferowanego produktu (nazwa producenta i nazwa produktu) Ilość Cena jednostkowa netto (zł) VAT (w %) I II III IV V VI VII VIII 1 MYDŁO TOALETOWE mydło do rąk w kostce białe o gram. ok 90-100g, nawilżające, posiadające minimum jedną witaminę np. A, B5,C,D,E,F,posiadające naturalne PH dla skóry. W skład powinno wchodzić min. 5 z niżej wymienionych składników : Sodium Tallowate, Sodium Cocoate, Aqua, Glycerin, betanina, lanolina, Sodium Chloride, Citronellol, CI77891, Butylphenyl Methylpropional, Sodium Palm Kernelate szt 14000 PRODUKT WINIEN BYĆ DOPUSZCZONY DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ 2. W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu mydła BHP, określonego w tabeli powyżej o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość mydła BHP, o wartości 50% ceny całkowitej, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 3. Warunki dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać, na zlecenie Zamawiającego, mydło BHP, sukcesywnie, partiami(maksymalnie 60 partii), w ciągu okresu trwania umowy. 2) Ilość środków czystości – mydła BHP, jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu. 3) Zlecenia dostarczenia środki czystości – mydła BHP składane będą i przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać mydło BHP wymienione w tabeli w pkt. 1 w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. 5) O przygotowaniu zleconego dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 6) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 7) Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środki czystości – mydło BHP na swój koszt i we własnym zakresie. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa past BHP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia 24.07.2019r., z zastrzeżeniem, że jeżeli umowa zostanie zawarta w terminie późniejszym, obowiązuje ona od daty zawarcia przez okres 12 miesięcy. 2. Umowa zostanie zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony.
Zalacznik krotki opis 1 W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa) pasty BHP. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości środków pasty BHP określone zostały w tabeli poniżej. Wszystkie zaoferowane produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości past BHP Lp Nazwa towaru Opis Jedn. miary Dane dotyczące oferowanego produktu (nazwa producenta i nazwa produktu) Ilość Cena jednostkowa netto (zł) VAT (w %) I II III IV V VI VII VIII 1 PASTA BHP MYDLANA Pasta w opakowaniu 0,5kg, na bazie mydła, skutecznie usuwa zabrudzenia, chroni skórę dłoni, nie zawiera rozpuszczalnika ani ścierniw. W jej skład powinny wchodzić minimum 4 z niżej wymienionych składników: sodium tallowate, sodium dodecylbenzenesulfonate, Methylchloroisothiazolinone Methylisothiazolinone, glycerin, parfum, aqua szt 800 2 PASTA BHP PIASKOWA Pasta w opakowaniu 0,5kg , wyprodukowane na podstawie mydła z dodatkiem specjalnego piasku, który ściera trudno zmywalne zabrudzenia, takie jak smar, farby, sadze itp., posiadająca naturalne pH, w jej skład powinno wchodzić minimum 5 z niżej wymienionych składników : sodium laureth sulfate, sodium dodecylbenzenesulfonate, sodium tallowate, cocamide dea, Methylchloroisothiazolinone Methylisothiazolinone, sodium dioxide, parfum. szt 4100 WSZYSTKIE PRODUKTY WINNY BYĆ DOPUSZCZONE DO OBROTU NA TERENIE UNII EUROPEJSKIEJ 2 W ramach zamówienia, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu past BHP, określonych w tabeli powyżej, o wartości 50% ceny całkowitej wskazanej w ofercie Wykonawcy. Pozostałą ilość past BHP, o wartości 50% ceny całkowitej, Zamawiający zakupi w zależności od potrzeb (prawo opcji). 4.3.3 Warunki dostawy 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczać, na zlecenie Zamawiającego, pasty BHP, sukcesywnie, partiami(maksymalnie 60 partii), w ciągu okresu trwania umowy. 2) Ilość pasty BHP, jakie będą dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu. 3) Zlecenia dostarczenia pasty BHP, składane będą i przekazywane Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną. 4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać pasty BHP wymienione w tabeli w pkt. 1 w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty przekazania zlecenia Wykonawcy. 5) O przygotowaniu zleconego dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na 1 dzień przed wymaganym terminem dostarczenia. 6) Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1. 7) Godziny dostawy do Kopalni Soli „Wieliczka” ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 – 14.00. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania past BHP na swój koszt i we własnym zakresie. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)