GuidZP400 |
6878b634-e5c0-4377-8a74-c2b7da48c603
|
Biuletyn |
534171-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny w Gdańsku
|
Regon |
28613500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowe Ogrody
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 238 547
|
Zamawiajacy fax |
583 238 588
|
Zamawiajacy email |
zam-publ@gdansk.sa.gov.pl
|
Adres strony url |
www.gdansk.sa.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gdansk.sa.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
|
Numer referencyjny |
I.391.1.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunkiem udziału w postępowaniu, jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostaw, polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych, tj. tuszy lub tonerów do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów o wartości wykonanej dostawy minimum 150.000,- PLN każda.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a. nie podlega wykluczeniu, b. spełnia warunki udziału w postępowaniu. Treść oświadczeń – wg wzorów przekazywanych wraz z SIWZ – Oświadczenie Nr 1 i Oświadczenie Nr 2 – Dział 2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie Nr 1 i Oświadczenie Nr 2, składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: 1. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
a. Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp,
b. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
c. oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Oświadczenia Nr 3,
d. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Zamawiający prowadząc postępowanie z zastosowaniem procedury przewidzianej w art.24aa ustawy Pzp, tzw. „procedury odwróconej”, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W tym celu Zamawiający, zgodnie z art.26 ust.2 ustawy Pzp, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zakres zmian zgodnie z § 8 wzory umowy, stanowiącej załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-04-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|