DOSTAWA ELEMENTÓW UMUNDUROWANIA

Publication date 2019-04-09
End date 2019-04-18 00:00:00
Instytucja 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Nakrycia głowy i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534945-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 184433102, 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup:
1) 6 608 szt. identyfikatorów do munduru polowego oraz 618 szt. identyfikatorów do munduru wyjściowego;
2) 1 370 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru polowego i 580 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru wyjściowego, 200 proporczyków haftowanych;
3) 200 szt. proporczyków metalowych;
4) 1 380 szt. oznak korpusów osobowych (w różnych specjalnościach);
5) 28 szt. beret (kolor szary) zgodny ze wzorem WDTT nr 418/MON z orłem metalowym;
6) 500 szt. naramienników Wojsk Lądowych do koszulo-bluzy z krótkim i długim rękawem (tkanina SL-2119/E55/2444PU);
7) 115 par półbutów galowych damskich zgodnych ze wzorem WDTT 917A/MON;
8) 450 szt. sznurów galowych oficerskich zgodnych ze wzorem 802/MON;
9) 3 149 m taśmy dystynkcyjnej o szer. 8mm – srebrna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: formularz ofertowy - załączniki nr 1.1-1.9 oraz wzory umów - załączniki nr 4.1-4.9.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34558c76-837d-4a15-bffb-e6303619d047
Biuletyn 534945-N-2019
Zamawiajacy nazwa 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 20625701000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Obornicka
Zamawiajacy adres numer domu 100-102
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-984
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 261 656 244
Zamawiajacy fax 261 656 228
Zamawiajacy email 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url www.2wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.2wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Drogą pocztową - wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ELEMENTÓW UMUNDUROWANIA
Numer referencyjny MUND/207/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 1) 6 608 szt. identyfikatorów do munduru polowego oraz 618 szt. identyfikatorów do munduru wyjściowego; 2) 1 370 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru polowego i 580 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru wyjściowego, 200 proporczyków haftowanych; 3) 200 szt. proporczyków metalowych; 4) 1 380 szt. oznak korpusów osobowych (w różnych specjalnościach); 5) 28 szt. beret (kolor szary) zgodny ze wzorem WDTT nr 418/MON z orłem metalowym; 6) 500 szt. naramienników Wojsk Lądowych do koszulo-bluzy z krótkim i długim rękawem (tkanina SL-2119/E55/2444PU); 7) 115 par półbutów galowych damskich zgodnych ze wzorem WDTT 917A/MON; 8) 450 szt. sznurów galowych oficerskich zgodnych ze wzorem 802/MON; 9) 3 149 m taśmy dystynkcyjnej o szer. 8mm – srebrna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: formularz ofertowy - załączniki nr 1.1-1.9 oraz wzory umów - załączniki nr 4.1-4.9.
Cpv glowny przedmiot 18443310-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oświadczenie Dostawcy, że przedmioty zostaną wykonane zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną (dotyczy zad. nr 5,7) (Załącznik nr 5 do SIWZ); b) oświadczenie posiadania przez Dostawcę zakładowego wzoru zgodnego z obowiązującą Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną wydanego przez Wojskowy Ośrodek Badawczo – Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi (dotyczy zad. nr 5,7) (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru zawartego w zał. nr 3 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi mieć formę pisemną i być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 6 608 szt. identyfikatorów do munduru polowego oraz 618 szt. identyfikatorów do munduru wyjściowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 1 370 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru polowego i 580 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru wyjściowego, 200 proporczyków haftowanych;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 200 szt. proporczyków metalowych;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 1 380 szt. oznak korpusów osobowych (w różnych specjalnościach);
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18443310-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 28 szt. beret (kolor szary) zgodny ze wzorem WDTT nr 418/MON z orłem metalowym;
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 500 szt. naramienników Wojsk Lądowych do koszulo-bluzy z krótkim i długim rękawem (tkanina SL-2119/E55/2444PU);
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 115 par półbutów galowych damskich zgodnych ze wzorem WDTT 917A/MON;
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 450 szt. sznurów galowych oficerskich zgodnych ze wzorem 802/MON;
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 3 149 m taśmy dystynkcyjnej o szer. 8mm – srebrna.
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin usunięcia wad
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)