DOSTAWA ELEMENTÓW UMUNDUROWANIA

Data publikacji 2019-04-09
Data zakończenia 2019-04-18 00:00:00
Instytucja 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Nakrycia głowy i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534945-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184433102, 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup:
1) 6 608 szt. identyfikatorów do munduru polowego oraz 618 szt. identyfikatorów do munduru wyjściowego;
2) 1 370 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru polowego i 580 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru wyjściowego, 200 proporczyków haftowanych;
3) 200 szt. proporczyków metalowych;
4) 1 380 szt. oznak korpusów osobowych (w różnych specjalnościach);
5) 28 szt. beret (kolor szary) zgodny ze wzorem WDTT nr 418/MON z orłem metalowym;
6) 500 szt. naramienników Wojsk Lądowych do koszulo-bluzy z krótkim i długim rękawem (tkanina SL-2119/E55/2444PU);
7) 115 par półbutów galowych damskich zgodnych ze wzorem WDTT 917A/MON;
8) 450 szt. sznurów galowych oficerskich zgodnych ze wzorem 802/MON;
9) 3 149 m taśmy dystynkcyjnej o szer. 8mm – srebrna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: formularz ofertowy - załączniki nr 1.1-1.9 oraz wzory umów - załączniki nr 4.1-4.9.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34558c76-837d-4a15-bffb-e6303619d047
Biuletyn 534945-N-2019
Zamawiajacy nazwa 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 20625701000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Obornicka
Zamawiajacy adres numer domu 100-102
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-984
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 261 656 244
Zamawiajacy fax 261 656 228
Zamawiajacy email 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url www.2wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.2wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Drogą pocztową - wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 100-102, bud nr 2, I piętro, pok. 121 Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ELEMENTÓW UMUNDUROWANIA
Numer referencyjny MUND/207/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 1) 6 608 szt. identyfikatorów do munduru polowego oraz 618 szt. identyfikatorów do munduru wyjściowego; 2) 1 370 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru polowego i 580 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru wyjściowego, 200 proporczyków haftowanych; 3) 200 szt. proporczyków metalowych; 4) 1 380 szt. oznak korpusów osobowych (w różnych specjalnościach); 5) 28 szt. beret (kolor szary) zgodny ze wzorem WDTT nr 418/MON z orłem metalowym; 6) 500 szt. naramienników Wojsk Lądowych do koszulo-bluzy z krótkim i długim rękawem (tkanina SL-2119/E55/2444PU); 7) 115 par półbutów galowych damskich zgodnych ze wzorem WDTT 917A/MON; 8) 450 szt. sznurów galowych oficerskich zgodnych ze wzorem 802/MON; 9) 3 149 m taśmy dystynkcyjnej o szer. 8mm – srebrna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: formularz ofertowy - załączniki nr 1.1-1.9 oraz wzory umów - załączniki nr 4.1-4.9.
Cpv glowny przedmiot 18443310-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) oświadczenie Dostawcy, że przedmioty zostaną wykonane zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną (dotyczy zad. nr 5,7) (Załącznik nr 5 do SIWZ); b) oświadczenie posiadania przez Dostawcę zakładowego wzoru zgodnego z obowiązującą Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną wydanego przez Wojskowy Ośrodek Badawczo – Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi (dotyczy zad. nr 5,7) (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 2. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1. SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum); 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru zawartego w zał. nr 3 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi mieć formę pisemną i być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 6 608 szt. identyfikatorów do munduru polowego oraz 618 szt. identyfikatorów do munduru wyjściowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 1 370 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru polowego i 580 szt. oznak rozpoznawczych do ubioru wyjściowego, 200 proporczyków haftowanych;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 200 szt. proporczyków metalowych;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 1 380 szt. oznak korpusów osobowych (w różnych specjalnościach);
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18443310-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 28 szt. beret (kolor szary) zgodny ze wzorem WDTT nr 418/MON z orłem metalowym;
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 500 szt. naramienników Wojsk Lądowych do koszulo-bluzy z krótkim i długim rękawem (tkanina SL-2119/E55/2444PU);
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 115 par półbutów galowych damskich zgodnych ze wzorem WDTT 917A/MON;
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa zadanie nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-11-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 450 szt. sznurów galowych oficerskich zgodnych ze wzorem 802/MON;
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa zadanie nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz zakup: 3 149 m taśmy dystynkcyjnej o szer. 8mm – srebrna.
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin usunięcia wad
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)