GuidZP400 |
b0280514-7b05-4747-b60b-298b208c11f0
|
Biuletyn |
536155-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
|
Regon |
53242100800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M.C. Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kluczbork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
46-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 173 009
|
Zamawiajacy email |
ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl
|
Adres strony url |
www.pczszpitalkluczbork.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot Leczniczy S.A.
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pczszpitalkluczbork.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku, ul Skłodowskiej - Curie 23, 46 -200 Klucczbork
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa respiratorów – wyposażenie ambulansów dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
|
Numer referencyjny |
07/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - załączniki nr 2 do SIWZ
Przedmiotem zamówienia jest zakup trzech respiratorów, które będą stanowiły wyposażenie ambulansów.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
- aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ).
- zobowiązanie innych podmiotów, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany zawartej umowy możliwe są wyłącznie w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy:
a) zmiany modelu dostarczanego sprzętu/elementu, sprzętu/urządzenia w stosunku do podanego w ofercie, z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model sprzętu/elementu sprzętu/urządzenia został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie,
b) zmiany modelu dostarczanego sprzętu/elementu, sprzętu/urządzenia w stosunku do podanego w ofercie, na sprzęt/element, sprzętu/urządzenie posiadające co najmniej parametry takie jak model oferowany i z punktu widzenia technicznego lub technologicznego zapewniające uzyskanie korzystnej dla Zamawiającego funkcjonalności lub lepszych parametrów pracy, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie, w przypadku konieczności wymiany sprzętu/elementu sprzętu/urządzenia przez Wykonawcę w czasie gwarancji a dotychczas użytkowany model sprzętu/elementu sprzętu/urządzenia został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem należącym do tej samej linii produktowej bez konieczności poniesienia jakichkolwiek dodatkowych kosztów przez Zamawiającego,
c) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy.
3. Zmieniony model dostarczanego sprzętu/elementu, sprzętu/urządzenia w stosunku do podanego w ofercie musi być w pełni kompatybilny z pozostałymi urządzeniami, z którymi sprzęt/element sprzętu/urządzenie zaoferowane przez Wykonawcę powinno być zgodnie z wymaganiami SIWZ kompatybilne.
4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
5. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie.
6. Zmiany Umowy może nastąpić w przypadku poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy.
7. Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie poprzez przedstawienie propozycji aneksu do umowy wraz z uzasadnieniem, z zastrzeżeniem ust. 5 powyżej.
8. Zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, gdy obie strony umowy zgodnie uznają, że wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|