GuidZP400 |
4b9cfb7e-ec7d-4f5b-b67b-eb259f02167c
|
Biuletyn |
537094-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Zawodowych im. Króla Jana III Sobieskiego
|
Regon |
65142176600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krasickiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Przeworsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
0-16 6487574
|
Zamawiajacy fax |
0-16 6487406
|
Zamawiajacy email |
zszprzeworsk@gmail.com
|
Adres strony url |
www.zsz.przeworsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Nazwa projektu „Stawiamy na fachowców” zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zsz.przeworsk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsz.przeworsk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przygotowanie ofert w formie pisemnej-Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w innej formie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Zawodowych im. Jana III Sobieskiego w Przeworsku, ul. Krasickiego 9, 37-200 Przeworsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia pracowni w sprzęt komputerowy i elektroniczny do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku
|
Numer referencyjny |
ZSZ-KA.26.6.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego i elektronicznego który będzie stanowił wyposażenie pracowni komputerowej w Zespole Szkół Zawodowych w Przeworsku. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1. Drukarka laserowa A3 z duplexem - 1 szt., 2. Router - 4 szt., 3. Switch zarządzalny - 4 szt., 4. Komputer z systemem operacyjnym - 64 szt., 5. Monitor komputerowy - 64 szt., 6. Program komputerowy – pakiet biurowy - 64 szt., 7. Ploter - 1 szt. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmować będzie swoim zakresem: 1) dostawę nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego i elektronicznego 2) montaż i instalację dostarczonego sprzętu komputerowego i elektronicznego w wyznaczonych pracowniach Zespołu Szkół Zawodowych 3) konfigurację, uruchomienie i przetestowanie sprzętu komputerowego i elektronicznego w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymogami Zamawiającego 4) instruktaż (w określonym zakresie) pracowników-nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku w użytkowaniu i obsłudze urządzeń. Sprzęt komputerowy i elektroniczny przewidziany do dostarczenia w ramach niniejszego postępowania winien być dostarczony do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsk, ul. Krasickiego 9, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Całość dostawy zostanie zrealizowana jednorazowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia: - dostawa od dnia podpisania umowy do 27.06.2019 r. - instalacja, uruchomienie i konfiguracja oraz przeszkolenie użytkowników od dnia 28.06.2019 r. najpóźniej do 05.07.2019 r.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-07-05T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia: - dostawa od dnia podpisania umowy do 27.06.2019 r., - instalacja, uruchomienie i konfiguracja oraz przeszkolenie użytkowników od dnia 28.06.2019 r. najpóźniej do 05.07.2019 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda dostawa, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane.
Dowodami na potwierdzenie spełnienia opisanego powyżej warunku są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu
i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z wzorami stanowiącymi załącznik nr 3 i 3a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ. 1.3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. b) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie przesłanki wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z wzorami stanowiącymi załącznik nr 3 i 3a do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ. 1.3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W celu potwierdzenia spełnienia udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, – wg załącznika nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dowodami określających czy te dostawy zostały wykonane należycie - przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej – oświadczenie wykonawcy. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: b) certyfikat ISO 9001 lub równoważne systemy jakości oparte na normach międzynarodowych, europejskich lub krajowych dla producenta sprzętu, c) deklaracja zgodności CE, d) protokół z przeprowadzonych testów BAPCo® SYSmark® 2014. Protokół z przeprowadzonych testów powinien mieć formę wydruku komputerowego potwierdzonego przez wykonawcę, że został on utworzony za pomocą oprogramowania licencjonowanego BAPCo, a jego treść nie została w żaden sposób zmieniona. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający oczekuje, że zaoferowane urządzenie uzyska w teście BAPCo® SYSMark® 2014 wynik ogólny nie mniejszy, niż 1700 punktów.
Wymagane testy wydajnościowe wykonawca musi przeprowadzić na automatycznych ustawieniach konfiguratora dołączonego przez firmę BAPCO i przy rozdzielczości wyświetlacza 1920x1080 oraz włączonych wszystkich urządzeniach. Nie dopuszcza się stosowania overclokingu, oprogramowania wspomagającego pochodzącego z innego źródła niż fabrycznie zainstalowane oprogramowanie przez producenta, ingerowania w ustawieniach BIOS (tzn. wyłączanie urządzeń stanowiących pełną konfigurację) jak również w samym środowisku systemu (tzn. zmniejszanie rozdzielczości, jasności i kontrastu itp.).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty podmiotów zagranicznych; 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 6 pkt 2 lit. a SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokumenty, o których mowa powyżej w ppkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2 stosuje się. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty w szczególności w przypadku: 1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, 2) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie, 3) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, 4) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, 5) gdy zamawiany sprzęt nie jest już dostępny na rynku lub zaprzestano jego produkcji, Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy nowego sprzętu innego producenta lub innego typu/modelu, jednak o nie gorszych parametrach jak sprzęt zamawiany lub lepszych. Zmiana sprzętu nie może powodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić propozycję zmiany Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację. 2. Jeżeli przed zakończeniem realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca wejdzie w posiadanie interpretacji podatkowej lub wyroku sądu dotyczącej podatku od umów zawartych na podstawie niniejszego postępowania, która w sposób nie budzący wątpliwości wskaże na konieczność zastosowania innej stawki podatku VAT, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z Wykonawcą na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy polegającą na zmianie stawki podatku VAT - do tych części zamówienia, do których będzie to uzasadnione w świetle otrzymanej interpretacji (stała zostaje kwota netto, Wykonawca wystawi faktury z właściwym podatkiem VAT). Przy czym ww. możliwość zmiany umowy za zgodą stron nie daje żadnej ze stron skutecznego jednostronnego roszczenia o zmianę umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|