Dostawa pojemników na papier i mydło, akcesoriów do sprzątania, mopów i ścierek, akcesoriów plastikowych, rękawiczek gospodarczych.

Publication date 2019-04-12
End date 2019-04-25 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Rękawice robocze,
  • Wyroby zegarmistrzowskie do użytku osobistego,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537170-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 446190000, 392240008, 195200007, 185200007, 181410009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na papier i mydło, akcesoriów do sprzątania, mopów i ścierek, akcesoriów plastikowych, rękawiczek gospodarczych
w podziale na 5 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 70739601-8d94-4248-80b4-c6b0cd684d38
Biuletyn 537170-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla
Regon 35156417900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Skarbowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-121
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 876 330
Zamawiajacy fax 126 876 331
Zamawiajacy email zp@dietl.krakow.pl
Adres strony url www.dietl.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dietl.krakow.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, pokój 307 (Kancelaria), III piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pojemników na papier i mydło, akcesoriów do sprzątania, mopów i ścierek, akcesoriów plastikowych, rękawiczek gospodarczych.
Numer referencyjny SZP/6/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na papier i mydło, akcesoriów do sprzątania, mopów i ścierek, akcesoriów plastikowych, rękawiczek gospodarczych w podziale na 5 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Cpv glowny przedmiot 44619000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 126900,00
Waluta calosc pln
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP polegających na zwiększeniu bieżących dostaw do 5% wartości danej umowy. Zamówienie zostanie przeprowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki w przypadku spełnienia odpowiednich przesłanek i zapewnieniu środków finansowych na ten cel.
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający żąda następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań; Potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań; W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający żąda: - opisu oferowanego przedmiotu zamówienia lub specyfikacji technicznej w postaci np. katalogu, folderu, itp. – dla każdej pozycji z pakietu. - w celu sprawdzenia zgodności towaru z opisem Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących próbek: pakiet nr 3 - Mopy i ścierki: • poz. 1- mop płaski, kieszeniowy, • poz. 2-mop typu VILEDA, paskowy, • poz. 3- mop płaski typu BRUSH • poz. 12- ścierka z mikrofazy 40 x40 cm, • poz. 13- ścierka z mikrofazy 40 x 38 cm, • poz. 14- ścierka z mikrofibry 36 x36 cm, Próbki prosimy dołączyć do oferty, po 1 szt. do każdej z w.w. pozycji, w przypadku ścierek kolor jest obojętny. Zwrot próbek następuje na wniosek i koszt Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione - wypełniony formularz ofertowy, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1 do SIWZ, - formularz cenowy wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ; - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3A do SIWZ; - wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 5 ustawy PZP zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3B do SIWZ; - wypełnione oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ – w ciągu trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP; - Zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ – o ile dotyczy; - Zamawiający prosi Wykonawców ubiegających się o realizację zamówienia o załączenie dodatkowo do oferty formularza cenowego wraz ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia na elektronicznych nośnikach danych (np. na płycie CD). Przedłożony w ten sposób formularz nie stanowi części oferty – w postępowaniu wiążąca jest treść oferty złożona w formie pisemnej. Załączone na elektronicznych nośnikach danych informacje służyć będą jedynie do usprawnienia procesu sprawdzania poprawności ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w postanowieniach umowy w stosunku do treści umowy, w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku: 1) zmian dot. zamawianych produktów, 2) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu), 3) zmian ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentu wyszczególnionego w załączniku do umowy, przy zachowaniu zaoferowanych przez dostawcę cen jednostkowych i sumarycznej ceny brutto umowy, 4) zastosowania oferty promocyjnej w stosunku do towaru z umowy/ ew. zamiennika, 5) zmiany danych dotyczące Dostawcy, w tym danych dotyczących rachunku bankowego (Dostawca przygotuje aneks do umowy i niezwłocznie po zaistnieniu zmian doręczy go Zamawiającemu), 6) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 7) zmiany wartości przedmiotu umowy w przypadkach określonych w §3 ust. 5. 2. Zmiany proponowane powyżej nie wymagają formy pisemnego aneksu – z zastrzeżeniem przypadków wyraźnie wskazanych, w których aneks jest wymagany. 3. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z umowy ceny netto pozostały niezmienione. Zmiany cen brutto wynikające z ewentualnych zmian stawek podatku VAT, będą wymagały wprowadzenia, poprzez zawarcie stosownego aneksu do niniejszej umowy. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa w § 3 ust. 4 pkt 1) -2) (wynagrodzenie i ubezpieczenie) ceny brutto określone w umowie ulegną odpowiedniej zmianie. Zmiany cen brutto wynikające z ewentualnych zmian wynagrodzeni i ubezpieczenia osób mających wpływ na realizację niniejszej umowy, będą wymagały wprowadzenia, poprzez zawarcie stosownego aneksu do niniejszej umowy. 5. Ponadto, dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie trybie zgodnym z zapisami art. 144 Prawa zamówień publicznych. 6. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem sytuacji, w których wyraźny zapis umowy stanowi inaczej.
IV 4 4 data 2019-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pojemniki na papier i mydło, dozowniki na mydło.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44619000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na papier i mydło, akcesoriów do sprzątania, mopów i ścierek, akcesoriów plastikowych, rękawiczek gospodarczych w podziale na 5 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Akcesoria do sprzątania jak szczoteczki plastikowe, zmiotki, łopatki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na papier i mydło, akcesoriów do sprzątania, mopów i ścierek, akcesoriów plastikowych, rękawiczek gospodarczych w podziale na 5 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mopy i ścierki, kije do mopa, packi plastikowe, uchwyty do mopa, wiaderka do sprzątania, ścierki z mikrofazy i mikrofibry, ścierki szare do podłogi, ściereczki ostre do mycia naczyń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na papier i mydło, akcesoriów do sprzątania, mopów i ścierek, akcesoriów plastikowych, rękawiczek gospodarczych w podziale na 5 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Akcesoria plastikowe jak talerze, kubki, sztućce, kosze pedałowe, pojemniki na odpady, myjki metalowe do teflonu, gąbki do mycia naczyń szorstkie, pompki do zlewu, zapałki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na papier i mydło, akcesoriów do sprzątania, mopów i ścierek, akcesoriów plastikowych, rękawiczek gospodarczych w podziale na 5 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Rękawiczki gospodarcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18141000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na papier i mydło, akcesoriów do sprzątania, mopów i ścierek, akcesoriów plastikowych, rękawiczek gospodarczych w podziale na 5 pakietów, zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY WRAZ ZE SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)