Zaprojektowanie, wykonanie i montaż wystawy edukacyjnej do Parku Nauki Torus w Ciechanowie

Publication date 2019-04-12
End date 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
Miejscowość Ciechanów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt wystawowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536732-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391540006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie, wykonanie i montaż wystawy edukacyjnej do Parku Nauki Torus w Ciechanowie. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) określa wymagania dotyczące zaprojektowania, wykonania i montażu ekspozycji edukacyjnej złożonej z 25 eksponatów (stanowisk) w Parku Nauki TORUS.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. wykonanie wizji lokalnej sal ekspozycyjnych budynku Parku Nauki TORUS;
2. opracowanie i dostarczenie w uzgodnieniu z Zamawiającym planu floru (planu zagospodarowania pomieszczeń wystawienniczych) poziomu -1 budynku Parku Nauki Torus uwzględniającego podział na strefy tematyczne i rozkład zamawianych eksponatów;
3. dostosowania istniejących instalacji i sieci do potrzeb montażu eksponatów wraz z wykonaniem projektu ich przebudowy i uzyskania niezbędnych zgód, pozwoleń itp. zabezpieczających Zamawiającego przed utratą gwarancji na roboty dotychczas wykonane w Wieży Ciśnień;
4. opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym projektu wizualizacji wnętrz poziomu -1 z uwzględnieniem dostarczonej przez Zamawiającego identyfikacji wizualnej Parku Nauki TORUS;
5. opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym projektów wykonawczych 24 eksponatów;
6. wykonanie 25 eksponatów w oparciu o projekty wykonawcze przygotowane przez Wykonawcę oraz jeden projekt wykonawczy dostarczony przez Zamawiającego;
7. w zakresie eksponatów: „Quiz o wieży” oraz „Na do widzenia” zamówienie obejmuje wykonanie aplikacji opisanych w załączniku nr 1 do OPZ bez dostarczania ekranu dotykowego;
8. wyprodukowanie i zamontowanie elementów scenografii wystawy zatwierdzonych przez Zamawiającego w projekcie wizualizacji wnętrz;
9. montaż wszystkich eksponatów z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych w uzgodnieniu z Zamawiającym;
10. przeszkolenie do 5 osób - pracowników Zamawiającego, z zakresu użytkowania każdego ze stanowisk.

Zamawiający informuje, że wartość przedmiotu zamówienia wynosi 898 894,45 złotych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określony został w Załączniku nr 7 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 61d3af96-1607-4b80-9071-384ec3bb7ca6
Biuletyn 536732-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
Regon 13037782400000
Zamawiajacy adres ulica Plac Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Ciechanów
Zamawiajacy kod pocztowy 06-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236 749 200
Zamawiajacy fax 23 672 29 63
Zamawiajacy email umciech@ci.onet.pl
Adres strony url www.bip.umciechanow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.umciechanow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów
Nazwa nadana zamowieniu Zaprojektowanie, wykonanie i montaż wystawy edukacyjnej do Parku Nauki Torus w Ciechanowie
Numer referencyjny WZP.271.1.10.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie, wykonanie i montaż wystawy edukacyjnej do Parku Nauki Torus w Ciechanowie. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) określa wymagania dotyczące zaprojektowania, wykonania i montażu ekspozycji edukacyjnej złożonej z 25 eksponatów (stanowisk) w Parku Nauki TORUS. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. wykonanie wizji lokalnej sal ekspozycyjnych budynku Parku Nauki TORUS; 2. opracowanie i dostarczenie w uzgodnieniu z Zamawiającym planu floru (planu zagospodarowania pomieszczeń wystawienniczych) poziomu -1 budynku Parku Nauki Torus uwzględniającego podział na strefy tematyczne i rozkład zamawianych eksponatów; 3. dostosowania istniejących instalacji i sieci do potrzeb montażu eksponatów wraz z wykonaniem projektu ich przebudowy i uzyskania niezbędnych zgód, pozwoleń itp. zabezpieczających Zamawiającego przed utratą gwarancji na roboty dotychczas wykonane w Wieży Ciśnień; 4. opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym projektu wizualizacji wnętrz poziomu -1 z uwzględnieniem dostarczonej przez Zamawiającego identyfikacji wizualnej Parku Nauki TORUS; 5. opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym projektów wykonawczych 24 eksponatów; 6. wykonanie 25 eksponatów w oparciu o projekty wykonawcze przygotowane przez Wykonawcę oraz jeden projekt wykonawczy dostarczony przez Zamawiającego; 7. w zakresie eksponatów: „Quiz o wieży” oraz „Na do widzenia” zamówienie obejmuje wykonanie aplikacji opisanych w załączniku nr 1 do OPZ bez dostarczania ekranu dotykowego; 8. wyprodukowanie i zamontowanie elementów scenografii wystawy zatwierdzonych przez Zamawiającego w projekcie wizualizacji wnętrz; 9. montaż wszystkich eksponatów z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych w uzgodnieniu z Zamawiającym; 10. przeszkolenie do 5 osób - pracowników Zamawiającego, z zakresu użytkowania każdego ze stanowisk. Zamawiający informuje, że wartość przedmiotu zamówienia wynosi 898 894,45 złotych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określony został w Załączniku nr 7 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39154000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 898894,45
Waluta calosc
Okres w dniach 100
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie min.80 - max. 100 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – zgodnie z ofertą wykonawcy. W przypadku, gdy termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w ofercie wypadnie w dzień wolny od pracy, jako termin realizacji w Umowie zostanie wskazany kolejny, najbliższy dzień roboczy dla Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę, której przedmiotem było zaprojektowanie, wykonanie i montaż co najmniej 15 interaktywnych eksponatów edukacyjnych. Poprzez „interaktywne eksponaty” Zamawiający rozumie eksponaty, które prezentują jednocześnie minimum dwa z następujących typów aktywności: • Manualną: stanowisko wymagające pracy rąk; • Ruchową : stanowisko wymaga ruchu całego ciała i koordynacji ruchowej; • Zmysłową: stanowisko wymaga wykorzystania zmysłów (np. wzrok, dotyk, węch itp.) • Intelektualną: interakcja wykorzystująca wiedzę zwiedzających.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt. 3.2. lit c SIWZ Wykonawca złoży wykaz dostaw potwierdzający że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.(Załącznik nr 5 do SIWZ). 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt. 3.2) lit. b) SIWZ złoży - dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy, 2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2) powyżej (oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia., 3) Plan aranżacji fragmentów ekspozycji, 4) informacja o podwykonawcach, 5) Dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 97 1600 1462 1837 0686 3000 0004 Bank BGŻ BNP Paribas S.A.; b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty, a kserokopię gwarancji lub poręczenia załączyć (wpiąć) do oferty. 6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 144 ustawy Pzp. 2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje w szczególności następujące możliwości dokonania zmiany Umowy w następującym zakresie (oraz na następujących warunkach): 1) sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych, o ile zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy; 2) zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności spowodowanej lub odpowiednio powodującej, że: a) wykonanie części zakresu Przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub; b) wykonanie części zakresu Przedmiotu Umowy nie jest możliwe, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy; c) wykonanie części zakresu Przedmiotu Umowy utraciło dla Zamawiającego zasadność realizacji, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 3) terminów realizacji - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania Umowy: a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy uniemożliwiających dotrzymanie terminów realizacji wskazanych w Umowie; b) jeśli wystąpiła konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, której nie przewidywano przy zawarciu Umowy; c) jeśli wystąpiła konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania Umowy. d) jeśli dotrzymanie terminów wskazanych pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do OPZ lub projektu, na podstawie którego Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy; e) jeśli w toku realizacji Umowy pojawiła się konieczność wykonania robót lub prac nieprzewidzianych na etapie postępowania, a bez wykonania których prawidłowa realizacja Przedmiotu Umowy jest niemożliwa lub co najmniej utrudniona; f) w przypadku wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy; g) skrócenia terminu realizacji za zgodą Zamawiającego; 4) zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia zakresu usług i dostaw objętego Przedmiotem Umowy, w tym liczby eksponatów; 5) zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie Pzp, z pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania; 6) wprowadzenia stanowisk zamiennych, jeżeli nie odstępują one w sposób istotny od koncepcji zawartych w OPZ po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia Wykonawcy, 7) jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 8) wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 9) zmiany, których wprowadzenie wynika z zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie lub ciąg zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od Stron Umowy, których nie można było przewidzieć przy dochowaniu należytej staranności. Dla określenia, czy dane zdarzenie/zdarzenia stanowią siłę wyższą rozstrzygające jest stanowisko Zamawiającego; 4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych, jako upoważnione do kontaktów między Stronami.
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.04.2019 r., o godz. 10:15, w Urzędzie Miasta Ciechanów ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów, Sala konferencyjna.

Criterion

Kryteria aranżacja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)