Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu, montażu instalacji oraz uruchomienia systemu audiowizualnego w Sali nr 52 Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Publication date 2019-04-12
End date 2019-04-23 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jagielloński
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536419-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 323200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, montaż instalacji oraz uruchomienie systemu audiowizualnego w Sali nr 52 Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (31-007), przy ul. Gołębiej 24. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych, funkcjonalnych oraz ilościowych, zawiera Załącznik A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 daf9befe-df9c-4b40-8215-dc2987b95f51
Biuletyn 536419-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jagielloński
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gołębia
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 324 450
Zamawiajacy fax 124 324 451
Zamawiajacy email bzp@adm.uj.edu.pl
Adres strony url www.uj.edu.pl
Adres strony internetowej www.przetargi.uj.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.uj.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.uj.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w wersji papierowej w Dziale Zamówień Publicznych UJ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków.
Nazwa nadana zamowieniu Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sprzętu, montażu instalacji oraz uruchomienia systemu audiowizualnego w Sali nr 52 Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Numer referencyjny 80.272.104.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, montaż instalacji oraz uruchomienie systemu audiowizualnego w Sali nr 52 Collegium Novum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (31-007), przy ul. Gołębiej 24. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych, funkcjonalnych oraz ilościowych, zawiera Załącznik A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32320000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień na dostawy podobne o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Zamawiający dopuszcza wcześniejszą realizację zamówienia w związku z zapisami pkt. 13 SIWZ (kryteria oceny ofert).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych),
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie następujące dostawy: 1. jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100), obejmujące swym zakresem dostawę, wykonanie i uruchomienie systemu AV z minimum 10 - ma mikrofonami oraz ze starowaniem urządzeniami z co najmniej dwóch mobilnych sterowników z wykorzystaniem RS 232 lub LAN ; 2. jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych, 00/100), obejmujące swym zakresem wykonanie sterowania instalacją AV panelem dotykowym z co najmniej dwóch miejsc oraz integrację ze sterowaniem roletami okiennymi i oświetleniem sali.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Stosownie do zapisów art. 24aa ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a tylko w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, dokona badania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. pełna specyfikacja techniczna oferowanego w załączniku nr 3 do formularza ofertowego sprzętu wraz z opisem technicznym lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ – nie dotyczy pozycji, dla których Zamawiający nie wymaga podania informacji dotyczących typu, rodzaju, modelu, producenta oferowanego sprzętu; 2. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których te dostawy zostały wykonane; 4. dowody określające czy dostawy zamieszczone w wykazie dostaw zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. A jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – dowodem jest oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2, wykonawca może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszej SIWZ oraz według treści formularza oferty i jego załączników stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, w szczególności oferta winna zawierać: 1. wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami (wypełnionymi i uzupełnionymi lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią); 2. szczegółową kalkulację cenową wraz ze wskazaniem oferowanego typu, rodzaju, modelu, producenta oferowanego sprzętu, z uwzględnieniem wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty; 3. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 4. dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110 ze zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przez dokonanie przelewu bankowego na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za moment wniesienia wadium uważa się datę uznania środków na koncie zamawiającego (dzień, godzina).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena ryczałtowa brutto za całość przedmiotu zamówienia
Znaczenie 75,00
  
Kryteria Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)