Dostawa odzieży ochronnej, obuwia operacyjnego i obuwia ochronnego dla SPWSZ w Szczecinie

Publication date 2019-04-15
End date 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne,
  • Obuwie z cholewkami ze skóry,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537271-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 351134003, 188130001, 188100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, obuwia operacyjnego i obuwia ochronnego dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 zadań (części).
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz wymaganych parametrach granicznych stanowiących Załącznik nr 1A dla zadania nr 5.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b5c03194-f365-409e-8e68-3324e9d440c2
Biuletyn 537271-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Regon 29027400000000
Zamawiajacy adres ulica Arkońska
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71-455
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 813 90 21
Zamawiajacy fax 918 139 079
Zamawiajacy email przetargi@spwsz.szczecin.pl
Adres strony url www.spwsz.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spwsz.szczecin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spwsz.szczecin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpital Zespolonego w Szczecinie, w budynku przy ul. Broniewskiego 2, II piętro, pokój nr 311
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odzieży ochronnej, obuwia operacyjnego i obuwia ochronnego dla SPWSZ w Szczecinie
Numer referencyjny EP/220/30/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej, obuwia operacyjnego i obuwia ochronnego dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 zadań (części). 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz wymaganych parametrach granicznych stanowiących Załącznik nr 1A dla zadania nr 5.
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) dotyczy zadania nr 1: a) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z norma PN-EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna - wymagania ogólne dla wszystkich pozycji asortymentu oferowanego w zadaniu nr 1 lub normą równoważną* b) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z normą ISO 9001:2005 System zarządzania jakością w zakresie Projektowanie i produkcja odzieży oraz obuwia zawodowego dla branży medycznej lub normą równoważną*, spełniającą wszystkie wymagania obejmujące zakres certyfikacji wystawiony przez akredytowaną jednostkę. d) karta danych technicznych wystawiona przez producenta potwierdzająca parametry tkaniny dla wszystkich pozycji asortymentu oferowanego w zadaniu 1, e) nieodpłatnie próbki – wzory gotowej odzieży zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia, po 1 sztuce asortymentu wymienionego w pozycji 1,2 i 3 tabeli w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia- i nie podlegających zwrotowi, f) karty katalogowe – dla pozycji 4,5,6 i 7 zawierające opis oferowanego asortymentu. 2) dotyczy zadania nr 2: a) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z norma PN-EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna - wymagania ogólne dla wszystkich pozycji asortymentu oferowanego w zadaniu nr 2 lub normą równoważną* b) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z normą ISO 9001:2005 System zarządzania jakością w zakresie Projektowanie i produkcja odzieży oraz obuwia zawodowego dla branży medycznej lub normą równoważną*, spełniającą wszystkie wymagania obejmujące zakres certyfikacji wystawiony przez akredytowaną jednostkę. c) nieodpłatnie próbki – wzory obuwia damskiego i męskiego zgodnie opisem przedmiotu zamówienia zawartym w tabeli w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia, po 1 parze obuwia damskiego i męskiego w rozmiarze - próbki nie podlegają zwrotowi 3) dotyczy zadania nr 3: a) Deklaracja Zgodności z normą PN-EN ISO 22000:2006 – System Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności – wymagania dla wszystkich uczestników łańcucha żywnościowego (HACCP) lub normą równoważną* b) nieodpłatnie próbki – wzory gotowej odzieży zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia, po 1 sztuce asortymentu wymienionego w pozycji 1,2,3 i 4 tabeli w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia- i nie podlegających zwrotowi, c) karty katalogowe – dla pozycji 4,5,6,7, 8 i 9 zawierające opis oferowanego asortymentu. 4) dotyczy zadania nr 4: a) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z normą PN-EN ISO 20347 – środki ochrony indywidualnej - obuwie zawodowe lub normą równoważną* potwierdzająca zgodność oferowanego asortymentu. b) Certyfikat spełnienia wymogów i normy PN-EN ISO 22000:2006 – System Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności – wymagania dla wszystkich uczestników łańcucha żywnościowego (HACCP) lub normą równoważną* c) nieodpłatnie próbki – 1 para wzoru obuwia zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawartym w Załącznikach nr 1 do SIWZ, próbki nie podlegają zwrotowi. 5) dotyczy zadania nr 5: a) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z następującymi normami: • EN ISO 20347:2012 – Środki ochrony indywidualnej lub normą równoważną*, • EN ISO 20344:2012 – Środki ochrony indywidualnej lub normą równoważną*, • SATRA 144:2011 – dokument potwierdzający odporność na poślizg lub równoważny*, b) nieodpłatnie próbki – 1 para wzoru obuwia zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawartym w Załącznikach nr 1 i 1A dla zadania nr 5 do SIWZ, próbki nie podlegają zwrotowi. *UWAGA! Ilekroć Zamawiający formułuje wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia lub jego elementów poprzez odesłanie do konkretnych norm , rozumieć przez to należy również dopuszczenie spełnienia wymagań określonych w normie lub normach równoważnych. Przez „normy równoważne” rozumieć należy normy polskie lub europejskie określające wymagania jakościowe w analogicznym zakresie rzeczowym, co norma wskazana przez Zamawiającego, w których wymagane minimalne parametry jakościowe określono na nie niższym poziomie (jakościowym) aniżeli w normie wskazanej przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załączniki nr 2, 2A do SIWZ): 1) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 2) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), 4) (dotyczy zadania nr 5) wypełniony formularz Wymagane parametry graniczne dla zadania nr 5, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A. Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, paragraf 8
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ODZIEŻ OCHRONNA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe W ofercie asortymentowo - cenowej należy podać cenę jednostkową za 1 komplet / sztukę. Zamawiający wymaga, aby tkaniny w kolorze seledynowym, granatowym z których wykonany będzie przedmiot zamówienia, nie odbarwiały się i zachowywały swój pierwotny kolor.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1. Zadanie nr 1 składa się z 7 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa OBUWIE PROFILAKTYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18813000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe W ofercie asortymentowo - cenowej należy podać cenę jednostkową za 1 parę.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2. Zadanie nr 2 składa się z 2 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ODZIEŻ HACCP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe W ofercie asortymentowo - cenowej należy podać cenę jednostkową za 1 komplet / sztukę.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 3 składa się z 9 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa OBUWIE HACCP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe W ofercie asortymentowo - cenowej należy podać cenę jednostkową za 1 parę.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 4 składa się z 1 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa OBUWIE OPERACYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18810000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe W ofercie asortymentowo - cenowej należy podać cenę jednostkową za 1 parę.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 5 składa się z 1 pozycji.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN PIERWSZEJ DOSTAWY
Znaczenie 20,00
  
Kryteria TERMIN ROZPATRZENIA REKLAMACJI DOTYCZĄCEJ WAD JAKOŚCIOWYCH
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)