Dostawa mebli biurowych

Publication date 2019-04-16
End date 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538386-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Ministerstwa Zdrowia z podziałem na 9 części:
Cz. I. – dostawa foteli biurowych, foteli gabinetowych,
Cz. II. – dostawa kanap do sekretariatu, foteli do sekretariatu, stolików do sekretariatu,
Cz. III. – dostawa biurek, kontenerków, szaf, stołów, regałów, wieszaków na ubrania, półek
Cz. IV. – dostawa komód gabinetowych, biurek gabinetowych, stołów gabinetowych,
Cz. V. – dostawa krzeseł konferencyjnych,
Cz. VI. – dostawa stołów konferencyjnych,
Cz. VII. – dostawa 3 zestawów (stół i 4 krzesła),
Cz. VIII. – dostawa szaf metalowych,
Cz. IX. - dostawa komód do sal konferencyjnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c1373326-f10a-46ea-8817-e9b97fcb1ac1
Biuletyn 538386-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Zdrowia
Regon 28798700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6349317
Zamawiajacy fax 226 349 638
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@mz.gov.pl
Adres strony url www.gov.pl/zdrowie/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej narzedzia www.gov.pl/zdrowie/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 1) Priorytet X Pomoc Techniczna PO IiŚ, 2) Priorytet VI Pomoc Techniczna POWER, 3) W ramach projektu „Dostępność Plus dla zdrowia” nr POWR.05.02.00-00-0044/18, Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 5 „Wsparcie dla obszaru zdrowia”, Działanie nr 5.2 „Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia www.gov.pl/zdrowie/zamowienia-publiczne
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gov.pl/zdrowie/zamowienia-publiczne
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych
Numer referencyjny ADR.270.126.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Ministerstwa Zdrowia z podziałem na 9 części: Cz. I. – dostawa foteli biurowych, foteli gabinetowych, Cz. II. – dostawa kanap do sekretariatu, foteli do sekretariatu, stolików do sekretariatu, Cz. III. – dostawa biurek, kontenerków, szaf, stołów, regałów, wieszaków na ubrania, półek Cz. IV. – dostawa komód gabinetowych, biurek gabinetowych, stołów gabinetowych, Cz. V. – dostawa krzeseł konferencyjnych, Cz. VI. – dostawa stołów konferencyjnych, Cz. VII. – dostawa 3 zestawów (stół i 4 krzesła), Cz. VIII. – dostawa szaf metalowych, Cz. IX. - dostawa komód do sal konferencyjnych.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie co najmniej 2 dostawy mebli o następujących wartościach: część nr 1- min. 60 000,00 zł, część nr 2- min. 10 000,00 zł, część nr 3- min. 70 000,00 zł, część nr 4- min. 16 000,00 zł, część nr 5- min. 16 000,00 zł, część nr 6- min. 5 000,00 zł, część nr 7- min. 3 000,00 zł, część nr 8 – min. 8 000,00 zł, część nr 9- min. 10 000,00 zł.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw (sporządzony wg wzoru określonego załącznikiem nr 3 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Karty katalogowe do każdego mebla (formatu minimum A4), na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły – optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania Zamawiającego. Zamawiający wymaga przedstawienia zdjęć i/lub rysunków faktycznie oferowanych mebli w celu weryfikacji czy oferta spełnia wymagania Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy określone w art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp - zwiększenie ilości zakupionego asortymentu (dotyczy każdej pozycji meblowej oddzielnie) z zachowaniem ofertowej ceny jednostkowej, jednak nie więcej niż o 30 % wartość części z której mebel pochodzi - zmiana wymiarów mebli (dotyczy każdej pozycji meblowej), lub innych elementów specyfikacji mebla, jeżeli będzie to wynikało z konieczności właściwego rozstawienia mebli w gabinetach (obecnie nie ma pełnych planów pokoi), z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie zwiększy wartości jednostkowej poszczególnego mebla więcej niż o 10%
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)