Zakup i sukcesywna dostawa środków czystościowych i higienicznych

Publication date 2019-04-16
End date 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty piorące,
  • Rękawice robocze,
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537943-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 398300009, 181410009, 337710005, 189300007, 398317003, 337212002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków czystościowych i higienicznych na potrzeby SPWSzS w Chełmie w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego, z podziałem na 7 zadań części/pakietów:
1) artykuły gospodarcze,
2) środki higieniczne,
3) worki foliowe,
4) środki czystościowe,
5) środki czystościowe profesjonalne,
6) dozowniki, kosze oraz wózek serwisowy do sprzątania,
7) maszynki jednorazowego użytku.
Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowo-cenowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74835404-ba6c-476d-9bc5-87803edf4d44
Biuletyn 537943-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
Regon 11019690800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceramiczna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Chełm
Zamawiajacy kod pocztowy 22-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 082 5623247, 5623254
Zamawiajacy fax 825 623 247
Zamawiajacy email przetarg@szpital.chelm.pl
Adres strony url www.szpital.chelm.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://spwsschelm.e-bip.eu/index.php?id=63
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spwsschelm.e-bip.eu/index.php?id=63
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, Ceramiczna 1, 22-100 Chełm Polska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa środków czystościowych i higienicznych
Numer referencyjny ZP 3311/14/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa środków czystościowych i higienicznych na potrzeby SPWSzS w Chełmie w oparciu o bieżące potrzeby Zamawiającego, z podziałem na 7 zadań części/pakietów: 1) artykuły gospodarcze, 2) środki higieniczne, 3) worki foliowe, 4) środki czystościowe, 5) środki czystościowe profesjonalne, 6) dozowniki, kosze oraz wózek serwisowy do sprzątania, 7) maszynki jednorazowego użytku. Szczegółowy opis oraz ilości przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowo-cenowy. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie formułuje warunków udziały w postępowaniu. Nie wymaga oświadczeń ani dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego: a) Próbki dla pakietu nr 2 · po 1 próbce dla pozycji 1, 2, 3,4. Zamawiający dokona weryfikacji próbek poprzez sprawdzenie: - zgodności parametrów: wymiary, zapach, waga, ilość warstw oraz kolor, z opisem przedmiotu zamówienia. Komisja zweryfikuje poprzez zważenie, zmierzenie, obejrzenie oraz węch wymagane parametry. Niedopuszczalny jest jakikolwiek zapach. Produkt winien być bezwonny. Waga oraz długość nie mogą być mniejsze niż wymagane w SIWZ. Poprzez próbkę rozumie się jedną sztukę produktu z opakowania. Komisja wypracuje zgodne wspólne stanowisko czy próbki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. b) Materiały informacyjne dla pakietów nr 4 i 5. Zamawiający przez materiały informacyjne rozumie np. aktualne karty charakterystyki, ulotki, kopie stron katalogowych etc. w języku polskim/przetłumaczone na język polski, potwierdzające parametry w formularzu ofertowym. Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać którego pakietu i pozycji dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane parametry. W przypadku braku możliwości potwierdzenia wymaganych parametrów technicznych w materiałach informacyjnych, o których mowa wyżej, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia szczegółowego oświadczenia producenta oferowanego asortymentu o zgodności oferowanych parametrów z wymaganymi.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast dokumentu -odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 wyżej cytowanej ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwo lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Powyższych postanowień nie stosuje się do Wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 wyżej cytowanej ustawy. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy – Prawo zamówień publicznych, przed wykluczeniem Wykonawcy Zamawiający zapewni temu Wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku powoływania się na inny podmiot, Wykonawca składa oprócz oświadczenia, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, także dokument na wykluczenie w odniesieniu do tych podmiotów. 5. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się składają wspólną ofertę, przy czym oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz dokumenty na wykluczenie, muszą być złożone osobno przez każdego z Wykonawców. Wykonawca wraz z ofertą składa:1) formularz oferty [załącznik nr 1] sporządzonym przez system ProPublico, zgodnie z Instrukcją postępowania z formularzem oferty elektronicznej- załącznik nr 4. 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) stosowne pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) oświadczenie, o którym mowa w dziale XIV ust. 5 SIWZ– o ile dotyczy, 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli na te zasoby powołuje się, 7)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej składane jest przez każdy podmiot osobno.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w szczególności w przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 2) zmiany stawki podatku od towarów i usług; wartość umowy określona w § 4 ust. 2 umowy ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub powiększeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług, 3) w przypadku korzystania przez Zamawiającego z promocji i upustów cenowych przeznaczonych dla ogółu odbiorców wartość umowy określona w §4 ust. 2 ulegnie zmniejszeniu, 4) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy o których mowa w §2 ust 7. 5) zmiany ilości przedmiotu umowy w przypadku wprowadzenia przez producenta zmian pojemności lub gramatury środków czystościowych i/lub higienicznych, do ilości nie mniejszej niż wymagana przez Zamawiającego po uprzednim przeliczeniu. 6) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji nie wykorzystania ilości i/lub wartości przedmiotu umowy, o okres nie dłuższy niż 60 dni. 7) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostaw, o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. Pod pojęciem "siła wyższa" należy rozumieć: wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, na którą Wykonawca ani Zamawiający nie mają wpływu; wystąpieniu której Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem umowy; której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej przezwyciężyć, oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu ( np. opady śniegu powodujące blokadę dróg, pożar powodujący zniszczenie produktów do dostarczenia), 8) zwiększenia zakresu świadczeń Zamawiającego do 20% asortymentu po cenach nie wyższych niż ustalone w umowie, wynikającego z art. 144 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp w przypadku zapotrzebowania, 9) przeniesienia praw i obowiązków Wykonawcy na innego Wykonawcę w sytuacji: a) sukcesji uniwersalnej tj. przejście ogółu praw i obowiązków z jednego podmiotu na drugi podmiot; b) sukcesji szczegółowej w zakresie zamówień publicznych w razie sprzedaży przedsiębiorstwa (na podstawie art. 552k.c. w zw. z art. 551k.c.), c) zmiany wspólnika spółki osobowej poprzez przeniesienie praw i obowiązków wspólnika na rzecz osoby trzeciej. 3. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian. 4. Zmiany nazwy lub adresu Zamawiającego lub Wykonawcy czy zmiany rachunku bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy nie wymagają formy aneksu a jedynie pisemnego oświadczenia.
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa artykuły gospodarcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18141000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis artykuły gospodarcze
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa środki higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33771000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środki higieniczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa worki foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis worki foliowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa środki czystościowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środki czystościowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa środki czystościowe profesjonalne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis środki czystościowe profesjonalne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dozowniki, kosze oraz wózek serwisowy do sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831700-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis dozowniki, kosze oraz wózek serwisowy do sprzątania
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa maszynki jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33721200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis maszynki jednorazowego użytku
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 4,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 92,00
  
Kryteria Termin obsługi reklamacji
Znaczenie 4,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)