Zakup wyposażenia dla szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku w ramach zadania pn. Budowa segmentu B2 wraz z wymaganą adaptacją segmentu B1 oraz wyposażeniem Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku

Publication date 2019-04-17
End date 2019-04-25 00:00:00
Instytucja Gmina Nakło nad Notecią
Miejscowość Nakło nad Notecią
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538969-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku w ramach zadania pn. „Budowa segmentu B2 wraz z wymaganą adaptacją segmentu B1 oraz wyposażeniem Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku”.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 A i B do SIWZ.

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, w tym:

Część I - Zakup i dostawa zestawów komputerowych – szt. 24 , obejmujących komputery wraz z
oprogramowaniem i monitory LCD, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym
załącznik Nr 1A do SIWZ.

Część II - Zakup, dostawa i montaż:
1) Zestawów multimedialnych – szt. 9,
2) Ekranu projekcyjnego – szt. 1,
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1B do SIWZ.
3. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wszystkie elementy składowe przedmiotu zamówienia winny być zgodne
z obowiązującymi normami i certyfikacjami adekwatnymi do przedmiotu zamówienia.
W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych , aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Przyjęte urządzenia (wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik Nr 1A i załącznik Nr 1B ) zostały użyte w celu opisania przedmiotu zamówienia i Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w szczegółowym opisie, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jaki w innych krajach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zdjęcia przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie wiążą Wykonawców.
4. Obowiązki Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od
wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych, posiadający karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim wraz
z dokumentami dopuszczającymi sprzęt oraz urządzenia do użytkowania.

5. W przypadku złożenia oferty na Część nr 1 – Zakup i dostawa zestawów komputerowych, Zamawiający informuje o rozliczeniu za zrealizowaną dostawę przy 0% stawce podatku VAT zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 i ust. 13 ustawy o VAT w zw. z poz. 1 załącznika nr 8 do ustawy o VAT. W celu możliwości zastosowania stawki 0% podatku VAT, Wykonawca otrzyma od Zamawiającego zamówienie o jakim mowa w art. 83 ust. 14 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług zostanie potwierdzone przez organ nadzorujący placówkę. Wzór zamówienia tanowi załącznik nr 1 do umowy.
6. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy PZP (tzw. odwrócony VAT) Wykonawca wskazuje nazwę (rodzaj, typ, producenta) towaru, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazuje ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Powyższe wynika z konieczności ustalenia kwoty, która będzie realnie obciążała budżet Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia. Stosowną informację o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a PZP Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty. W przypadku nie zawarcia ww. informacji w Ofercie Wykonawcy, Zamawiający uzna, że złożona oferta nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego ww. obowiązku podatkowego.
7. Warunki gwarancji i rękojmi
1) Zamawiający wymaga od wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej gwarancji i rękojmi.
2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, z wyjątkiem tablic interaktywnych, na które minimalny okres gwarancji wynosi 15 lat.

Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku na własny koszt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9f6973a7-45fa-4ed0-b8a1-893f64ad0a4c
Biuletyn 538969-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Nakło nad Notecią
Regon 09235089500000
Zamawiajacy adres ulica Ks. Piotra Skargi
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Nakło nad Notecią
Zamawiajacy kod pocztowy 89-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 386 79 01, 52 386 79 60
Zamawiajacy fax 52 386 79 02
Zamawiajacy email malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl
Adres strony url www.bip.gmina-naklo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gmina-naklo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia dla szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku w ramach zadania pn. Budowa segmentu B2 wraz z wymaganą adaptacją segmentu B1 oraz wyposażeniem Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku
Numer referencyjny ZP.271.12.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia dla szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku w ramach zadania pn. „Budowa segmentu B2 wraz z wymaganą adaptacją segmentu B1 oraz wyposażeniem Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku”. Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 A i B do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, w tym: Część I - Zakup i dostawa zestawów komputerowych – szt. 24 , obejmujących komputery wraz z oprogramowaniem i monitory LCD, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1A do SIWZ. Część II - Zakup, dostawa i montaż: 1) Zestawów multimedialnych – szt. 9, 2) Ekranu projekcyjnego – szt. 1, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1B do SIWZ. 3. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wszystkie elementy składowe przedmiotu zamówienia winny być zgodne z obowiązującymi normami i certyfikacjami adekwatnymi do przedmiotu zamówienia. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych , aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Przyjęte urządzenia (wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik Nr 1A i załącznik Nr 1B ) zostały użyte w celu opisania przedmiotu zamówienia i Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w szczegółowym opisie, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jaki w innych krajach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zdjęcia przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie wiążą Wykonawców. 4. Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych, posiadający karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim wraz z dokumentami dopuszczającymi sprzęt oraz urządzenia do użytkowania. 5. W przypadku złożenia oferty na Część nr 1 – Zakup i dostawa zestawów komputerowych, Zamawiający informuje o rozliczeniu za zrealizowaną dostawę przy 0% stawce podatku VAT zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 i ust. 13 ustawy o VAT w zw. z poz. 1 załącznika nr 8 do ustawy o VAT. W celu możliwości zastosowania stawki 0% podatku VAT, Wykonawca otrzyma od Zamawiającego zamówienie o jakim mowa w art. 83 ust. 14 pkt 1 ustawy o podatku od towarów i usług zostanie potwierdzone przez organ nadzorujący placówkę. Wzór zamówienia tanowi załącznik nr 1 do umowy. 6. W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy PZP (tzw. odwrócony VAT) Wykonawca wskazuje nazwę (rodzaj, typ, producenta) towaru, których dostawa będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazuje ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. Powyższe wynika z konieczności ustalenia kwoty, która będzie realnie obciążała budżet Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia. Stosowną informację o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego, o którym mowa w art. 91 ust. 3a PZP Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu oferty. W przypadku nie zawarcia ww. informacji w Ofercie Wykonawcy, Zamawiający uzna, że złożona oferta nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego ww. obowiązku podatkowego. 7. Warunki gwarancji i rękojmi 1) Zamawiający wymaga od wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie pisemnej gwarancji i rękojmi. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, z wyjątkiem tablic interaktywnych, na które minimalny okres gwarancji wynosi 15 lat. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Paterku na własny koszt.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Inne dokumenty niewymienione Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp; 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej; 3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. 1) wypełniony załącznik nr 2 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik nr 2A i 2B – Formularz cenowy; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4) wypełniony załącznik Nr 4 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 5) wypełniony załącznik nr 4a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców); 6) wypełniony załącznik nr 5 - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) 7) karta katalogowa producenta zawierającą nazwę producenta, model oraz specyfikację techniczną ze zdjęciem oferowanego produktu wraz z wyszczególnieniem poszczególnych parametrów, 8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 ppkt 3.1.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 1 podpunkcie 3.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmian w umowie w stosunku do treści oferty w zakresie: a) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od stron, a w szczególności w przypadku uszkodzenia sprzętu podczas transportu, b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2019-04-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa zestawów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa zestawów komputerowych – szt. 24 , obejmujących komputery wraz z oprogramowaniem i monitory LCD, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1A do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa zestawów multimedialnych i ekranu projekcyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Część II - Zakup, dostawa i montaż: 1) Zestawów multimedialnych – szt. 9, 2) Ekranu projekcyjnego – szt. 1, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 1B do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)