GuidZP400 |
0af2465d-f5aa-4720-8639-da23b7e68ab9
|
Biuletyn |
539469-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28883400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Przybyszewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
49
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-355
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 691 759
|
Zamawiajacy fax |
618 691 847
|
Zamawiajacy email |
dzp@spsk2.pl
|
Adres strony url |
www.spsk2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=60_2019
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe (t.j. z dnia 12.07.2017r. Dz. U. z 2017r., poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
siedziba Zamawiającego, wejście C, kancelaria ogólna szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa drobnego sprzętu medycznego, elektrod jednorazowego użytku, pojemników wielkoobjętościowych na odpady medyczne, systemu do odsysania, elektrod neutralnych, materiałów sterylizacyjnych do sterylizatora plazmowego Sterrad 100S, jednorazowych zestawów operacyjnych
|
Numer referencyjny |
DZP/60/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa drobnego sprzętu medycznego, elektrod jednorazowego użytku, pojemników wielkoobjętościowych na odpady medyczne, systemu do odsysania, elektrod neutralnych, materiałów sterylizacyjnych do sterylizatora plazmowego Sterrad 100S, jednorazowych zestawów operacyjnych
|
Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykonawca dla oferowanego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r.
o wyrobach medycznych (t.j. z dnia 13.12.2018r. Dz. U. z 2019r. poz. 175 ze zm.) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu (do wglądu na żądanie Zamawiającego) - dotyczy pakietu 1 poz. 1, pakiet 2, 4, 5, 6, 7.
2. Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE dla zaoferowanych wyrobów medycznych - dotyczy pakietu 1 poz. 1, pakiet 2, 4, 5, 6, 7.
3. Dla zaoferowanego dla dostawy przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego jego szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny jakościowe/technicznej, w postaci ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich oferowanych dla dostawy pozycji stanowiących przedmiot zamówienia. Prosimy o wskazania strony oferty i zaznaczenie danych potwierdzających spełnienie parametrów ujętych w tabeli. Szczegółowe wymagania określone zostały przez Zamawiającego w Tomie nr III SIWZ- dotyczy pakietu 1-7.
4. Wymagane złożenie jest próbki w minimalnym opakowaniu handlowym (w celu potwierdzenia zgodności z SIWZ oraz dokonania oceny jakościowej) na żądanie zamawiającego – dotyczy pakietu 1, 2, 5.
5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu normy EN 13795:3 – dotyczy pakietu 7.
6. Informacja w jakim laboratorium notyfikowanym dokonano badań parametrów zamieszczonych w kartach technicznych – dotyczy pakietu 7.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, a wartość netto pozostaje bez zmian
2. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych
i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne:
a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego bądź nazwy własnej albo oznaczenia handlowego;
b) Strony, o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu umowy na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany;
c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu umowy z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego;
d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany;
e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy, Strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy;
f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot umowy;
g) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu umowy (jego rodzaju, cech, parametrów, elementów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia (zmiana kontraktu realizacji świadczenia z NFZ lub następcą prawnym płatnika świadczeń).
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Termin dostawy przedmiotu umowy do Zamawiającego wynosi:
a) pakiet 1, 2, 3, 4, 5, 6 – do 5 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),
b) pakiet 7 - do 4 tygodni
od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do Wykonawcy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141123-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
drobny sprzęt medyczny - 2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33123210-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
drobny sprzęt medyczny, elektrody - 5 pozycji asortymentowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
drobny sprzęt medyczny - pojemniki wielkoobjętościowe - 3 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141600-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
drobny sprzęt medyczny - system do odsysania wydzielin
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
drobny sprzęt medyczny - elektrody neutralne - 2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
drobny sprzęt medyczny - materiały eksploatacyjne do sterylizatora plazmowego Sterrad 100S - 2 pozycje asortymentowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
bielizna jednorazowego użytku zestawy operacyjne - 2 pozycje asortymentowe
|
| |