Dostawa mebli biurowych do Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek

Publication date 2019-04-24
End date 2019-05-08 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538650-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą mebli biurowych do Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Załączniku nr 2 do Projektu umowy – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 5 do SIWZ – Projekt umowy.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dostawy wyposażenia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do Projektu umowy wraz z załadunkiem, rozładunkiem i wniesieniem,
2) dokonania montażu i ustawienia wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach.
3) usunięcia i zagospodarowania własnym staraniem i na swój koszt odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (kartony, folie pakowe i inne),
4) wyczyszczenia wyposażenia w sposób umożliwiający jego użytkowanie (wytarcie z kurzu, usunięcie opiłek drewna, folii zabezpieczających itp.),
5) przekazania napisanej w języku polskim dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia, w szczególności instrukcji użytkowania i konserwacji wyposażenia i kopii kart gwarancyjnych producenta, atestów oraz innych dokumentów.
6) zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 533f5035-b984-44ea-973d-f2d9f172b685
Biuletyn 538650-N-2019
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Regon 00102086100000
Zamawiajacy adres ulica Powstańców Śląskich
Zamawiajacy adres numer domu 24,26
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-333
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 36 52 403,
Zamawiajacy fax 71 36 52 781
Zamawiajacy email sekretariat2.ias.wroclaw@mf.gov.pl,
Adres strony url www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający ustala formę pisemną składania ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 24, 26; 53 – 333 Wrocław, kamcelaria - pokój nr 5.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych do Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek
Numer referencyjny 0201-ILZ.260.11.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą mebli biurowych do Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w Załączniku nr 2 do Projektu umowy – Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 5 do SIWZ – Projekt umowy. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostawy wyposażenia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do Projektu umowy wraz z załadunkiem, rozładunkiem i wniesieniem, 2) dokonania montażu i ustawienia wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. 3) usunięcia i zagospodarowania własnym staraniem i na swój koszt odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (kartony, folie pakowe i inne), 4) wyczyszczenia wyposażenia w sposób umożliwiający jego użytkowanie (wytarcie z kurzu, usunięcie opiłek drewna, folii zabezpieczających itp.), 5) przekazania napisanej w języku polskim dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia, w szczególności instrukcji użytkowania i konserwacji wyposażenia i kopii kart gwarancyjnych producenta, atestów oraz innych dokumentów. 6) zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 87186,21
Waluta calosc pln
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 8 tygodni od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał minimum jedną umowę, której przedmiotem była dostawa mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. W przypadku umów będących w trakcie realizacji, Zamawiający wymaga, aby do dnia składania ofert wartość faktycznie zrealizowanej części umowy wynosiła minimum 50 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a) i b) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; lit c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania dotyczące czasu ważności dokumentów stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy w dokumentach, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostaną podane wartości wyrażone w innych walutach niż złoty, będą one przeliczone wg Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego aktualnej na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ust. 3 pkt 1 SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, 2) wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, 3) terminu realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem zdarzeń określanych jako „siła wyższa”, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze Stron. 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego, 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach innych, niż określone w ust. 1, o ile zmiany te mieszczą się w katalogu zmian określonym w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zmianę umowy stanowi każdorazowa zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy i wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2019-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)