| GuidZP400 |
c11dccd5-5946-48b4-b7d8-056b016550b5
|
| Biuletyn |
542616-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach
|
| Regon |
10920850000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzyce
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
44-350
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
324 511 697
|
| Zamawiajacy fax |
324 511 696
|
| Zamawiajacy email |
woloizol@woloizol.com.pl
|
| Adres strony url |
www.woloizol.com.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.woloizol.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.woloizol.com.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.woloizol.com.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Zamkowa 8, 44-350 Gorzyce
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy środków czystości, antybakteryjnego proszku do prania oraz worków foliowych dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach.
|
| Numer referencyjny |
5/2019/SET/PN
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
wszystkie
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawy środków czystości, antybakteryjnego proszku do prania oraz worków foliowych w asortymencie i ilościach oraz zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1a, 1b, 1c do SIWZ. Okres realizacji: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp – dotyczy Zadania nr 1, nr 2 i nr 3
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Karty charakterystyki wskazane w wyliczeniu całkowitej wartości zamówienia - dotyczy Zadania nr 1 i nr 2.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto w ramach poszczególnych Zadań, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację o formie wniesienia wadium; 2)wypełnione wyliczenie całkowitej wartości zamówienia dla zadania/zadań, którego/których dotyczy składana oferta – Załącznik nr 1a i/lub 1b i/lub 1c do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 10.05.2019 r. do godz. 11.15 wnieść wadium w wysokości: 1) 2700,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100) - Zadanie nr 1 – Środki czystości; 2) 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100) - Zadanie nr 2 – Antybakteryjny proszek do prania; 3) 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100) - Zadanie nr 3 – Worki foliowe. W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na kilka zadań zobowiązany jest zsumować w/w kwoty zgodnie z zakresem, na który składa ofertę. Łączna kwota wadium na wszystkie zadania wynosi 3.700,00 PLN (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100).
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, jako aneks do umowy podpisany przez dwie Strony. 2. Strony zgodnie ustalają, że zmianie mogą podlegać: 1) zmiana oznaczenia Stron umowy w wyniku następstwa prawnego, 2) ustawowa zmiana stawek VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą, jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania, 3) postanowienia umowy, których konieczność zmiany wynikła ze zmiany powszechnie obowiązującego prawa; 4) zmiana ceny przewidziana w ust. 3. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia cen jednostkowych towarów, w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen. Powrót do cen określonych w załączniku nr ...... do umowy nie wymaga dodatkowych czynności.
|
| IV 4 4 data |
2019-05-10T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:15
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Środki czystości
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawy środków czystości zgodnie z asortymentem, wymaganiami oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 1a do SIWZ. Dostawy przez okres 12 miesięcy, co 2 miesiące.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Antybakteryjny proszek do prania
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawy antybakteryjnego proszku do prania zgodnie z asortymentem, wymaganiami oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 1b do SIWZ. Dostawy przez okres 12 miesięcy, co 2 miesiące.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Worki foliowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawy worków foliowych zgodnie z asortymentem, wymaganiami oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 1c do SIWZ. Dostawy przez okres 12 miesięcy, co 2 miesiące.
|
| | |