GuidZP400 |
e7ad7934-044f-4f9b-add5-5172a554ae85
|
Biuletyn |
542337-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Koszaliński
|
Regon |
33092085400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Racławicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Koszalin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
75-620
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
94 714 01 89,
|
Zamawiajacy fax |
94 714 02 35
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl,
|
Adres strony url |
www.powiat.koszalin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.powiat.koszalin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie papierowej drogą pocztową lub kurierem lub złożenie oferty osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Koszalinie, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, pokój 301/302 (III piętro) – Referat Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
INFORMATYZACJA CZĘŚCI MATERIAŁÓW PAŃSTWOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO Z OBSZARU POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
|
Numer referencyjny |
ZP.272.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowi przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentów i informacji zawartych w dokumentacji stanowiącej podstawę zmian danych ewidencyjnych w rejestrze gruntów i budynków w powiecie koszalińskim z lat 1960 – 2018 z obszaru następujących jednostek ewidencyjnych powiatu koszalińskiego: gminy Świeszyno, Biesiekierz, Mielno oraz miasta Mielno w ilości 68 mb wraz z implementacją do bazy danych Zamawiającego działającej pod kontrolą zintegrowanego systemu informatycznego EWID2007 i ich integracja z obiektami baz danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ, który określa minimalne wymagania Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
72310000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 – tekst jednolity ze zmianami).
Przedmiotem zamówień będzie powtórzenie podobnych usług obejmujących przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentów i informacji zawartych w dokumentacji stanowiącej podstawę zmian danych ewidencyjnych w rejestrze gruntów i budynków w powiecie koszalińskim wraz z implementacją do bazy danych Zamawiającego działającej pod kontrolą zintegrowanego systemu informatycznego EWID2007 i ich integracja z obiektami baz danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB).
Zamawiający określa warunki udzielenia wyżej opisanych zamówień, w szczególności:
- zamówienia mogą być udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usług objętych zamówieniem podstawowym;
- Wykonawca musi zagwarantować udzielenie przez Wykonawcę co najmniej minimalnej gwarancji na wykonane usługi jak dla zamówienia podstawowego;
- Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
przy czym co najmniej jedna z nich musi posiadać aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) i sporządzania dokumentacji do celów prawnych oraz co najmniej jedna z nich musi posiadać umiejętności przetwarzania dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z jednoczesną integracją rejestrów
ze strukturami relacyjnej bazy danych GEOMATICUS działającej pod kontrolą systemu EWID2007.
- w okresie realizacji zamówień Wykonawca będzie musiał posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Dodatkowo posiadane ubezpieczenie będzie musiało zabezpieczać odpowiedzialność za koszty wynikające z utraty, zniszczenia lub zaginięcia dokumentacji powierzonej Wykonawcy w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Minimalne sumy ubezpieczenia będą wymagane jak dla zamówienia podstawowego;
- warunkiem udzielenia zamówień będzie wynegocjowanie cen i terminów wykonania zamówień, które zaakceptuje Zamawiający i Wykonawca.
|
Data zakonczenia |
2019-12-13T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
WARUNEK 1
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności potwierdził, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum:
jedno zamówienie obejmujące w szczególności przetworzenie do postaci cyfrowej dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
z jednoczesną integracją rejestrów ze strukturami relacyjnej bazy danych GEOMATICUS działającej
pod kontrolą systemu EWID2007, potwierdzone przez właściwych dla lokalizacji obiektów Geodetów Powiatowych lub osoby upoważnione z jednostek,
dla których były wykonane wykazane przez Wykonawcę zamówienia (np. Dyrektorzy /Kierownicy PODGiK),
że prace zostały wykonane należycie.
WARUNEK 2
Wykonawca musi dysponować co najmniej czterema osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, przy czym co najmniej jedna z nich musi posiadać aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania
i podziału nieruchomości (gruntów) i sporządzania dokumentacji do celów prawnych oraz co najmniej jedna z nich musi posiadać umiejętności przetwarzania dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego z jednoczesną integracją rejestrów
ze strukturami relacyjnej bazy danych GEOMATICUS działającej pod kontrolą systemu EWID2007
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
DOTYCZY WARUNKU 1: W celu wstępnego potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany złożyć wykaz usług sporządzony na/wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami potwierdzający spełnianie wyżej określonego warunku udziału w postępowaniu.
DOTYCZY WARUNKU 2: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU lub CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORAMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. WYKONAWCY ZAGRANICZNI: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. UDOSTĘPNIENIE ZASOBÓW: W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego powyżej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę WARUNKU 1 udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć:
WYKAZ USŁUG wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzony na/wg Załącznika nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów* określających, czy te usługi zostały wykonane należycie.
Dla wykazanych usług Wykonawca musi załączyć wymagany(e) dowód/y/.
* Dowodami dla wykazanych usług są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane;
- oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać w/w dokumentów (Wykonawca musi pisemnie uzasadnić brak możliwości uzyskania w/w dokumentów).
UWAGA !
Wypełniony przez Wykonawcę wykaz wraz z dowodami stanowiącymi załączniki do wykazu powinny zawierać wszystkie niezbędne informacje pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie czy Wykonawca spełnia określony w niniejszej SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu warunek udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY
(dotyczy wszystkich Wykonawców składających oferty):
1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ;
2. W przypadku wniesienia WADIUM w formie innej niż pieniężna należy je dołączyć w oryginale do oferty;
3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów.
4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYMAGANE OD WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Z POWODU OKOLICZNOŚCI, O KTÓREJ MOWA W ART. 24 UST. 1 PKT 23 USTAWY PZP (dotyczy wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z informacją z otwarcia ofert w niniejszym postępowaniu na stronie bip.powiat.koszalin.pl
DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa: 1) oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu wymienione w pkt III.3), III.5.1) i III.7) niniejszego ogłoszenia takie same jak Wykonawca polski; 2) dokument wymagany w prowadzonym postępowaniu wymieniony w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia zgodnie ze wskazaniem w tym punkcie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000 PLN.
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy, w szczególności:
a) przedłużenie terminów wykonania umowy w związku z wystąpieniem przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiły wykonanie zamówienia w terminach określonych w umowie;
b) zmiany podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
c) powierzenia podwykonawcy(om) realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców;
d) zmianę podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie na innego(ych) podwykonawcę(ów) w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie nazwę(y) podwykonawcy(ów), któremu(ym) zamierza zlecić wykonanie części zamówienia;
e) na skutek wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany umowy spowodowane tymi okolicznościami są niezbędne do prawidłowego wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego;
f) ponadto zmiana umowy może mieć miejsce w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 Ustawy Pzp.
2. Wszystkie powyższe zmiany umowy wymienione w pkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
3. Zmiany umowy nie stanowi, w szczególności zmiana nazw stron, siedzib stron, danych teleadresowych. Wystarczające będzie pisemne powiadomienie strony o zaistniałej zmianie.
4. Zmiana numeru rachunku bankowego wymaga aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
JĘZYK POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY ZAMAWIAJĄCEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający tj. Powiat Koszaliński, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin; tel. 94 714 01 89, fax 94 714 01 31, e-mail: poczta@powiat.koszalin.pl
- inspektorem ochrony danych osobowych u w/w Zamawiającego jest Pani Marzena Pawłowska, tel. 94 714 01 95, e-mail: iod@powiat.koszalin.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ozn. ZP.272.4.2019 na INFORMATYZACJĘ CZĘŚCI MATERIAŁÓW PAŃSTWOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO Z OBSZARU POWIATU KOSZALIŃSKIEGO prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 tekst jednolity ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY WYKONAWCY
W przypadku gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego pozyskał bezpośrednio lub pośrednio dane osobowe osób fizycznych, których te dane dotyczą i które przekazuje Zamawiającemu, jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego względem tych osób wynikającego z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”.
W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia w ofercie stosownego oświadczenia o następującej treści: „Oświadczam(my), że wypełniłem(liśmy) obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem(liśmy) w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu”.
|