Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę rękawiczek diagnostycznych i pozostałego sprzętu medycznego

Publication date 2019-05-06
End date 2019-05-16 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty z kliszy,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544034-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 323541103, 331622005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych oraz pozostałego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres poszczególnych części zamówienia, znajduje się w ofercie asortymentowo-cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania od 1 do 8. Wszystkie pozycje dotyczące przedmiotu zamówienia w danym zadaniu stanowią jedną całość i nie podlegają wyłączeniu. Wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego winien zaoferować realizację danego zadania w całości, bez dzielenie go na poszczególne pozycje.
W przypadku gdy oferta jednego Wykonawcy złożona na więcej niż jedno zadanie niniejszego postępowania, okaże się najkorzystniejsza, Zamawiający zawrze jedną umowę na realizację zamówienia publicznego. Zadanie nr 1 – Rękawiczki diagnostyczne, Zadanie nr 2 – Błony i odczynniki do mammografii, Zadanie nr 3 – Filtr antybakteryjny z ustnikiem do sedacji wziewnej,
Zadanie nr 4 – Wkłady workowe jednorazowego użytku do ssaków, Zadanie nr 5 – Zestawy do pompy Alarais, Zadanie nr 6 – Narzędzia histeroskopowe i laparoskopowe, Zadanie nr 7 – Narzędzia do elektrochirurgii, Zadanie nr 8 – Narzędzia laparoskopowe. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w: ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 175).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72624ba5-61f4-4e7e-b9e9-8f6b12412f4a
Biuletyn 544034-N-2019
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
Regon 29050391100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prosta
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-371
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 618 525
Zamawiajacy fax 413 687 424
Zamawiajacy email szpial@szpgin.kielce.pl
Adres strony url www.szpgin.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpgin.kielce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpgin.kielce.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej i przekazanie pocztą, kurierem lub należy złożyć ofertę osobiście w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul. Prosta 30, 25-371 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę rękawiczek diagnostycznych i pozostałego sprzętu medycznego
Numer referencyjny SAG ZP-07/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych oraz pozostałego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres poszczególnych części zamówienia, znajduje się w ofercie asortymentowo-cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania od 1 do 8. Wszystkie pozycje dotyczące przedmiotu zamówienia w danym zadaniu stanowią jedną całość i nie podlegają wyłączeniu. Wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego winien zaoferować realizację danego zadania w całości, bez dzielenie go na poszczególne pozycje. W przypadku gdy oferta jednego Wykonawcy złożona na więcej niż jedno zadanie niniejszego postępowania, okaże się najkorzystniejsza, Zamawiający zawrze jedną umowę na realizację zamówienia publicznego. Zadanie nr 1 – Rękawiczki diagnostyczne, Zadanie nr 2 – Błony i odczynniki do mammografii, Zadanie nr 3 – Filtr antybakteryjny z ustnikiem do sedacji wziewnej, Zadanie nr 4 – Wkłady workowe jednorazowego użytku do ssaków, Zadanie nr 5 – Zestawy do pompy Alarais, Zadanie nr 6 – Narzędzia histeroskopowe i laparoskopowe, Zadanie nr 7 – Narzędzia do elektrochirurgii, Zadanie nr 8 – Narzędzia laparoskopowe. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w: ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 175).
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający, oprócz złożenia stosownego oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ będzie żądać na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2018.1993) następujących dokumentów: Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
Inne dokumenty niewymienione Ofertę przetargową (Załącznik nr 1 do SIWZ). Ofertę asortymentowo-cenową (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 7 do SIWZ). Dokumenty potwierdzające, że oferowane w postępowaniu przetargowym asortyment dopuszczony jest do obrotu na terenie RP i spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 175) tzn. posiadają, zgodnie z przyjętą klasyfikacją, następujące dokumenty: a) Certyfikat CE i/lub Deklarację zgodności, b) Dokument potwierdzający zgłoszenie i/lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania (dotyczy wyrobów objętych obowiązkiem zgłoszenia/wpisu do ww. rejestru, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami). UWAGA! Jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami oferowane w przetargu wyroby nie wymagają posiadania któregoś z ww. dokumentów – Wykonawca składa stosowne oświadczenie z zaznaczeniem, której pozycji ono dotyczy. Próbki proponowanego sprzętu medycznego zgodne z opisem zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ. Ilość wymaganych próbek do oceny jakościowej Zamawiający określił pod tabelami asortymentowo-cenowymi. Prospekty, katalogi, foldery lub opisy w języku polski potwierdzające parametry techniczne oferowanego asortymentu. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian reguluje &7 projektu umowy, który został dołączony do oferty jako Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-05-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Rękawiczki diagnostyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zakupu jest dostawa w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy rękawiczek diagnostycznych zgodnych z opisem i ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Błony i odczynniki do mammografii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32354110-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa błon i odczynników do mammografii w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Filtr antybakteryjny z ustnikiem do sedacji wziewnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem dostawy jest zakup filtrów antybakteryjnych z ustnikiem do sedacji wziewnej zgodnych z opisem i ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wkłądy workowe jednorazowego użytku do ssaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem dostawy jest zakup wkładów workowych jednorazowego użytku do ssaków oraz pozostałego asortymentu zgodnego z opisem i ilościami opisanymi w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestawy do pompy Alaris
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów do przetaczania płynów infuzyjnych oraz przetaczania krwi do pomp Alaris zgodnych z ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Narzędzia histeroskopowe i laparoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi laparoskopowych i histeroskopowych zgodnych z opisem i ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Narzędzia do elektrochirurgii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem dostawy jest sukcesywny zakup w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy narzędzi do elektrochirurgii zgodnych z opisami i ilościami zawartymi w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Narzędzia laparoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33162200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zakupu jest dostawa narzędzi laparoskopowych zgodnych z ilościami i opisem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)