GuidZP400 |
72624ba5-61f4-4e7e-b9e9-8f6b12412f4a
|
Biuletyn |
544034-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
|
Regon |
29050391100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prosta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-371
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 618 525
|
Zamawiajacy fax |
413 687 424
|
Zamawiajacy email |
szpial@szpgin.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.szpgin.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpgin.kielce.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpgin.kielce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej i przekazanie pocztą, kurierem lub należy złożyć ofertę osobiście w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul. Prosta 30, 25-371 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę rękawiczek diagnostycznych i pozostałego sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
SAG ZP-07/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych oraz pozostałego sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres poszczególnych części zamówienia, znajduje się w ofercie asortymentowo-cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania od 1 do 8. Wszystkie pozycje dotyczące przedmiotu zamówienia w danym zadaniu stanowią jedną całość i nie podlegają wyłączeniu. Wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego winien zaoferować realizację danego zadania w całości, bez dzielenie go na poszczególne pozycje.
W przypadku gdy oferta jednego Wykonawcy złożona na więcej niż jedno zadanie niniejszego postępowania, okaże się najkorzystniejsza, Zamawiający zawrze jedną umowę na realizację zamówienia publicznego. Zadanie nr 1 – Rękawiczki diagnostyczne, Zadanie nr 2 – Błony i odczynniki do mammografii, Zadanie nr 3 – Filtr antybakteryjny z ustnikiem do sedacji wziewnej,
Zadanie nr 4 – Wkłady workowe jednorazowego użytku do ssaków, Zadanie nr 5 – Zestawy do pompy Alarais, Zadanie nr 6 – Narzędzia histeroskopowe i laparoskopowe, Zadanie nr 7 – Narzędzia do elektrochirurgii, Zadanie nr 8 – Narzędzia laparoskopowe. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w: ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 175).
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający, oprócz złożenia stosownego oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ będzie żądać na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2018.1993) następujących dokumentów: Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę przetargową (Załącznik nr 1 do SIWZ). Ofertę asortymentowo-cenową (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 7 do SIWZ). Dokumenty potwierdzające, że oferowane w postępowaniu przetargowym asortyment dopuszczony jest do obrotu na terenie RP i spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 175) tzn. posiadają, zgodnie z przyjętą klasyfikacją, następujące dokumenty: a) Certyfikat CE i/lub Deklarację zgodności, b) Dokument potwierdzający zgłoszenie i/lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania (dotyczy wyrobów objętych obowiązkiem zgłoszenia/wpisu do ww. rejestru, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami). UWAGA! Jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami oferowane w przetargu wyroby nie wymagają posiadania któregoś z ww. dokumentów – Wykonawca składa stosowne oświadczenie z zaznaczeniem, której pozycji ono dotyczy. Próbki proponowanego sprzętu medycznego zgodne z opisem zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ. Ilość wymaganych próbek do oceny jakościowej Zamawiający określił pod tabelami asortymentowo-cenowymi. Prospekty, katalogi, foldery lub opisy w języku polski potwierdzające parametry techniczne oferowanego asortymentu. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian reguluje &7 projektu umowy, który został dołączony do oferty jako Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-05-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Rękawiczki diagnostyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zakupu jest dostawa w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy rękawiczek diagnostycznych zgodnych z opisem i ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Błony i odczynniki do mammografii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32354110-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa błon i odczynników do mammografii w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Filtr antybakteryjny z ustnikiem do sedacji wziewnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem dostawy jest zakup filtrów antybakteryjnych z ustnikiem do sedacji wziewnej zgodnych z opisem i ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Wkłądy workowe jednorazowego użytku do ssaków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem dostawy jest zakup wkładów workowych jednorazowego użytku do ssaków oraz pozostałego asortymentu zgodnego z opisem i ilościami opisanymi w Załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do pompy Alaris
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów do przetaczania płynów infuzyjnych oraz przetaczania krwi do pomp Alaris zgodnych z ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia histeroskopowe i laparoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi laparoskopowych i histeroskopowych zgodnych z opisem i ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia do elektrochirurgii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem dostawy jest sukcesywny zakup w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy narzędzi do elektrochirurgii zgodnych z opisami i ilościami zawartymi w Załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Narzędzia laparoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zakupu jest dostawa narzędzi laparoskopowych zgodnych z ilościami i opisem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ
|
| |