zakup dozowników na środki myjąco-dezynfekcyjne oraz podajników na ręczniki i papier toaletowy, PN-31/19/JP

Publication date 2019-05-06
End date 2019-05-14 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543848-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 398317003, 395144002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dozowników na środki myjąco-dezynfekcyjne oraz podajników na ręczniki i papier toaletowy (4 pakiety) dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fae6a0ae-9269-4aea-a4d2-85c754d176fe
Biuletyn 543848-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 28836600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 570 94 63
Zamawiajacy fax 22 570 94 63
Zamawiajacy email motelska@coi.waw.pl
Adres strony url www.coi.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://przetargi.coi.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.coi.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 02-034 Warszawa, ul. Wawelska 15 B, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 001
Nazwa nadana zamowieniu zakup dozowników na środki myjąco-dezynfekcyjne oraz podajników na ręczniki i papier toaletowy, PN-31/19/JP
Numer referencyjny PN-31/19/JP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dozowników na środki myjąco-dezynfekcyjne oraz podajników na ręczniki i papier toaletowy (4 pakiety) dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie.
Cpv glowny przedmiot 39831700-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia 1. dla pakietów nr 1, 2 i 3 - 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź w przypadku nie zrealizowania przez Zamawiającego umowy w tym terminie, do czasu pełnego wykonania umowy, jednak nie dłużej niż przez okres 48 miesięcy. 2. dla pakietu nr 4 - dostawa jednorazowa w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i ust. 5 pkt. 1 - według wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ, oraz Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie stawia warunków.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie: 1. oświadczenia Wykonawcy dotyczącego dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodności z obowiązującymi normami, według wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ, 2. katalogi, foldery oraz karta charakterystyki / formularz danych technicznych dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; 2. Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załączniki nr 1.1 - 1.4 do SIWZ; 3. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zasady składania dokumentów przez podmioty zagraniczne zostały opisane w rozdziale XII SIWZ. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (załącznik nr 5 do SIWZ). 6. W celu dokonania oceny zgodności Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do złożenia nieodpłatnych próbek do każdej pozycji po 1 sztuce oraz wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ - istotne dla Stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV 6 1 sposob udostepniania 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej- Curie z siedzibą w Warszawie, ul. Wawelska 15 b, 02-034 Warszawa;  kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie w Warszawie iod@coi.pl;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy PN- 31/19/JP, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV 6 1 srodki ochrony Informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzurą: NIE UDOSTEPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART.11 UST.4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI i powinny być odrębną częścią, niezłączoną z oferta w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych . Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” - rozumie się przez to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności [Art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji].
IV 4 4 data 2019-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP, przysługują środki ochrony prawnej, szczegółowo określone w Dziale VI Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t. j.).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831700-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie: 1.1. oświadczenia Wykonawcy dotyczącego dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodności z obowiązującymi normami, według wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ, 1.2. katalogi, foldery oraz karta charakterystyki / formularz danych technicznych dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania Zamawiającego. 2. W celu dokonania oceny zgodności Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do złożenia nieodpłatnych próbek do każdej pozycji po 1 sztuce oraz wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dozowników na środki myjąco-dezynfekcyjne Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514400-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie: 1.1. oświadczenia Wykonawcy dotyczącego dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodności z obowiązującymi normami, według wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ, 1.2. katalogi, foldery oraz karta charakterystyki / formularz danych technicznych dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania Zamawiającego. 2. W celu dokonania oceny zgodności Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do złożenia nieodpłatnych próbek do każdej pozycji po 1 sztuce oraz wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dozowników do ręczników papierowych dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514400-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik informacje dodatkowe 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie: 1.1. oświadczenia Wykonawcy dotyczącego dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodności z obowiązującymi normami, według wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ, 1.2. katalogi, foldery oraz karta charakterystyki / formularz danych technicznych dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania Zamawiającego. 2. W celu dokonania oceny zgodności Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do złożenia nieodpłatnych próbek w liczbie - 1 sztuka oraz wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa podajników na papier toaletowy dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831700-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie: 1.1. oświadczenia Wykonawcy dotyczącego dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodności z obowiązującymi normami, według wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ, 1.2. katalogi, foldery oraz karta charakterystyki / formularz danych technicznych dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania Zamawiającego. 2. W celu dokonania oceny zgodności Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do złożenia nieodpłatnych próbek w liczbie - 1 sztuka oraz wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Termin wykonania zamówienia - dostawa jednorazowa w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa bezdotykowych dozowników na środki myjąco-dezynfekcyjne dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)