GuidZP400 |
fae6a0ae-9269-4aea-a4d2-85c754d176fe
|
Biuletyn |
543848-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
|
Regon |
28836600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wawelska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-034
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 570 94 63
|
Zamawiajacy fax |
22 570 94 63
|
Zamawiajacy email |
motelska@coi.waw.pl
|
Adres strony url |
www.coi.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://przetargi.coi.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://przetargi.coi.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
02-034 Warszawa, ul. Wawelska 15 B, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr 001
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup dozowników na środki myjąco-dezynfekcyjne oraz podajników na ręczniki i papier toaletowy, PN-31/19/JP
|
Numer referencyjny |
PN-31/19/JP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dozowników na środki myjąco-dezynfekcyjne oraz podajników na ręczniki i papier toaletowy (4 pakiety) dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39831700-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia
1. dla pakietów nr 1, 2 i 3 - 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, bądź w przypadku nie zrealizowania przez Zamawiającego umowy w tym terminie, do czasu pełnego wykonania umowy, jednak nie dłużej niż przez okres 48 miesięcy.
2. dla pakietu nr 4 - dostawa jednorazowa w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i ust. 5 pkt. 1 - według wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ,
oraz Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży:
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy należy przedłożyć wraz z ofertą Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie stawia warunków.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie:
1. oświadczenia Wykonawcy dotyczącego dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodności z obowiązującymi normami, według wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ,
2. katalogi, foldery oraz karta charakterystyki / formularz danych technicznych dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Upoważnienie (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP;
2. Podpisany i wypełniony formularz cenowy - załączniki nr 1.1 - 1.4 do SIWZ;
3. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Zasady składania dokumentów przez podmioty zagraniczne zostały opisane w rozdziale XII SIWZ.
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (załącznik nr 5 do SIWZ).
6. W celu dokonania oceny zgodności Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do złożenia nieodpłatnych próbek do każdej pozycji po 1 sztuce oraz wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ - istotne dla Stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej- Curie z siedzibą w Warszawie, ul. Wawelska 15 b, 02-034 Warszawa; kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie w Warszawie iod@coi.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy PN- 31/19/JP, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzurą: NIE UDOSTEPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART.11 UST.4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI i powinny być odrębną częścią, niezłączoną z oferta w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych . Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” - rozumie się przez to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności [Art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji].
|
IV 4 4 data |
2019-05-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP, przysługują środki ochrony prawnej, szczegółowo określone w Dziale VI Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t. j.).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831700-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie:
1.1. oświadczenia Wykonawcy dotyczącego dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodności z obowiązującymi normami, według wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ,
1.2. katalogi, foldery oraz karta charakterystyki / formularz danych technicznych dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania Zamawiającego.
2. W celu dokonania oceny zgodności Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do złożenia nieodpłatnych próbek do każdej pozycji po 1 sztuce oraz wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dozowników na środki myjąco-dezynfekcyjne Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39514400-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie:
1.1. oświadczenia Wykonawcy dotyczącego dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodności z obowiązującymi normami, według wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ,
1.2. katalogi, foldery oraz karta charakterystyki / formularz danych technicznych dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania Zamawiającego.
2. W celu dokonania oceny zgodności Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do złożenia nieodpłatnych próbek do każdej pozycji po 1 sztuce oraz wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dozowników do ręczników papierowych dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39514400-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie:
1.1. oświadczenia Wykonawcy dotyczącego dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodności z obowiązującymi normami, według wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ,
1.2. katalogi, foldery oraz karta charakterystyki / formularz danych technicznych dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania Zamawiającego.
2. W celu dokonania oceny zgodności Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do złożenia nieodpłatnych próbek w liczbie - 1 sztuka oraz wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa podajników na papier toaletowy dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39831700-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie:
1.1. oświadczenia Wykonawcy dotyczącego dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodności z obowiązującymi normami, według wzoru w załączniku nr 6 do SIWZ,
1.2. katalogi, foldery oraz karta charakterystyki / formularz danych technicznych dot. oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające wymagania Zamawiającego.
2. W celu dokonania oceny zgodności Zamawiający wezwie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do złożenia nieodpłatnych próbek w liczbie - 1 sztuka oraz wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Termin wykonania zamówienia - dostawa jednorazowa w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa bezdotykowych dozowników na środki myjąco-dezynfekcyjne dla Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie.
|
| |