Dostawa materiałów eksploatacyjnych do nowo zakupionych urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarki dla SP ZZOZ w Kozienicach.

Publication date 2019-05-07
End date 2019-05-15 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Miejscowość Kozienice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544143-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do nowo zakupionych urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarki dla SPZZOZ w Kozienicach, zgodnie z
załączonym przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
3.3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV):
30.12.51.10-5 – toner do drukarek laserowych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a62107d7-c0af-4ef9-ad9e-65adba5932ca
Biuletyn 544143-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Regon 67014645000000
Zamawiajacy adres ulica al. gen. Wł. Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Kozienice
Zamawiajacy kod pocztowy 26-900
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 382 87 73
Zamawiajacy fax 48 614 81 39
Zamawiajacy email p.wegrzycki@szpitalkozienice.pl
Adres strony url http://bip.szpitalkozienice.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.szpitalkozienice.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Oferty wnioski dostepne Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielmy Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach, ul. Al. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do nowo zakupionych urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarki dla SP ZZOZ w Kozienicach.
Numer referencyjny 04/PN.ND.ZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do nowo zakupionych urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarki dla SPZZOZ w Kozienicach, zgodnie z załączonym przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych (CPV): 30.12.51.10-5 – toner do drukarek laserowych
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Patrz SIWZ
Okreslenie warunkow Patrz SIWZ
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Patrz SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Patrz SIWZ
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Patrz SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Patrz SIWZ
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Patrz SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Patrz SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Patrz SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Patrz SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Patrz SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 23.1. Wzór umowy zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ. 23.2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 23.2.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 23.2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 23.2.3.Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 23.3. Zmiany w treści umowy mogą być dokonane tylko w formie aneksu. 23.4. Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. 23.5. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy. 23.6. Aneks do umowy sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Aneks wchodzi w życie z chwilą jego podpisania.
IV 4 4 data 2019-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30 DNI
IV 6 6 Patrz siwz

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Tonery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Tonery
  

Criterion

Kryteria CENA OFERTY BRUTTO
Znaczenie 80,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI DOSTAW CZĘŚCIOWYCH
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)