GuidZP400 |
ddf46eaf-9e45-4442-a80b-4464b9df04b9
|
Biuletyn |
544519-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
|
Regon |
24154217700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piekary Śląskie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-940
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 39 38 100
|
Zamawiajacy fax |
32 39 38 127
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.piekary.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.piekary.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.piekary.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego - budynek Dyrekcji - I piętro, sekretariat pok. AD.09 , adres 41- 940 Piekary Śląskie, ul.Szpitalna 11
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/01/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych przez okres 24 miesięcy
Pakiet nr 1 -Nabiał
Pakiet nr 2- Mięso, wędliny, podroby
Pakiet nr 3- Drób
Pakiet nr 4- Pieczywo
Pakiet nr 5- Warzywa i owoce
Pakiet nr 6- Jajka
Pakiet nr 7- Mrożonki
Pakiet nr 8- Ryby
Pakiet nr 9- Artykuły sypkie i inne
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość podwyższenia wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy wyłącznie w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, w przypadku:
1.1 ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
1.2 zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.
3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
1.3 zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu
lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
1.4 zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 1 niniejszego paragrafu Wykonawca jest zobowiązany w terminie do 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów regulujących powyższe zmiany, poinformować Zamawiającego o konieczności wprowadzenia pisemnego aneksu do umowy
oraz udowodnić, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji (załącznik nr 5 do SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2019-05-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH
WYKONAWCÓW
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, oraz ustawy o Ochronie danych osobowych z 10 maja 2018r. (Dz. U z. 2018 poz. 1000) informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o. o., Szpital Miejski w Piekarach Śląskich pw. św. Łukasza, z siedzibą
w Piekarach Śląskich, przy ul. Szpitalnej 11, (dalej PCM Sp. z o.o.)
kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w PCM : iod@szpital.piekary.pl
tel. 32 39 38 192
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
ZP/PN/01/2019 – Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215 z 2019 poz. 53, 730), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, przypadku gdy wykonanie obowiązków o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych – skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowaw art. 18 ust. 2 RODO, wystąpienie z żądaniem o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Proponuje się, aby w przypadku zawarcia w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (tj. nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2018. poz. 419) dołączyć stosowne oświadczenie – załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami potwierdzającymi zasadność zastrzeżenia. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa zostały dołączone do oferty z adnotacją „Informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument niejawny”.
3. Zamawiający w zakresie Pakietów 1,2,3,5,6,7,8,9 będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Cena (koszt)-60%
Termin płatności- 40%
4. Zamawiający w zakresie Pakietu 4 - Pieczywo będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Cena (koszt) - 60%
Jakość pieczywa -40%
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Nabiał
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału przez okres 24 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso, wędliny, podroby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, podrobów przez okres 24 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Drób
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa drobiu przez okres 24 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa przez okres 24 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
warzywa i owoce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców przez okres 24 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
jajka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jajek przez okres 24 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
mrożonki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna mrożonek przez okres 24 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
ryby
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb przez okres 24 miesięcy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
artykuły sypkie i inne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów sypkich i innych przez okres 24 miesięcy
|
| |