Zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego A4 oraz materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Publication date 2019-05-08
End date 2019-05-16 00:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544598-N-2019
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301976442, 301251208
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego A4 oraz materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dostawy będą realizowane do siedziby Zamawiającego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211 oraz do jednostek podległych WWK OHP.
Zamówienie jest podzielone na trzy części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ae311129-5194-4153-94c0-65c56b10c4ff
Biuletyn 544598-N-2019
Zamawiajacy nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
Regon 70012800000000
Zamawiajacy adres ulica Tamka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-349
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 578 47 01/02
Zamawiajacy fax 22 578 47 47
Zamawiajacy email komendaglownaohp@ohp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt systemowy „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy 28 Czerwca 1956 roku nr 211, 61-485 Poznań, reprezentowana przez Adama Pękarskiego – Wojewódzkiego Komendanta Ochotniczych Hufców Pracy, działającego na podstawie pełnomocnictwa nr KG.BPEW.012.1.41.2018 z dnia 05.04.2018 roku udzielonego przez Komendanta Głównego Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie. Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956 roku nr 211 61-485 Poznań Strona internetowa: www.wielkopolska.ohp.pl. BIP – zamówienia publiczne: http://www.bip.ohp.poznan.pl Adres e-mail: wielkopolska@ohp.pl Godziny urzędowania: 7.45 - 15.45 Telefon 61 8312405 NIP 778-11-72-922; REGON 001036945
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.ohp.poznan.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego A4 oraz materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny WWK ZP/3/Materiały biurowe Papier kserograficzny A4 Tonery /OSDZ EFS/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych, papieru kserograficznego A4 oraz materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących dla Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu na potrzeby realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – EFS” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Dostawy będą realizowane do siedziby Zamawiającego w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211 oraz do jednostek podległych WWK OHP. Zamówienie jest podzielone na trzy części.
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
Okreslenie warunkow Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Prowadzący postępowanie nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca złoży załącznik nr 5 do SIWZ oraz oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składane zgodnie z treścią art 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Prowadzący postępowanie dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a. zmian redakcyjnych umowy, b. zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek Stron, c. zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, d. zmiany terminu realizacji zadania maksymalnie do 30.06.2019 r., w przypadku zmiany terminu wdrażania i obowiązywania projektu, e. zmiany w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania, f. zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, g. zmiany w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla prowadzącego postępowanie (np.: zmniejszenie wartości zamówienia). 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy stanowią uprawnienia prowadzącego postępowanie nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
IV 4 4 data 2019-05-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa materiałów i artykułów biurowych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz z formularzem cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa papieru kserograficznego A4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa papieru kserograficznego A4 zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz z formularzem cenowym ( załącznik nr 2 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125120-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie to jest częścią większego zamówienia realizowanego na terenie całego kraju na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Komendę Główną OHP
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i kserujących zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)